1.Укажіть правильне твердження
2.Укажіть складне речення з різними видами зв’язку.
3. Укажіть складне речення із сурядним і підрядним зв’язком.
4. Укажіть складне речення з безсполучниковим і сурядним зв’язком.
5. Укажіть складне речення з безсполучниковим і підрядним зв’язком.
6. Укажіть складне речення з безсполучниковим, сурядним і підрядним зв’язком.
7. Укажіть схему, що відповідає реченню:
Восени, коли закінчувались польові роботи, люди виходили на берег моря, влаштовували веселі свята, які закінчувались пусканням стріл щастя.
8. Схемі [ ], [ ], і [ ]. відповідає така складна синтаксична конструкція:
9.Позначте складне речення з різними видами зв’язку, у якому є пунктуаційна помилка:
10. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
Того ранку, (1) до речі, (2) було багато сонця, (3) а трава від роси аж голубіла, (4) й кожна павутина, (5) що її розкидали по світі павуки, (6) тримала по срібній, (7) світлій, (8) як дорогоцінний камінець, (9) краплині.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
11.Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
Уся ця подія тривала доти, (1) доки стояло на небі сонце, (2) а дівчинка так і не втомилася стежити за тим серйозним товстуном, (3) зате втомився сам жучок, (4) тож він тут-таки й заснув, (5) щоб набратися сили, (6) а вранці, (7) прокинувшись, (8) переповзти через ту бадилину.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
12. 3. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
На заході з-за хмар визирнуло сонце, (1) й іскри застрибали навколо, (2) спалахуючи й згоряючи, (3) водночас линув з усіх хмар дощ, (4) що зібралися над полем, (5) і цей дощ, (6) просвічений сонцем, (7) раптом зазвучав, (8) витворюючи нечувану музику.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома