Визначити вид міжфразового зв’язку в тексті:
"Призвичаєні до землі переселенці бралися за плуга і вирощували хліб. Вони годували і випасали худобу, полювали на хижого звіра, займалися рибальством, бджільництвом. Праця цих роботящих людей давала плоди" (О. Опанович).
Визначити вид міжфразового зв’язку в тексті:
"Саме інженери примусили вчених подумати, як втрутитися в найглибші тайники кристалів, перетворити графіт на алмаз. Інколи вони вкраплені в метеоритах, що прилітають з космосу на землю. Очевидно, створюють їх височенні температури, надвисокі тиснення удару при падінні на землю" (В. Собко).
Як справжній митець(1) він(2) незважаючи на уявну відчуженість від світу(3) був уважний(4) чутливий до всього навколишнього(5) і ніколи не стояв осторонь рухів та змін.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Правильно оформлено пряму мову в реченні
Тире між підметом і присудком в рядку
Тире в безсполучниковому складному реченні
Тире на місці пропущеного члена речення
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,( 1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав на весь голос: то була пісня,(3) що їі найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) може,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
Назавжди в пам’яті день, коли …
Вкажи вид підрядної частини:
Коли їхали автострадою, …
Вкажи вид підрядної частини:
Із розкладу учні дізналися, коли …
Вкажи вид підрядної частини:
Коли хочеш поваги до себе, …
Вкажи вид підрядної частини:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома