Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.

Додано: 20 травня 2021
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 291 раз
12 запитань
Запитання 1

Скласти план означає...

варіанти відповідей

поділити текст на абзаци;

зазначити послідовність розташування думки;

вказати, як речення пов'язані між собою у тексті;

визначити в тексті мікротеми, чітко й стило їх сформувати.

Запитання 2

 Текст - це...

варіанти відповідей

 група слів, словосполучень та речень;

висловлювання, що складається з кількох речень;

група речень, об'єднаних темою та головною думкою;

кілька мікротем.

Запитання 3

Тема тексту - це...

варіанти відповідей

те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;

його зміст, те, про що в ньому розповідається;

 оцінка предмета чи явища;

 «відоме» і «нове».

Запитання 4

Заголовок тексту повинен відображати:

варіанти відповідей

 тип мовлення;

тему та головну думку тексту;

«відоме» та «нове»;

 стиль мовлення

Запитання 5

Головна думка тексту - це...

варіанти відповідей

те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;

його зміст, те, про що в ньому розповідається;

висновок, що робить автор;

головна мікротема.

Запитання 6

Кожна мікротема тексту зазвичай розкривається

варіанти відповідей

в абзаці

в головній думці

в темі

в заголовку

Запитання 7

У тексті виділяють

варіанти відповідей

дві частини: зачин і кінцівку

три частини: зачин, виклад (основну частину) та кінцівку

чотири частини: експозицію, зачин, основну частину, кінцівку

одну частину: виклад (основну частину)

Запитання 8

Види міжфразового звязку в тексті

варіанти відповідей

Послідовний, ланцюговий

паралельний, перпендикулярний

послідовний, зворотній

послідовний, паралельний

Запитання 9

Кожне наступне речення доповнює попереднє при

варіанти відповідей

паралельному зв′язку в тексті

послідовному

жодному з вказаних

у всіх вище названих

Запитання 10

Речення відносно самостійні при

варіанти відповідей

паралельному зв′язку речень в тексті

послідовному

жодному з вказаних

всіх вище названих

Запитання 11

Прочитайте текст і визначіть, до якого типу мовлення він належить:

З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.

варіанти відповідей

 опис;

розповідь;

роздум;

оцінка предмета або явища.

Запитання 12

Речення в тексті пов'язані за допомогою:

варіанти відповідей

займенників, абзаців, іменників, теми;

 синонімів, власних назв, мікротем;

повторів «відомого» і «нового», прикметників, головної думки;

займенників, сполучників, синонімів, повторів, спільнокореневих слів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест