Що означає поняття «маркетингові дослідження»?
Що таке маркетингова інформація?
Яка інформація вторинна?
Що таке первинна маркетингова інформація?
Що становить підставу для ціни «споживчого кошика»?
З кого формується споживчий ринок?
Для чого необхідна маркетингова інформація?
Яка інформація найцінніша для маркетингових досліджень?
Що становить мету маркетингових досліджень?
Який метод повинна вибрати маркетингова служба для маркетингових досліджень, якщо вона не обмежена в часі та коштах?
З якою метою здійснюють маркетингові дослідження?
В яких видах ринкових досліджень об’єктом може бути сім’я?
Хто є об’єктами масового соціологічного дослідження на ринку хлібопродуктів?
Чи належать дані про розміри взуття людей певних статевих категорій до первинної інформації?
В якому випадку ринок товарів і послуг збалансований?
Що не повинен включати до розділу найважливішої інформації менеджер з маркетингу при розробленні ефективної компанії просування нової страхової послуги для індивідуальних клієнтів?
Компанія проводить експеримент з визначення наслідків пропонованого на ринок нового продукту, який може збільшити загальний обсяг її продажу.
У цьому разі що таке обсяг продажу?
Чим визначається кон’юнктура ринку?
До якого методу комплексного дослідження ринку належить вивчення довідників і статистичної літератури?
Аналізуючи конкуренцію, компанія повинна оцінити ймовірність виходу на ринок нових компаній.
До чого призведе поява ще одного виробника на ринку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома