Знайти площу заштрихованої фігури
Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.
Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутнкиа АВС, якщо АВ=6√3 см, ∠С=60°.
На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.
Розв’яжітьнерівність 24х - 5 ≥2.
Спростіть вираз
Які з наведених тверджень є правильними?
I. У будь-який трикутник можна вписати коло.
II. У будь-який прямокутник можна вписати коло.
III. У будь-який ромб можна вписати коло.
Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см, а периметр її бічної грані — 20 см. Визначте площу бічної поверхні призми.
Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0
Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).
Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х3-2х2-1 в точці х0=1
В прямокутній системі координат задано точки О(0;0) і А(6;8). З точки А на вісь х опущено перпендикуляр. Точка В - основа цього перпендикуляра. Установіть відповідність між величиною (1-3) та її числовим значенням (А-Д)
1. довжина вектора ОА
2. ордината точки В
3. Довжина радіуса кола описаного навколо ΔОАВ
А 0
Б 5
В 10
Г 8
Д 6
Радіус основи конуса дорівнює r, а твірна - l. До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д)
1.Якщо висота конуса дорівнює радіусу його основи, то
2. Якщо площа бічної поверхні конуса втричі більша за площу його основи, то
3. Якщо проекція твірної на площину основи конуса вдвічі менша від твірної,то
А l=2r
Б l=√2r ∕ 2
В l=3r
Г l=4r
Д l=r
Установіть відповідність між твердженнями (1-3) та числами, які їм відповідають (А-Д)
1. ВІдношення 32т до 20ц дорівнює...
2. Щоб отримати число 0,25а, треба число а зменшити на ... відсотків
3.Якщо сторони трикутника відносяться як 4 : 8 : 9, а найбільша сторона дорівнює 18 см, то периметр трикутника дорівнює ... см.
А 42
Б 40
В 16
Г 25
Д 75
Установіть відповідність між виразами(1-3) та їх значеннями (А-Д)
1. ( √18 - 1)2 + 6√2
2.⅓ ⋅(- √18)2
3. √(√15 - 4)2 + √(√15 + 4)2
А 8
Б 19
В 6
Г 2√15
Д 0
Кожні 12 хвилин автомобіль зменшував свою швидкість на 10 км/год. Перші 12 хвилин він рухався із швидкістю 120 км/год.
1.Яку відстань проїхав автомобіль за 24 хвилини?
2. За який час ( у годинах) він проїде 150 км?
В Δ АВС ∠С = 90°, АС = 8 см, sinВ = 0,8. Знайдіть :
1. Довжину катета ВС( у см)
2. Площу Δ АВС ( у см2)
У саду ростуть лише яблуні та сливи. Кількість яблунь відноситься до кількості слив як 8 : 3
1. Скільки всього дерев у саду, якщо їх загальна кількість більша від 140 і менша від 150?
2. Скільки яблунь росте в саду?
З класу навмання вибирають одного учня. Імовірність того , що це хлопець дорівнює 4 / 9.. Знайдіть відношення кількості дівчат до кількості хлопців.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома