тест у форматі ЗНО

Додано: 28 березня 2021
Предмет: Математика, 11 клас
Копія з тесту: Тест у форматі ЗНО
Тест виконано: 26 разів
32 запитання
Запитання 1

Знайти площу заштрихованої фігури

варіанти відповідей

6,8

16,6

1,4

6,2

Запитання 2

Обчисліть значення виразу (-6+1,2):(-0,8)

варіанти відповідей

6

-6

0,6

-0,6

Запитання 3

Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.

варіанти відповідей

4,8<Р<6

2,4<Р<3

3,6<Р<4,5

6<Р<7,5

Запитання 4

Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутнкиа АВС, якщо АВ=6√3 см, ∠С=60°.

варіанти відповідей

6 см

8 см

12 см

16 см

Запитання 5

На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.

варіанти відповідей

(4;0)

(3;4)

(0;3)

(0;4)

Запитання 6

Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.

варіанти відповідей

105

115

75

95

Запитання 7

Розв’яжітьнерівність 24х - 5 ≥2.

варіанти відповідей

[1,5; +∾)

[1,25; +∾)

(-∾; -1]

[⅔;+∾)

Запитання 8

Спростіть вираз

варіанти відповідей
Запитання 9

Графік довільної функції у = f(х) паралельно перенесли вздовж осі х на 2 оди­ниці праворуч. Графік якої з наведених функцій отримали?

варіанти відповідей

y=f(x+2)

y=f(x)+2

y=f(x)-2

y=f(x-2)

Запитання 10

Які з наведених тверджень є правильними?

I.      У будь-який трикутник можна вписати коло.

II.     У будь-який прямокутник можна вписати коло.

III. У будь-який ромб можна вписати коло.

варіанти відповідей

лише І

лише ІІ і ІІІ

лише І і ІІІ

І, ІІ і ІІІ

Запитання 11

Якому проміжку належить значення виразу


варіанти відповідей

(-∾; 0)

[0; 1)

[2; 3)

[3; +∾)

Запитання 12

Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см, а периметр її бічної грані — 20 см. Визначте площу бічної поверхні призми.

варіанти відповідей

24 см2

60 см2

72 см2

84 см2

Запитання 13

Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0


варіанти відповідей

2

12

5

4

Запитання 14

На рисунку зображено графіки функцій у = √х та у = х ∕ 2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.

варіанти відповідей
Запитання 15

Знайти найбільше значення виразу 4+cos х

варіанти відповідей

-2

0

5

-5

Запитання 16

9 sin 120⁰ tg 30⁰=

варіанти відповідей

0,5

4,5

9

1

Запитання 17

Знайдіть значення виразу 2sin²β - 5 + 2cos²β

варіанти відповідей

-3

-4

3

7

Запитання 18

Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).

варіанти відповідей

-3

-3 і 2

2

1

Запитання 19

Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х3-2х2-1 в точці х0=1

варіанти відповідей

к=-1

к=-2

к=1

к=2

Запитання 20

Матеріальна точка рухається прямолінійно за законом s(t) = 2,5t2 − 15t, s − шлях у метрах, t − час у секундах. Через який час від початку руху ця точка зупинилася?

варіанти відповідей

1 с

2 с

3 с

3,5 с

Запитання 21

В прямокутній системі координат задано точки О(0;0) і А(6;8). З точки А на вісь х опущено перпендикуляр. Точка В - основа цього перпендикуляра. Установіть відповідність між величиною (1-3) та її числовим значенням (А-Д)


1. довжина вектора ОА

2. ордината точки В

3. Довжина радіуса кола описаного навколо ΔОАВ


А 0

Б 5

В 10

Г 8

Д 6

варіанти відповідей

ГАД

ДВА

ВАД

ВАБ

ДГБ

Запитання 22

Радіус основи конуса дорівнює r, а твірна - l. До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д)


1.Якщо висота конуса дорівнює радіусу його основи, то

2. Якщо площа бічної поверхні конуса втричі більша за площу його основи, то

3. Якщо проекція твірної на площину основи конуса вдвічі менша від твірної,то


А l=2r

Б l=√2r ∕ 2

В l=3r

Г l=4r

Д l=r

варіанти відповідей

АБГ

БВА

БГВ

ДАБ

ВДА

Запитання 23

Установіть відповідність між твердженнями (1-3) та числами, які їм відповідають (А-Д)


1. ВІдношення 32т до 20ц дорівнює...

2. Щоб отримати число 0,25а, треба число а зменшити на ... відсотків

3.Якщо сторони трикутника відносяться як 4 : 8 : 9, а найбільша сторона дорівнює 18 см, то периметр трикутника дорівнює ... см.


А 42

Б 40

В 16

Г 25

Д 75

варіанти відповідей

ВДА

БВА

ДГВ

ГДБ

БАВ

Запитання 24

Установіть відповідність між виразами(1-3) та їх значеннями (А-Д)

1. ( √18 - 1)2 + 6√2

2.⅓ ⋅(- √18)2

3. √(√15 - 4)2 + √(√15 + 4)2


А 8

Б 19

В 6

Г 2√15

Д 0

варіанти відповідей

АВГ

БДГ

БВА

ВГА

БДВ

Запитання 25

Кожні 12 хвилин автомобіль зменшував свою швидкість на 10 км/год. Перші 12 хвилин він рухався із швидкістю 120 км/год.

1.Яку відстань проїхав автомобіль за 24 хвилини?

2. За який час ( у годинах) він проїде 150 км?

варіанти відповідей

24; 1,5

46; 1,5

62; 2

46; 2

48; 2,5

Запитання 26

В Δ АВС ∠С = 90°, АС = 8 см, sinВ = 0,8. Знайдіть :

1. Довжину катета ВС( у см)

2. Площу Δ АВС ( у см2)

варіанти відповідей

10; 24

6; 24

6; 48

6; 40

8; 24

Запитання 27

У саду ростуть лише яблуні та сливи. Кількість яблунь відноситься до кількості слив як 8 : 3

1. Скільки всього дерев у саду, якщо їх загальна кількість більша від 140 і менша від 150?

2. Скільки яблунь росте в саду?

варіанти відповідей

143; 13

143; 39

144;104

142; 39

143; 104

Запитання 28

За 4 кг огірків і 3 кг помідорів заплатили 44 грн. Коли огірки подорожчали на 20%, а помідори подешевшали на10%, за 3 кг огірків та 5 кг помідорів заплатили 54 грн. Знайдіть вартість 1 кг огірків та 1 кг помідорів. У відповідь запишіть їх суму.

варіанти відповідей

40

13

8

5

10

Запитання 29

На діагоналі квадрата АВСD вибрано точку М так, що МС = 6√2 см.Відстань від точки М до сторони АD дорівнює 4 см. Знайдіть площу квадрата ( у см2)

варіанти відповідей

25

36

16

100

91

Запитання 30

З класу навмання вибирають одного учня. Імовірність того , що це хлопець дорівнює 4 / 9.. Знайдіть відношення кількості дівчат до кількості хлопців.

варіанти відповідей

1,5

0,5

0,4

0,8

1,25

Запитання 31

В прямокутній системі координат на площині задано паралелограм АВСD, cosA = 0,54. Визначте довжину діагоналі ВD, якщо скалярний добуток вектора АВ( 6;- 8) і вектора АD дорівнює 162.

варіанти відповідей

13

26

52

24

12

Запитання 32

Дві сторони трикутника утворюють гострий кут і дорівнюють 2√3 см і 4 см., а третя сторона дорівнює радіусу кола описаного навколо трикутника. Знайдіть невідому сторону трикутника.

варіанти відповідей

2

4

4√3

√3

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест