Тест_Многогранники_Призма

В добірку завдань вийшли завдання ЗНО починаючи з 2008 року. 

Додано: 14 жовтня 2019
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 1434 рази
18 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено розгортку многогранника. Визначте кількість його вершин.

варіанти відповідей

10

9

8

6

5

Запитання 2

Яка геометрична фігура не може бути основою правильної призми?

варіанти відповідей

рівносторонній трикутник

ромб

квадрат

прямокутник

правильний шестикутник

Запитання 3

У правильної трикутній призмі сторона основи дорівнює 4 см, а діагональ бічної грані - 5 см. Знайдіть висоту призми.

варіанти відповідей

3 см

4 см

5 см

9 см

Запитання 4

Бічна грань правильної п'ятикутної призми - квадрат, площа якого дорівнює 81 см2. Знайдіть периметр основи призми.

варіанти відповідей

40,5 см

45 см

81 см

36 см

54 см

Запитання 5

У правильній трикутній призмі радіус описаного навколо основи кола дорівнює 4√3 см. Обчисліть висоту призми, якщо діагональ бічної грані дорівнює 13 см.

варіанти відповідей

4 см

12 см

10 см

5 см

Запитання 6

У правильній чотирикутної призмі радіус вписаного в основу кола дорівнює 3 см. Обчисліть довжину діагоналі бічної грані призми, якщо ії висота дорівнює 8 см.

варіанти відповідей

6 см

8 см

10 см

12 см

Запитання 7

В кубі ABCDA1B1C1D1 , ребро якого дорівнює 10, через точку М ( М∈АА1 і АМ = А1М) та ребро C1D1 проведено переріз. Знайти площу перерізу.

варіанти відповідей

25√3

50

50√5

75

100

Запитання 8

На рисунку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Перерізом куба площиною, що проходить через точки А, С, С1 є ...

варіанти відповідей

прямокутний трикутник

рівносторонній трикутник

прямокутник

ромб

трапеція

Запитання 9

На рисунку зображено розгортку многогранника. Визначте кількість його ребер.

варіанти відповідей

6

8

12

16

19

Запитання 10

Діагональним перерізом правильної чотирикутної призми є прямокутник, площа якого дорівнює 40 см2. Периметр основи призми дорівнює 20√2 см. Визначте висоту призми.

варіанти відповідей

√2 см

2√2 см

4 см

1 см

2 см

Запитання 11

Площа грані куба дорівнює 12 см2. Знайдіть довжину діагоналі куба.

варіанти відповідей

6 см

3√3 см

2√6 см

3√2 см

8 см

Запитання 12

Сторони основи прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 5 см і 12 см, а діагональ паралелепіпеда нахилена до площини основи під кутом 450. Знайдіть бічне ребро паралелепіпеда.

варіанти відповідей

6,5 см

8,5 см

9,5 см

12 см

13 см

Запитання 13

Основою прямої чотирикутної призми ABCDA1B1C1D1 є прямокутник зі сторонами 4 см і 4√3 см. Площина, що проходить через вершини А, В1 і С призми, утворює з площиною ії основи кут 600. Визначте висоту призми ( у см).

варіанти відповідей

8 см

8√3 см

6√3 см

6 см

Запитання 14

Основою прямого паралелепіпеда є квадрат ABCD зі стороною 3 см. Бічне ребро АА1 дорівнює 4 см. Знайдіть площу перерізу паралелепіпеда площиною, що проходить через вершину А перпендикулярно до прямої ВА1.

варіанти відповідей

7,5 см2

3√13 см2

3√10 см2

11,25 см2

Запитання 15

Основою прямої призми ABCDA1B1C1D1 є ромб ABCD, у якому гострий кут А дорівнює α. Площина β, що проходить через одну з вершин верхньої основи та меншу діагональ нижньої основи призми, утворює з площиною основи гострий кут φ. Висота призми дорівнює h. 1) Побудуйте переріз заданої призми площиною β. 2) Визначте площу цього перерізу.

варіанти відповідей
Запитання 16

Сторони основи прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 3 см і 4 см, а бічне ребро - 5√3 см. Обчисліть кут, якій утворює діагональ із площиною основи паралелепіпеда.

варіанти відповідей

300

450

600

900

Запитання 17

Сторони основи прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 4 см і 6 см, а бічне ребро - 12 см. Обчисліть діагональ паралелепіпеда.

варіанти відповідей

√52 см

192 см

12 см

14 см

Запитання 18

Зобразіть куб АВСDA1B1C1D1 . Позначте точку М середину ребра АА1. Побудуйте переріз куба площиною,яка проходить через точку С1 і паралельна площині В1МD1. Вкажіть вид перерізу.

варіанти відповідей

п'ятикутник

правильний трикутник

прямокутник

ромб

квадрат

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест