Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
Прочитайте речення.
(1)Стрибати (2)босоніж по (З)болотистій рівнині, (4)дивлячись (5)здалека на бурхливу (б)течію річки, (7)ознака того, що (8)підлітковий вік ще не минув.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Спрощення в групах приголосних немає в усіх словах рядка
Подвоєння букв є в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).
Начеб(1)то все тут правильно, але це було місто без дзвінких голосів дітей, що гралися б на сліпучо(2)чистих піщаних берегах річки, без казна(3)коли посаджених і неполитих квітів і кущів, без звичайного, по(4)районному неквапливого життя.
Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Суфікс -ець має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Потребує редагування речення
Пряму мову в реченні Казав мені гречний і мудрий ґазда: «Життя лиш у праці пізнаєш» правильно передано непрямою в рядку
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Як Марія не допитувалась,(1) що трапилось із гонтарем,(2) у якому він стані,(3) відповісти їй ніхто не міг:(4) того лікаря,(5) що приймав його,(6) уже не було,(7) а сестра чергувала недосвідчена.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте діалог.
- Наталю, сподіваюсь, сьогодні ти нарешті здаси зошит із домашньою роботою, — суворо сказала вчителька.
- Ой, Валентино Петрівно, сьогодні, ніяк не зможу здати: чесно-чесно, забула на столі, — відповіла дівчина.
Точно передає зміст діалогу речення
___, незабаром роковини аварії на ____АЕС.
Змагання ___ відбудуться за ___ погоди.
___ роки ___ століття стали періодом розквіту професійного театру, справжнім батьком якого вважають Марка Кропивницького, який ___ року здійснив постановку п’єси «Назар Стодоля».
Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.
Речення
1 Місто наше він знає…
2 Схожі ми з сестрою…
3 Раптовий приїзд сина був…
4 Мама крутилася з ранку до вечора…
Фразеологізм
А як грім з ясного неба.
Б як свої п’ять пальців.
В як білка в колесі.
Г як гриби після дощу.
Д як дві краплі води.
Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.
Речення
1 Місто наше він знає…
2 Схожі ми з сестрою…
3 Раптовий приїзд сина був…
4 Мама крутилася з ранку до вечора…
Фразеологізм
А як грім з ясного неба.
Б як свої п’ять пальців.
В як білка в колесі.
Г як гриби після дощу.
Д як дві краплі води.
Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.
Речення
1 Місто наше він знає…
2 Схожі ми з сестрою…
3 Раптовий приїзд сина був…
4 Мама крутилася з ранку до вечора…
Фразеологізм
А як грім з ясного неба.
Б як свої п’ять пальців.
В як білка в колесі.
Г як гриби після дощу.
Д як дві краплі води.
Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.
Речення
1 Місто наше він знає…
2 Схожі ми з сестрою…
3 Раптовий приїзд сина був…
4 Мама крутилася з ранку до вечора…
Фразеологізм
А як грім з ясного неба.
Б як свої п’ять пальців.
В як білка в колесі.
Г як гриби після дощу.
Д як дві краплі води.
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ти явилась мені — і здалося, (1)що світ помолодшав (2)навколо (3)на тисячу (4)літ.
1 що
2 навколо
3 на
4 літ
А прислівник
Б іменник
В числівник
Г сполучник
Д прийменник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ти явилась мені — і здалося, (1)що світ помолодшав (2)навколо (3)на тисячу (4)літ.
1 що
2 навколо
3 на
4 літ
А прислівник
Б іменник
В числівник
Г сполучник
Д прийменник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ти явилась мені — і здалося, (1)що світ помолодшав (2)навколо (3)на тисячу (4)літ.
1 що
2 навколо
3 на
4 літ
А прислівник
Б іменник
В числівник
Г сполучник
Д прийменник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ти явилась мені — і здалося, (1)що світ помолодшав (2)навколо (3)на тисячу (4)літ.
1 що
2 навколо
3 на
4 літ
А прислівник
Б іменник
В числівник
Г сполучник
Д прийменник
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Земля не може жити без сонця ...» вибрати
Вставного слова НЕМАЄ в реченні (розділові знаки пропущено)
В якому реченні серед поданих є означено-особове :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома