Спільнокореневими є всі слова в рядку
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено числівник з іменником у словосполученні
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ
На другий склад падає наголос усіх слів у рядку
Значення фразеологізму є НЕПРАВИЛЬНИМ у рядку
(1) По/волі гроза повзла чорним драконом і з/рідка блимаючи своїми вогненними очима, незадоволено й грізно буркотіла. (2) Нікому й на думку не/спадало, що за якісь двадцять хвилин по вулицях пронесеться страшенний ураган, усе полетить шкереберть і над Харковом забушує шалена злива. (3) Святкова публіка весело [...] асфальтованими тротуарами і безтурботно шелестіла симпатичним міським гомоном. (4) Але гроза нарешті доповзла, і дракон розкинув свої крила над околицею. (5) І тоді якось враз, блискавично, над костьолом нависли темно-сині шмаття авангардних хмар, і грім забуркотів чітко, голосно і не/двозначно.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1) По/волі гроза повзла чорним драконом і з/рідка блимаючи своїми вогненними очима, незадоволено й грізно буркотіла. (2) Нікому й на думку не/спадало, що за якісь двадцять хвилин по вулицях пронесеться страшенний ураган, усе полетить шкереберть і над Харковом забушує шалена злива. (3) Святкова публіка весело [...] асфальтованими тротуарами і безтурботно шелестіла симпатичним міським гомоном. (4) Але гроза нарешті доповзла, і дракон розкинув свої крила над околицею. (5) І тоді якось враз, блискавично, над костьолом нависли темно-сині шмаття авангардних хмар, і грім забуркотів чітко, голосно і не/двозначно.
Окремо треба писати слово
(1) По/волі гроза повзла чорним драконом і з/рідка блимаючи своїми вогненними очима, незадоволено й грізно буркотіла. (2) Нікому й на думку не/спадало, що за якісь двадцять хвилин по вулицях пронесеться страшенний ураган, усе полетить шкереберть і над Харковом забушує шалена злива. (3) Святкова публіка весело [...] асфальтованими тротуарами і безтурботно шелестіла симпатичним міським гомоном. (4) Але гроза нарешті доповзла, і дракон розкинув свої крила над околицею. (5) І тоді якось враз, блискавично, над костьолом нависли темно-сині шмаття авангардних хмар, і грім забуркотів чітко, голосно і не/двозначно.
Уточнювальна обставина є в реченні
(1) По/волі гроза повзла чорним драконом і з/рідка блимаючи своїми вогненними очима, незадоволено й грізно буркотіла. (2) Нікому й на думку не/спадало, що за якісь двадцять хвилин по вулицях пронесеться страшенний ураган, усе полетить шкереберть і над Харковом забушує шалена злива. (3) Святкова публіка весело [...] асфальтованими тротуарами і безтурботно шелестіла симпатичним міським гомоном. (4) Але гроза нарешті доповзла, і дракон розкинув свої крила над околицею. (5) І тоді якось враз, блискавично, над костьолом нависли темно-сині шмаття авангардних хмар, і грім забуркотів чітко, голосно і не/двозначно.
Замість пропуску в третьому реченні має бути
Підкреслена літера позначає той самий звук в усіх словах рядка
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Усі слова записано правильно в рядку
Подвоєння приголосних відбувається в усіх словах рядка
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в рядку
Правильно записані всі числівники в рядку
Правильно побудовано словосполучення
Складнопідрядне речення з підрядним наслідку утвориться, якщо до частини «Уся дорога була занесена снігом...» додати
Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку
Між виділеними словами не треба ставити кому в реченні (розділові знаки
пропущено)
Після речення "Гамір умить стих.." треба поставити двокрапку, якщо серед
варіантів його продовження вибрати
Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає
наступне слово).
Надвечірнє сонце, (1)вихопившись із хмари, кинуло коротку тінь під пнями, (2)навколо (З)яких літо (4)щороку кораловим намистом розсипає запашну суницю.
А займенник
Б прислівник
В прийменник
Г сполучник
Д дієприслівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома