Визначте засіб міжфразового зв'язку в поданих реченнях. Дуже освічений був лікар у Ярослава Мудрого. Звали його Саргісом. Знав він кілька мов, мав при собі багату медичну бібліотеку
Визначте засіб міжфразового зв'язку в поданих реченнях. Шевченко — наш поет і перший історик. Шевченко перше всіх запитав наші німі могили, що вони таке, і одному тільки йому дали вони ясну відповідь, ясну, як Боже слово. Шевченко перше всіх додумався, чим наша старосвітчина славна і за що проклянуть її грядущі роди.
Визначте засоби міжфразового зв'язку в поданих реченнях. Кожен у дитинстві мріє стати розвиненою й освіченою особистістю. На мою думку, головне — бути Людиною.
Укажіть рядок, в якому правильно вказані лексичні засоби зв'язку.
Укажіть рядок, в якому правильно вказані всі граматичні засоби зв'язку.
Речення в тексті пов’язані за допомогою таких мовних засобів (засобів міжфразового зв’язку). Дід - це жива мудрість, неписана історія нашого народу. На своїх зігнутих плечах несуть діди стільки краси й ніжності, що може позаздрити їм будь-хто.
І коли в автобусі я бачу сідоглавого предка мого з в’язанкою бубликів, я чомусь думаю: зараз прийде в хату, добуде свій нехитрий гостинець і скаже своєму Іванкові: «А глянь, що я приніс від зайця...» Він посадить своє чорняве чи біляве онучатко, і воно, роззявивши ротика, слухатиме його простодушні оповіді, у яких переплететься дійсність і фантазія.
Назвіть мовні засоби зв’язку речень у поданому тексті: Коротке це слово — мама, але які надлюдські глибини скарбів містить воно в собі! Усе її життя з серця б’є великим невичерпним джерелом безкорислива любов до своїх дітей. Усе її життя — це терпіння, безмежна самопожертва, пробачення провини.
Виберіть речення, у якому немає орфографічних та пунктуаційних помилок.
Назвіть мовні засоби зв’язку речень у поданому тексті: В особі батька народ оспівав вірного захисника. Отже, у традиційному понятті батько уособлювався насамперед як захисник, годувальник.
Паралельний тип зв’язку речень характерний в уривку тексту.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома