Який відокремлений член речення є цьому реченні?( розділові знаки опущено)
Напоєний цілющим зіллям зігрітий теплом Остап заплющив очі.
У якому реченні правильно розставлені розділові знаки ?
Він, гордий і нездоланий, стояв серед майдану.
Уцому реченні поставлено коми, бо
Відокремлена прикладка є в реченні (розділові знаки вилучено):
Чому в реченні В'є гніздечко-рукавичку на лозині біля річки ремез - пташка невеличка стоїть така пунктуація
Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
У реченні Балка, вкрита садками, вилася попід горою (І.Нечуй-Левицький) наявні відокремлені члени речення, а саме:
Означення, виражене дієприкметниковим зворотом, НЕ відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено):
Поширене означення не відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Укажіть речення, у якому при відокремленні прикладки треба ставити тире (розділові знаки пропущено)
Відокремлена прикладка вжита в реченні (розділові знаки пропущено):
Відокремлена прикладка є в реченні (розділові знаки вилучено):
Продовжіть речення відокремленою прикладкою.
У дверях аудиторії стоїть викладач...
Укажіть речення в якому не потрібно було відокремлювати обставину
Укажіть речення, в якому допущено граматичну помилку
Укажіть речення, в якому обставина виражена одиничним дієприслівником, що НЕ ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ (розділові знаки пропущено)
Речення ускладнене відокремленою обставиною в рядку
У реченні Недовго німував роздумуючи (Д.Міщенко) обставина не відокремлюється, тому що вона виражена:
У реченні Все зрушене, поруйноване, розлюблене в той час, коли до нього торкались чужинці, - тепер мовби одразу стало знов на своє місце (О.Гончар) означення не відокремлюється, тому що:
У реченні Отакий-то Перебендя, старий та химерний (Т.Шевченко) означення відокремлюються, тому що:
Відокремлена прикладка в реченні
Дієприслівниковим зворотом ускладнено всі речення, окрім
Відокремлена обставина у всіх реченнях, окрім
Відокремленою прикладкою ускладено речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома