1.Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,(1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2)заспівав: то була пісня,(3) що її найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) можливо,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку.
2.Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Уважалося,(1) що рондель,(2) традиційна форма французької
літератури,(3) придатний лише для пейзажної чи інтимної лірики,(4)однак Павло Тичина створив свій різновид цього жанру,(5) що увійшов у поетичний світ революційним фанфарним маршем,(6) сповненим самобутніх рефренів.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
3. Позначити речення, у якому поширене означення не відокремлюється на письмі (розділові знаки пропущено)
4. Позначити речення, у якому поширене означення не відокремлюється на письмі (розділові знаки пропущено).
5.Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
6.НЕПРАВИЛЬНО утворено форму дієприкметника в рядку
7.Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
8.Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні:
9.Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку:
10. Якщо на місці крапок уписати сполуку слів оздоблені інеєм, то неускладненим стане речення
11.Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено)
12.Прочитайте речення
Тепла(1) травнева ніч(2) наповнена фіалковим ароматом(З) стояла над землею(4) поблискуючи зорями(5) мліючи у своїй розкоші.
Кому треба поставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома