20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Вступний тест НВК "Софія"

Додано: 12 червня
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 3 рази
12 запитань
Запитання 1

Складений іменний присудок має місце в реченні:

варіанти відповідей

Мене так ранили неуцтво і байдужість! (Л. Забашта)

Іду в життя розлоге, незахмарене… (Н. Гнатюк).

В енциклопедіях можна знайти десятки імен, причетних до реалізації процесів телебачення (З журналу).

Була весна весела, щедра, мила (Леся Українка).

Запитання 2

Потребує редагування словосполучення в рядку:

варіанти відповідей

милувати око;

дякувати Миколу;

суперечити істині;

навчатися мови.

Запитання 3

Яка із зазначених ознак НЕ є характеристикою речення?

варіанти відповідей

має граматичну основу;

виражає повідомлення, питання, спонукання

має граматичну будову;

не виражає завершеної думки.

Запитання 4

Безособовим є речення:

варіанти відповідей

  Оголосили перерву (Олесь Гончар).

Село. Веселі хати (О. Довженко).

Соломії сьогодні щастило (М. Коцюбинський).

Люблю пісні мойого краю (М. Рильський).

Запитання 5

Вставне словосполучення має місце в реченні:

варіанти відповідей

Чи тільки терни на шляху знайду, чи стріну, може, де і квіт барвистий (Леся Українка).

Я, правда, ніколи не вважав оригінальність самоціллю (М. Рильський).

Хоч, правду кажучи, юнак у душі не вважав спів за професію (І. Ле).

На жаль, у нас не прийнято писати культурних історій міста (В. Шевчук).

Запитання 6

Узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів у реченні (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Кожна людина свято береже у своїй пам’яті все, що супроводить її з дитинства і рідну хату і батьківський поріг і своє місто чи село (І. Цюпа).

Старі верби кущі лози тихий надбережний очерет усе яскраво відбивалося у воді (А. Шиян).

Були там різні дерева і дуби широкочолі і липи запашні й тремтячі осики (Олена Пчілка).

Український степ по-своєму чарівний і величний (І. Цюпа).

Запитання 7

     Укажіть вид односкладного речення, у якому головний член означає дію, що виконується невизначеною або умисне не названою особою.

варіанти відповідей

означено-особове;

безособове;

неозначено-особове;

узагальнено-особове.

Запитання 8

     Словосполученнями є всі сполуки слів у рядку:

варіанти відповідей

українська мова, прийшла вчасно, прочитати книгу;

між заняттями, наголошений склад, тихо заспівати;

починається урок, довгий хвіст, улітку відпочивати;

батько і мати, переказувати текст, на поверхні.

Запитання 9

    Вид підрядного зв’язку керування є характерним для всіх словосполучень у рядку:

варіанти відповідей

волога земля, сукня без рукавів, чудово відпочити;

встати вранці, розповіла казку, слухати лекцію;

виїхав рано, перебіг дорогу, серйозно поставитися;

слухати пісню, розповідь товариша, нахилитися над річкою.

Запитання 10

   У якому рядку правильно визначено вид речення?

Навкруги було безлюдно (М. Коцюбинський).

варіанти відповідей

двоскладне неповне;

односкладне безособове

односкладне неозначено-особове;

односкладне означено-особове.

Запитання 11

Визначте прислівники, що пишуться разом

варіанти відповідей

День/у/день, в/ночі, віч/на/віч

Ось/де, будь/коли, казна/де

На/дворі, до/долу, у/двох

Запитання 12

    Прямий порядок слів (підмета і присудка) маємо в реченні:

варіанти відповідей

По шляху біжать жваві струмочки… (С. Васильченко).

Реве та стогне Дніпр широкий (Т. Шевченко).

Рання осінь листя золотить (Л. Костенко).

Відчуває щирість сонця голубий прозорий день (С. Фомін).