1. Тест складений для учнів 10 кл, які вивчають хімію на рівні стандарту відповідно Програми з хімії для 10 – 11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407)
2. Тест можна використовувати на уроці при
- закріпленні нового матеріалу,
- перевірці Д/З,
- підготовці до ЗНО.
3. Загальна кількість завдань – 36.
4. На виконання роботи відведено 30-45 хв.
5. Робота містить завдання з вибором однієї ( або декілька )
правильної (- них) відповіді ( -дей).
6. Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких:
- один правильний ( завдання № 1-36)
7. Максимальна кількість балів, що можна набрати, правильно виконавши всі завдання тестової роботи – 70б.
8. Тест розроблений за матеріалами підручників та посібників, що входять до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у ЗНЗ»
Укажіть, за допомогою якого реагента можна розрізнити глюкозу та фруктозу
Укажіть правильні твердження щодо глюкози:
1) використовують як замісник цукру для хворих на діабет;
2) зараховують до полісахаридів;
3) ізомером глюкози є фруктоза;
4) унаслідок молочнокислого бродіння одержують метанол;
5) зараховують до шестиатомних спиртів;
6) глюкоза є альдегідом, і багатоатомним спиртом
Укажіть речовину Х, яка є проміжним продуктом у ланцюжку перетворень: C12H22O11 → X → C2H5OH
Укажіть формулу продукту молочнокислого бродіння глюкози
Укажіть групу, в якій усі речовини НЕ дають реакцію срібного дзеркала
Укажіть групу, в якій усі речовини реагують з глюкозою
Напишіть рівняння реакції маслянокислого бродіння глюкози, якщо утворюються масляна кислота, карбон (IV) оксид та водень. Укажіть суму всіх коефіцієнтів.
Укажіть суму всіх коефіцієнтів у реакції утворення глюкози під час фотосинтезу.
Укажіть рівняння реакції спиртового бродіння глюкози
Укажіть групу речовин, які зараховують до вуглеводів
Укажіть суму всіх коефіцієнтів у рівнянні реакції спиртового бродіння глюкози
Укажіть суму всіх коефіцієнтів у рівнянні реакції повного окиснення глюкози
Укажіть, які функціональні групи є в молекулі продукту окиснення глюкози амоніачним розчином аргентум (І) оксиду
Молекула глюкози містить
Укажіть вуглевод, з якого отримують глюкозу та фруктозу
Укажіть назву кінцевого продукту реакції гідролізу крохмалю та його відносну молекулярну масу
Сорбіт - це продукт
Укажіть вихідну речовину для синтезу глюкози, який здійснив О.Бутлеров
Укажіть групу вуглеводів, які не піддаються гідролізу
Укажіть речовину, за допомогою якої можна довести наявність гідроксильних груп у глюкозі
Укажіть формулу фруктози
Укажіть, яку реакцію потрібно провести, щоб отримати речовину з формулою CH2OH -(CHOH)4 - CH2OH
Укажіть продукти реакції окиснення глюкози купрум (ІІ) гідроксидом
Укажіть формули речовин, які необхідно використати, щоб експериментально довести наявність альдегідної групи в молекулі глюкози
Укажіть речовину, яку використовують для підтримки життєдіяльності ослабленого організму
Глюконова кислота - це продукт реакції
1. Укажіть назви речовин, які потрібно використати для якісного виявлення глюкози:
1) купрум (ІІ) оксид;
2) купрум (ІІ) сульфат;
3) натрій гідроксид;
4) цинк гідроксид;
5) спиртовий розчин йоду;
6) нітратна кислота
Глюкоза - це
Укажіть ізомер глюкози
Під час гідрогенізації глюкози
Укажіть групу речовин, до якої зараховують фруктозу
Укажіть назву речовини, з якої в рослинах синтезується крохмаль
Подібність глюкози та гліцеролу полягає в
Укажіть систематичну назву виноградного цукру
Укажіть речовини, які утворюються під час фотосинтезу
Укажіть речовину, за допомогою якої розчин глюкози можна відрізнити від розчину сахарози
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома