(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на НЕ ВЕЛИКОМУ вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву НАРІЗАНІ кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте ВІДВАРЕНИЙ рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою ЗЕЛЕННЮ. 1.Орфографічну помилку допущено в написанні слова
(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню. 2.На місці крапок (речення 4) треба вжити слово.
(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню. 3. Пунктуаційну помилку допущено в реченні.
(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню. 4.Дієприслівниковий зворот ужито в реченні.
5. Підвищена потужність освітлювальної апаратури (1) і оновлений смарагдовий газон (2) і скляний розсувний дах на стадіоном створюють кращі умови(3) як для футболістів (4) так і для трансляції футбольних матчів (5) легкоатлетичних змагань та інших турнірів. Кому треба поставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
6. Помилково вжито слово в рядку
7. Правильно утворено форму у варіанті
8. Неправильно побудовано речення
9. Буква Я позначає два звуки в усіх словах рядка
10. Наголос падає на другий склад
11. Неправильно узгоджено прикметник з іменником у рядку
12. Складне речення з підрядною означальною частиною утвориться, якщо до частини "Ми всі зібралися біля школи..." додати
13. Між підметом і присудком обов'язково треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)
14. Обставину виділено в реченні
5. Ми хочемо навчатися _________ ___ сучасному класі, де є відповідна сучасна техніка, щоб більш _______ засвоїти матеріал.
16.Установіть відповідність між запозиченим словом і власне українським (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Запозичене
1 інфантильний
2 креативний
3 легітимний
4 ординарний
Власне українське
А законний
Б творчий
В звичайний
Г недорозвинений
Д нагороджений
17.З'ясуйте синтаксичну роль виділених у реченні слів (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення). І (1) ДОСІ ранки (2) ХОЛОДНІ, але промені (3) СОНЦЯ поволі вже заливають (4) СТЕП золотом.
А підмет
Б присудокок
В додаток
Г обставина
Д означення
18.З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні слів (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення). (1) ТЕПЕР я (2) МОЖУ спокійно спати, (3) ТВОЇ міцні стіни стануть (4) МІЖ мною і цілим світом.
А дієслово
Б займенник
В прислівник
Г прикметник
Д прийменник
19. Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Фразеологізми
1 лізти на рожен
2 махнути рукою
3 милити шию
4 обливатися потом
Антоніми
А співати дифірамби
Б мати царя в голові
В обминати гострі кути
Г ганяти собак
Д витрачати порох
20. Установіть відповідність між типами речень (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Тип речення
1. cкладнопідрядне
2. складносурядне
3. безсполучникове
4. з різними видами зв’язку
Речення
А) З-над річки лине пісня голосна, а тут, біля гостинної веранди, іде безкровна, лагідна війна Червоної та Білої троянди.
Б) У небі весело шугають ластівки і співають жайвори, коли пригріє тепле весняне сонце.
В) Де у творі поєднались і глибина душі людської, і краса природи, ось там чекає художника успіх.
Г) Здається, сама земля горить по обріях, тривожним багрянистим світлом виповнює всю цю вітряну степову ніч.
Д) Заворожили ворони світанок,не сходить сонце, тільки кар та кар; розбившися грудьми об полустанок, в траві лежить березовий Ікар.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома