ЗНО-2022

Додано: 18 липня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 359 разів
20 запитань
Запитання 1

(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на НЕ ВЕЛИКОМУ вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву НАРІЗАНІ кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте ВІДВАРЕНИЙ рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою ЗЕЛЕННЮ.                    1.Орфографічну помилку допущено в написанні слова

варіанти відповідей

А не великому

Б нарізані

В відварений

Г зеленню

Запитання 2


(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню.                  2.На місці крапок (речення 4) треба вжити слово.


варіанти відповідей

А перемішайте

Б заваріть

В засипте

Г прикрасьте

Запитання 3

(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню.                     3. Пунктуаційну помилку допущено в реченні.

варіанти відповідей

А першому

Б другому

В третьому

Г четвертому

Запитання 4


(1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на не великому вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву нарізані кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте відварений рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою зеленню.                   4.Дієприслівниковий зворот ужито в реченні.

варіанти відповідей

А першому

Б другому

В третьому

Г четвертому

Запитання 5


5. Підвищена потужність освітлювальної апаратури (1) і оновлений смарагдовий газон (2) і скляний розсувний дах на стадіоном створюють кращі умови(3) як для футболістів (4) так і для трансляції футбольних матчів (5) легкоатлетичних змагань та інших турнірів.            Кому треба поставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

Запитання 6


6. Помилково вжито слово в рядку


варіанти відповідей

А виключення з правил

Б виконати згідно з наказом

В порушити важливе питання

Г усвідомити свою помилку

Запитання 7

7. Правильно утворено форму у варіанті


варіанти відповідей

А найбільш дорожчий

Б по всім каналам

В чотири акваріуми

Г сміятися над братом

Запитання 8

8. Неправильно побудовано речення


варіанти відповідей

А Прочитаний вірш учителем вразив учнів.

Б Заховане хмарою, сонце ледь зігрівало землю.

В Окроплені росою трави ніби затужавіли.

Г Олень, наляканий громом, зупинився.

Запитання 9


9. Буква Я позначає два звуки в усіх словах рядка



варіанти відповідей

А згаяти, Яремча, бурячок

Б яструб, духмяний, маячок

В заявити, Яринка, мантилья

Г Запоріжжя, ясність, ніякий

Запитання 10

10. Наголос падає на другий склад



варіанти відповідей

А спина

Б ненависть

В олень

Г курятина

Запитання 11


11. Неправильно узгоджено прикметник з іменником у рядку



варіанти відповідей

А кумедний колібрі

Б п'ята авеню

В тривожний путь

Г прозорий тюль

Д далеке Баку

Запитання 12

12. Складне речення з підрядною означальною частиною утвориться, якщо до частини "Ми всі зібралися біля школи..." додати

варіанти відповідей

А хоч до початку свята ще було далеко.

Б де колись навчалися мої мама й тато.

В як тільки пролунали позивні оркестру.

Г коли ущух дощ і сонце залило подвір'я.

Д щоб відсвяткувати зустріч випускників.

Запитання 13

13. Між підметом і присудком обов'язково треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Ми не безліч стандартних я.

Б Дніпро оспіваний у фольклорі.

В Усе геніальне у світі просте.

Г Самотність як обірвана струна.

Д Запоріжжя козацька колиска.

Запитання 14

14. Обставину виділено в реченні



варіанти відповідей

А Робити добро - ПОЧЕСНО

Б Стрижку НАГОЛО називають козацькою.

В Брат пішов на стадіон ТРЕНУВАТИСЯ.

Г Хлопці З УЖГОРОДА перемогли нас.

Д Ніколи не кажи "НІКОЛИ".

Запитання 15

5. Ми хочемо навчатися _________ ___ сучасному класі, де є відповідна сучасна техніка, щоб більш _______ засвоїти матеріал.

варіанти відповідей

А математики, в, ефектно

Б математиці, в, ефективно

В математики, у, ефективніше

Г математиці, в, ефективно

Д математики, в, ефективно

Запитання 16

16.Установіть відповідність між запозиченим словом і власне українським иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).

Запозичене

1 інфантильний

2 креативний

3 легітимний

4 ординарний

Власне українське

А законний

Б творчий

В звичайний

Г недорозвинений

Д нагороджений

варіанти відповідей

1-Г 2-Б 3-А 4-В

1-Д 2-Б 3-А 4-В

1-В 2-Б 3-А 4-Г

1-А 2-Б 3-Г 4-В

Запитання 17

17.З'ясуйте синтаксичну роль виділених у реченні слів иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення). І (1) ДОСІ ранки (2) ХОЛОДНІ, але промені (3) СОНЦЯ поволі вже заливають (4) СТЕП золотом.

А підмет

Б присудокок

В додаток

Г обставина

Д означення


варіанти відповідей

1-Г 2-Д 3-В 4-А

1-Г 2-Б 3-Д 4-В

1-Г 2-Д 3-Б 4-В

1-А 2-Б 3-Д 4-В

Запитання 18

18.З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні слів иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення). (1) ТЕПЕР я (2) МОЖУ спокійно спати, (3) ТВОЇ міцні стіни стануть (4) МІЖ мною і цілим світом.

А дієслово

Б займенник

В прислівник

Г прикметник

Д прийменник

варіанти відповідей

1-В 2-А 3-Г 4-Д

1-В 2-А 3-Д 4-Б

1-Б 2-А 3-В 4-Д

1-В 2-А 3-Б 4-Д

Запитання 19

19. Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).

Фразеологізми

1 лізти на рожен

2 махнути рукою

3 милити шию

4 обливатися потом

Антоніми

А співати дифірамби

Б мати царя в голові

В обминати гострі кути

Г ганяти собак

Д витрачати порох

варіанти відповідей

1-В 2-Г 3-Д 4-А

1-В 2-Б 3-Г 4-А

1-В 2-Д 3-А 4-Г

1-Б 2-Д 3-Г 4-А

Запитання 20

20. Установіть відповідність між типами речень иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).

Тип речення

1. cкладнопідрядне

2. складносурядне

3. безсполучникове

4. з різними видами зв’язку

Речення

А) З-над річки лине пісня голосна, а тут, біля гостинної веранди, іде безкровна, лагідна війна Червоної та Білої троянди.

Б) У небі весело шугають ластівки і співають жайвори, коли пригріє тепле весняне сонце.

В) Де у творі поєднались і глибина душі людської, і краса природи, ось там чекає художника успіх.

Г) Здається, сама земля горить по обріях, тривожним багрянистим світлом виповнює всю цю вітряну степову ніч.

Д) Заворожили ворони світанок,не сходить сонце, тільки кар та кар; розбившися грудьми об полустанок, в траві лежить березовий Ікар.​



варіанти відповідей

1-В 2-А 3-Г 4-Б

1-В 2-Б 3-Д 4-А

1-В 2-А 3-Д 4-Б

1-Б 2-А 3-Г 4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест