Тести 2 клас " Склад слова"

Про матеріал
Тести 2 клас до теми" Склад слова", "Слова, що означають назви предметів", "Слова, що виражають ознаки предметів", " Слова, що виражають дію предметів", " Речення", "Службові слова", " Текст".
Перегляд файлу

 

Склад слова

 

  1. Поділи дужками знизу на склади слова

       Сонечко               Оленка                змія                   урожай

 

 

  1. Поділи  рисочками слова на склади для переносу

Чайка            майор         кольори          карась        життя

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Підкресли слова, які не можна перенести з рядка в рядок

Ліс, дятел, пень, ящик, білка, Оля

 

  1. Склади і запиши речення про осінь

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Зроби звуко – буквенний аналіз слів

Яблуня - ______________________

 

Місяць - ________________________

 

Слова, що означають назви предметів

 

  1. У реченнях підкресли слова, що є назвами предметів

Бабуся сиділа біля вікна і вишивала. Оля з Сергієм гортали нову книжку. Котик Мурчик дрімав біля дивана на килимку.

 

  1. З поданих слів склади і запиши речення.
  1.     приніс, до, їжачок, яблучко, нірки
  2.     з, виглянула, дупла, білочка, руда

 

  1. Випиши спочатку слова, що відповідають на питання хто?, а потім – на питання що?

 

Сонце, ведмідь, дятел, диван, вчитель, пенал

Хто? ____________________________________________

               Що? _____________________________________________

  1. Підкресли зайве слово.

Оленка, дівчинка, Іринка, Світланка

 

  1. Утвори імена, додаючи першу букву.

…ндрій, …ванко, …етянка, …ашко

 

 

Слова, що виражають ознаки предметів

 

  1. Підкресли слова, що виражають ознаки предметів

Червоні снігурі

Стрибають по дворі.

В задумі чорний крук

Присів на білий сук.

  1. Добери ознаки до поданих слів

Зима ( яка) _________________

Ліс ( який?)_________________

 

  1. До поданих слів добери протилежні за значенням

Чорний - ____________________

Великий - ___________________

 

  1. З’єднай рисками слова, щоб утворилися словосполучення

Заєць         хитрий

Лис            швидкий

Осел          злий

Лев            впертий

 

  1. З поданих слів утвори і запиши речення

укрила, білою, зима, землю, ковдрою

 

Слова, що виражають дію предметів

 

  1. Підкресли слова, що виражають дію предмета

Перший сніг на землю ліг,
Кіт по снігові побіг.
На снігу лишив сліди,
Щоб по них назад прийти.
Та поки він десь гуляв,
                         Сніг на вулиці розтав. ( Л Новикова)
 

  1. Заміни слова в дужках, щоб вийшов зв’язний  текст.

Діти ( гуляти) в лісі.

________________________________________________________

За кущами вони ( побачити) зайчика.

__________________________________________________________

  1. Напиши, хто що робить.

Продавець ____________________

Будівник ______________________

  1. Знайди зайве слово.

Майструє, веселий, пише, стрибає

  1. Склади речення зі слів, які відповідають на такі питання:

Який?    Хто?  Що робить?

 

 

Речення

  1. Що таке речення ? Підкресли правильну відповідь.
  1.   кілька букв     2) кілька слів   3) слова, що виражають закінчену думку

 

  1.     Підкресли слова, які вказують про кого і що саме говориться в реченні.

Діти побачили між гілками білочку.

 

 

  1.  Дай письмову відповідь на запитання.

 

Як зимує їжачок ?

 

 

  1. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Куди відлітають восени птахи?

А) розповідне          б) питальне         в) спонукальне

 

  1. У кінці кожного речення постав потрібний знак.

Як гарно в лісі    А скільки тут грибів    Он майнула білка     Куди вона зникла    А ось летить павучок     Цікаво, куди він летить

 

  1. Встанови зв’язок між словами у реченні.

Діти посадили у саду маленьку яблуньку.

Діти ( що зробили?) _______________________

Посадили (що?) ___________________________

Яблуньку ( яку?)_________________________

Посадили ( де?) _________________________

 

Службові слова

  1. Яку роль виконують службові  слова у реченні?

а) служать для письма                                        б) служать для читання

в) служать для зв’язку слів у реченні

 

  1. Добери потрібні службові слова.

Зайшов … клас, підійшов  … дошки, поклав     парту, дістав  …. портфеля

 

  1. Встав у речення потрібні службові слова.

Лисиця живе …  лісі. Вона полює    зайців.  Ходить     лісу   дуже тихо,  ховається     деревами    кущами.

 

  1. З поданих слів склади речення.

 

Сидить, старому, білочка, у , дуплі

 

 

ховається, заєць, під, полохливий, кущем

 

 

  1. Склади  і запиши речення із службовим словом  на

 

 

 

Текст

 

  1. Що таке текст?

а) слова               б) букви         в) зв’язані між собою речення

 

  1. З яких частин складається текст?

а)  із зачину і кінцівки                             б) із зачину і основної частини

в) із зачину, основної частини, кінцівки

 

  1. Визнач тип тексту

Ромашка  - корисна лікарська рослина.  Вона лікує людину від застуди. Ромашка -   відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.

А) розповідь                б) опис                  в) міркування

 

  1. Добери до тексту заголовок

Одного разу пастухи піймали поранене лисеня. Вони принесли звірятко до себе до дому. Воно було маленьке і сіре. Мордочка у нього була темна, а хвіст на кінчику білий. Батько посадив лисеня у клітку. Я налив у мисочку молока і сунув йому. Але налякане звірятко пити не стало.

 

а) Лисиця – хитрунка.               б) Лисеня.        в) Випадок у лісі.

 

  1. Пронумеруй речення, щоб вийшов текст.

                                  Спочатку воно всіх боялось.

                                  Денис приніс до школи зайченя.

                                   Коли зайченя підросло, діти підпустили його на волю.

          Потім звірятко звикло до дітей.

 

docx
Додано
3 вересня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку