Тести для 6 класу "Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого"

Про матеріал

І частина контрольної роботи містить тестові завдання з теми "Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого",

ІІ - практичні (поставити розділові знаки; вставити пропущені букви). Відповідає вимогам оновленої програми.

Перегляд файлу

6 клас. Повторення, узагальнення та  поглиблення вивченого

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                 (4б )

 

1. Виділіть рядок,  у якому подано тільки дієслівні словосполучення:

а)  садити квіти, багряне листя, висаджування  дерев;

б) прикрашати оселю,  моя родина, чистити посуд;

в) читання книг, найважливіше завдання, початок канікул;

г) листуватися з другом,  спілкуватися з сестрою, думати про приємне .

2. Складне речення подано в рядку:

а)  Вилітають із вулика бджоли мед пахучий збирати із лип.

б) Прилетіла осінь жовтобарвна на тужливих крилах журавлиних.

в) У повітрі вже відчувався подих осені.

г) Сонце сіло,  хмари над морем потемніли.

3.Укажіть речення,  у якому  є  звертання (розділові знаки пропущено):

а)  Найкраще  мабуть у лісі взимку .

б) Осіннє сонце дякую за день.

в) Старенька груша дивиться  крізь пальці.

г)  Я так люблю дивитися на море.

4. У  якому  з речень  неправильно  поставлено  розділові знаки?

а)  «Як тут затишно» - тихо промовив Іван.

б) «Прийди, прийди, весно красна!»  -  співала дівчинка.

в) Осінь стиха промовляє: «Вижену пташок із гаю».

г) Старенька сосна  шепотіла: «Осінь прийшла»

 5. Виділіть рядок,  у якому  в суфіксах пишеться и:

 а)  мороз..во, мар...во,  зябл..к;

б) рябес..нький, плет..во,  кра..чок;

в) льотч..к, печ..во, щедр..к;

г) лег..нький,  буряч..ще, пол..чка.

          6.  Укажіть рядок,  у якому всі слова пишуться з префіксом пре-  :

 а)  пр..звище, пр..дорожній,   пр..подобний;

б) пр…старілий, пр..добре, пр..рва;

в) пр..азовський ,  пр..щеплювати, пр..казка;

г) пр..мудра, пр..великий,  пр..гарний .

7. У реченні У слові є все злагода спокій усталеність надія. узагальнювальне

слово є:     а) підметом;   б) означенням;     в) додатком;   г) обставиною.

8. Позначте речення з однорідними членами:

а) По дорозі торохтить зима на возі.

б) Стали білі всі доріжки вулиці дахи сади.

в) Умостився Морозенко на столітнім дубі.

г) Сніговик Морквяний ніс вгору віника підніс.

 

           Завдання  з кількома відповідями

         9. Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з апострофом:                 (1б)

        а)  Св..ятослав, любов..ю,  пор..ядок;

б)  Мар..їн,  Лук..янівка, дит..ясла;

в) роз..яснення, пів..ясена, міжгір..я;

г)  р..юкзак,  медв..яний, здоров..я;

д)  зв..язок, сузір..я,  б..язь.

       10 .Виділіть рядки, у яких усі слова пишуться  без  м'якого знака:           (1 б)

а)  сер..йозно, Хар..ків,   знадобит..ся;

б) тон..ший, нян..ці,  л..лють;

в) русал..чин,  на гіл..ці, хитріс..тю;

г) надієш..ся, чотир..ма,  Натал..чин;

д) на сторін..ці, міл..йон,  здаєт..ся.

 

       Завдання на встановлення відповідності                                                     (2 б)

11.   Установіть  відповідність                                      

А) ..вечора,  .. мужніти,  ..подобався;

1.Слова, у яких слід писати префікс  с-

Б) (з, с)гадати,  (з,с)веселити,

     (з,с) цідити;

2. Слова, у яких потрібно писати  префікс     при-

В) пр...ручити,  пр..дорожній,

      пр..чинити;

3. Слова, у яких слід уживати префікс пре-

Г)  (з,с)хопити, (з,с) тиха, 

     (з,с)фотографувати;

4. Слова, у яких слід уживати префікс з-

 

Д) пр..красно, пр..довго, пр..завзято.

 

 

 12. Поставте розділові знаки в реченнях:                                                  ( 2б. )

      а) Вечірня  зірка розтуля долоні  вишневий цвіт біліє на межі.

      б)  Може то смерічки задивились в річку.

      в) Рідне все  люблю я до безтями  щире слово  пісню  жарт.   

      г)  Я люблю тебе друже за те, що в очах твоїх море синіє.

       13.  Вставте пропущені букви:                                                                     (2б)

        Пр..тихий, добровол..ці,  осін...ій, шіс..надцять,    ..казати, д..ректор, Грец..я,   бе..грамотний, пр..тихлий, пр..звище,   боро..ьба, сузір..я, духм..яний, різьб..яр, пр..звище, перс..ні.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ковальчук Анна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Селевко Віра Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пошевеля Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Захожий Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Трембач Марія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Беженар Наталія Михайлівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
doc
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
36013
Оцінка розробки
4.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку