Тести для МКР із дисципліни "Рекламознавство і підготовка рекламних видань"

Про матеріал
Модульна контрольна робота із дисципліни "Рекламознавство і підготовка рекламних видань"
Перегляд файлу

МКР № 3

із дисципліни «Рекламознавство і підготовка рекламних видань»

2 семестр 4 курс

 

I. Відшукати одну правильну відповідь.

1. Реклама у вестибюлях та переходах метро належить до:

а) наземної;

б) транспортної;

в) зовнішньої.

2. Сіті-формати – це:

а) конструкції, павільйони для очікування транспорту, так звані вуличні меблі з рекламними поверхнями 1,2 х 1,8 м;

б) переносні, зазвичай двосторонні рекламні щити з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м., єдині з рекламних носіїв, що ніяким чином не закріплюються й не прив'язуються ні до землі, ні до стін будинків;

в) рекламоносії, що нагадують звичайні рекламні щити, проте, замість одного статичного зображення мають три зображення, що послідовно змінюють один одного.

3. Касетони – це:

а) світлові короби (односторонні), які кріпляться на фасад будинку або на стіну;

б) рекламоносії, що мають дві рекламні сторони і внутрішнє підсвічування;

в) рекламні короби, що можуть бути світловими або без освітлення.

4. Вивіски – це:

а) пласкі таблички з написом чи малюнком, розміщені на будівлі магазину, видавництва та ін., є важливим елементом іміджу;

б) рекламні конструкції, що розміщені на стінах будівель. Їх переваги: необмежені розміри та розміщення в будь-яких частинах міста, зокрема і в історичному центрі;

в) місце на дерев'яних дошках для рекламних оголошень. 

5. Мобайли – це:

а) фігурні плакати на жорсткій основі, котрі кріпляться здебільшого до стелі;

б) стандартні картонки чи стійки оригінальної конструкції з кишеньками для буклетів;

в) рекламно-поліграфічні матеріали, призначені для інформування покупців.

6. Реклама у вестибюлях та переходах метро належить до:

а) наземної;

б) транспортної;

в) зовнішньої.

7. Сендвич-панелі – це:

а) безпосереднє стимулювання збуту;

б) тришаровий композитний матеріал, що складається з алюмінієвих пластин 0,3–0,5 мм з внутрішньою поліетиленовою серцевиною, застосовується при оформленні вітрин і магазинів, щитів, вивісок;

в) розповсюдження зразків продукції і рекламних матеріалів.

8. Байрики – це:

а) графічний файл, що розміщується на веб-сторінці та має гіперпосилання на іншу сторінку (ту, що рекламується);

б) невеликі вікна, що спливають одночасно із завантаженням сторінки;

в) на відміну від інших видів інтернет-реклами, використовують додаткові засоби, такі як аудіо- і відео-, спливаючі меню.

9. Rich-media банер – це:

а) графічний файл, що розміщується на веб-сторінці та має гіперпосилання на іншу сторінку (ту, що рекламується);

б) невеликі вікна, що спливають одночасно із завантаженням сторінки;

в) на відміну від інших видів інтернет-реклами, використовує додаткові засоби, такі як аудіо- і відео-, спливаючі меню.

в) рекламні плакати, надруковані на тонкому картоні чи товстому папері, слугують лицьовою чи тильною стороною для різних конструкцій POS-матеріалів.

10. Штендер – це:

а) конструкція, павільйон для очікування транспорту  з рекламною поверхнею 1,2 × 1,8 м;

б) переносний рекламний щит з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м;

в) рекламні конструкції, що їх встановлюють уздовж доріг біля тротуарів з метою забезпечення безпеки пішоходів.

 

 

II.  Установити відповідність між термінами і їх визначенням:

11. а) спосіб опорядження товару чи його упаковки;

б) організація, управління та реалізація господарської пропаганди та реклами;

в) спосіб комунікації за допомогою рекламного звернення;

г) зйомка, що проводиться на відкритому повітрі і використовує природний фон чи декорацію;

 

1) зовнішньоторговельна реклама;

2) зовнішня зйомка;

3) зовнішня реклама;

4) зовнішнє оформлення.

 

12. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:

а) полички на місці продажу, що спеціально сконструйовані промисловою фірмою для розміщення її товарів у торгівельних залах;

б) частина зайнятої або вільної виставкової площі, що закуплена і оформлена одним або кількома учасниками ярмарки чи виставки;

в) легкий пристрій чи споруда для збереження, виставляння на показ та продажу готового одягу в торговельній мережі;

г) вітрина, яку замовив власник магазину за завчасно виготовленим проектом;

 

1) стенд;

2) типова вітрина;

3) стійка;

4) стелажі.

 

13. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:

а) примірник речей масового виробництва;

б) предмет, виставлений для огляду в музеї, на виставці чи ярмарку;

в) учасник виставки;

г) чернетка рекламного звернення або якого-небудь іншого рекламного матеріалу;

 

1) експонат;

2) екземпляр;

3) експонент;

4) ескіз.

 

14. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:

а) публічний показ промислових товарів та сільськогосподарської продукції, мистецьких творів тощо;

б) публічний показ предметів чи товарів з метою збуту, триває кілька днів або тижні, за винятком постійного;

в) постійна чи тимчасова будова, призначена для виставок і ярмарків;

г) місце, призначене для показу експонатів;

 

1) виставковий павільйон;

2) виставка;

3) виставкова площа;

4) виставка-продаж.

 

III.  Відредагувати подані рекламні  тексти:

 

1. «Всеукраїнська спеціалізована будівельна виставка «Дім твоєї мрії». Основні напрямки: проектування, архітектура, утеплюючі, оздоблювальні матеріали».

2. «Під час подорожі 75% туристів переносять епізоди тошноти. «Еспумізан» дозволяє позбавитися тошноти швидко».

3. «Екскурсії, шоп-тури. Турція (Анталія). Греція. Кіпр. Чехія. Словакія. Китай».

4. «Нове обличчя вікон: декоративні карнизи, ексклюзивна колекція тканин, хлопкові килими».

5. «Капсули ПАРАДОКС. Витяжка з червоних вин поповнює шкіряний колаген».

6. «Купуючи взуття ви берете участь у лотереї».

7. «Приходьте до нас! Забезпечуємо  по суботам, неділям знижки».

 

Завдання I. Тести 1-10 = 10 балів (1 тест = 1 бал).

Завдання II. Тести  11-14 = 8 балів (1 тест = 2 бали).

Завдання III. – 7 балів.

Усього за МКР № 1 – 25 балів.

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку