МКР № 3
із дисципліни «Рекламознавство і підготовка рекламних видань»
2 семестр 4 курс
I. Відшукати одну правильну відповідь.
1. Реклама у вестибюлях та переходах метро належить до:
а) наземної;
б) транспортної;
в) зовнішньої.
2. Сіті-формати – це:
а) конструкції, павільйони для очікування транспорту, так звані вуличні меблі з рекламними поверхнями 1,2 х 1,8 м;
б) переносні, зазвичай двосторонні рекламні щити з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м., єдині з рекламних носіїв, що ніяким чином не закріплюються й не прив'язуються ні до землі, ні до стін будинків;
в) рекламоносії, що нагадують звичайні рекламні щити, проте, замість одного статичного зображення мають три зображення, що послідовно змінюють один одного.
3. Касетони – це:
а) світлові короби (односторонні), які кріпляться на фасад будинку або на стіну;
б) рекламоносії, що мають дві рекламні сторони і внутрішнє підсвічування;
в) рекламні короби, що можуть бути світловими або без освітлення.
4. Вивіски – це:
а) пласкі таблички з написом чи малюнком, розміщені на будівлі магазину, видавництва та ін., є важливим елементом іміджу;
б) рекламні конструкції, що розміщені на стінах будівель. Їх переваги: необмежені розміри та розміщення в будь-яких частинах міста, зокрема і в історичному центрі;
в) місце на дерев'яних дошках для рекламних оголошень.
5. Мобайли – це:
а) фігурні плакати на жорсткій основі, котрі кріпляться здебільшого до стелі;
б) стандартні картонки чи стійки оригінальної конструкції з кишеньками для буклетів;
в) рекламно-поліграфічні матеріали, призначені для інформування покупців.
6. Реклама у вестибюлях та переходах метро належить до:
а) наземної;
б) транспортної;
в) зовнішньої.
7. Сендвич-панелі – це:
а) безпосереднє стимулювання збуту;
б) тришаровий композитний матеріал, що складається з алюмінієвих пластин 0,3–0,5 мм з внутрішньою поліетиленовою серцевиною, застосовується при оформленні вітрин і магазинів, щитів, вивісок;
в) розповсюдження зразків продукції і рекламних матеріалів.
8. Байрики – це:
а) графічний файл, що розміщується на веб-сторінці та має гіперпосилання на іншу сторінку (ту, що рекламується);
б) невеликі вікна, що спливають одночасно із завантаженням сторінки;
в) на відміну від інших видів інтернет-реклами, використовують додаткові засоби, такі як аудіо- і відео-, спливаючі меню.
9. Rich-media банер – це:
а) графічний файл, що розміщується на веб-сторінці та має гіперпосилання на іншу сторінку (ту, що рекламується);
б) невеликі вікна, що спливають одночасно із завантаженням сторінки;
в) на відміну від інших видів інтернет-реклами, використовує додаткові засоби, такі як аудіо- і відео-, спливаючі меню.
в) рекламні плакати, надруковані на тонкому картоні чи товстому папері, слугують лицьовою чи тильною стороною для різних конструкцій POS-матеріалів.
10. Штендер – це:
а) конструкція, павільйон для очікування транспорту з рекламною поверхнею 1,2 × 1,8 м;
б) переносний рекламний щит з рекламною поверхнею від 1 до 1,5 кв. м;
в) рекламні конструкції, що їх встановлюють уздовж доріг біля тротуарів з метою забезпечення безпеки пішоходів.
II. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:
11. а) спосіб опорядження товару чи його упаковки;
б) організація, управління та реалізація господарської пропаганди та реклами;
в) спосіб комунікації за допомогою рекламного звернення;
г) зйомка, що проводиться на відкритому повітрі і використовує природний фон чи декорацію;
1) зовнішньоторговельна реклама;
2) зовнішня зйомка;
3) зовнішня реклама;
4) зовнішнє оформлення.
12. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:
а) полички на місці продажу, що спеціально сконструйовані промисловою фірмою для розміщення її товарів у торгівельних залах;
б) частина зайнятої або вільної виставкової площі, що закуплена і оформлена одним або кількома учасниками ярмарки чи виставки;
в) легкий пристрій чи споруда для збереження, виставляння на показ та продажу готового одягу в торговельній мережі;
г) вітрина, яку замовив власник магазину за завчасно виготовленим проектом;
1) стенд;
2) типова вітрина;
3) стійка;
4) стелажі.
13. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:
а) примірник речей масового виробництва;
б) предмет, виставлений для огляду в музеї, на виставці чи ярмарку;
в) учасник виставки;
г) чернетка рекламного звернення або якого-небудь іншого рекламного матеріалу;
1) експонат;
2) екземпляр;
3) експонент;
4) ескіз.
14. Установити відповідність між термінами і їх визначенням:
а) публічний показ промислових товарів та сільськогосподарської продукції, мистецьких творів тощо;
б) публічний показ предметів чи товарів з метою збуту, триває кілька днів або тижні, за винятком постійного;
в) постійна чи тимчасова будова, призначена для виставок і ярмарків;
г) місце, призначене для показу експонатів;
1) виставковий павільйон;
2) виставка;
3) виставкова площа;
4) виставка-продаж.
III. Відредагувати подані рекламні тексти:
1. «Всеукраїнська спеціалізована будівельна виставка «Дім твоєї мрії». Основні напрямки: проектування, архітектура, утеплюючі, оздоблювальні матеріали».
2. «Під час подорожі 75% туристів переносять епізоди тошноти. «Еспумізан» дозволяє позбавитися тошноти швидко».
3. «Екскурсії, шоп-тури. Турція (Анталія). Греція. Кіпр. Чехія. Словакія. Китай».
4. «Нове обличчя вікон: декоративні карнизи, ексклюзивна колекція тканин, хлопкові килими».
5. «Капсули ПАРАДОКС. Витяжка з червоних вин поповнює шкіряний колаген».
6. «Купуючи взуття ви берете участь у лотереї».
7. «Приходьте до нас! Забезпечуємо по суботам, неділям знижки».
Завдання I. Тести 1-10 = 10 балів (1 тест = 1 бал).
Завдання II. Тести 11-14 = 8 балів (1 тест = 2 бали).
Завдання III. – 7 балів.
Усього за МКР № 1 – 25 балів.