1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Тести до теми "О.Уайльд "Хлопчик-зірка" "(за підручником О.М.Ніколенко)

Про матеріал
Дані тестові завдання розраховані для використання протягом трьох уроків при вивченні матеріалу «О.Уайльд «Хлопчик-зірка»». Завдання складені за підручником «Зарубіжна література 5 клас» О.М.Ніколенко, Т.М.Конєва, О.В.Оролова, Видавництво «Грамота», 2017.) І. Тести з біографії О.Уайльда (7 тестів) та історії створення твору «Хлопчик-зірка» (5 тестів) складені для роботи на одному уроці і в сумі можуть бути оцінені на 12 балів. Дана тестова робота може бути проведена вчителем з метою перевірки домашнього завдання на початку уроку чи з метою вивчення рівня засвоєння матеріалу після пояснення його вчителем наприкінці уроку. ІІ. КАЗКА «ХЛОПЧИК-ЗІРКА» ОСКАРА УАЙЛЬДА Тести складені з метою перевірки знань учнями тексу твору «Хлопчик-зірка» О.Уайльда. Вивчення тексту даного твору проводиться протягом двох уроків, тому тести складаються з двох частин.
Перегляд файлу

5 клас  Зарубіжна література                                                                                       

Тести до теми: ОСКАР УАЙЛЬД «ХЛОПЧИК-ЗІРКА»

(Дані тестові завдання розраховані для використання протягом трьох уроків при вивченні матеріалу «О.Уайльд «Хлопчик-зірка»». Завдання складені за підручником «Зарубіжна література 5 клас» О.М.Ніколенко, Т.М.Конєва, О.В.Оролова, Видавництво «Грамота», 2017.)

І. Тести з  біографії О.Уайльда (7 тестів) та історії створення твору «Хлопчик-зірка» (5 тестів) складені для роботи на одному уроці і в сумі можуть бути оцінені на 12 балів. Дана тестова робота може бути проведена вчителем  з метою перевірки домашнього завдання на початку уроку чи з метою вивчення рівня засвоєння матеріалу після пояснення його вчителем наприкінці уроку.

 Біографія О.Уайльда

1.О.Уайльд народився:

А. В Ірландії

Б. Великої Британії

В. В Ісландії

2.Яка давня традиція їснувала на батьківщині О.Уайльда?

          А.Національне свято -День святого Патрика

          Б.День святого Миколая

В.Різдво

3. Оскар Уайльд :

          А. Досконало знав тільки  рідну ірландську мову

          Б. Досконало опанував французьку, давньогрецьку, латинську,  

німецьку мови.

В. Не вмів читати  й писати

 

4. З дитинства Оскар Уайльд :

           А. Захоплювався точними науками

 Б.Любив прогулюватися по паркам рідного міста

 В. Мав інтерес до всього таємничого та фантастичного.

 

5. Отримавши в 1878 р. ступінь бакалавра мистецтв, О.Уайльд  почав са - мостійне життя:

           А.В Лондоні.

 Б. В Дубліні

 В. В Енніскіллені

 

6. У процесі роботи над своїми збірками О. Уайльд писав: «Мої казки призначені для дорослих дітей…»:

           А. Від 25 до 50 років

 Б. Від 18 до 80 років

 В.Від 15 до 20 років

7. Слова «Усі ми ходимо по багнюці, але деякі з нас дивляться на зірки» належать:

          А. О.Пушкіну

          Б. Г. К. Андерсену

          В. О.Уайльду

 

Історія створення

 

1.До якої збірки  була вміщена автором  казка «Хлопчик-зірка»?

А. До збірки «Молодий ко - роль»

Б. До збірки «Гранатовий будиночок»

В. До збірки «Щас­ли­вий принц»

 

2.Про що розповідається в казках збірки   «Гранатовий будиночок»?

          А. Про грощі та владу

          Б. Про кохання

          В.Про стражданнями людей та їхнім духовним відродженням.

 

3. Как в Англії XIX ст. називали  місце, де зустрічалися високоосвічені люди й говорили про мистецтво, філософію, науку?

           А.Салон

           Б. Будиночок

           В. Хатинка

4.  Який салон  у той час відвідував О. Уайльд?

           А. Салон під назвою «Душа»

           Б. Салон під назвою «Гранатовий будиночок»

           В. Салон під назвою «Рибалка та його душа»

 

5. Кому була присвячена  збірка «Гранатовий будиночок»?

             А. Однієї леді із салона

             Б. Дружині письменника — Констанції

             В.Другові письменника

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. КАЗКА «ХЛОПЧИК-ЗІРКА» ОСКАРА  УАЙЛЬДА  

Тести складені з метою перевірки знань учнями  тексу  твору «Хлопчик-зірка»  О.Уайльда. Вивчення тексту даного твору проводиться протягом двох уроків, тому тести складаються з двох частин.

Частина 1    

 

1.Єдині істоти, які, здавалося, насолоджувалися холодом, були:

А. Вовки.

Б. Великі рогаті Сови.

В. Маленькі Білки.

2. Колои дроворуби побачили  вогні  рідного села, то так зраділи, що голосно засміялися, і :

         А. Почали  танцювати.

          Б. Земля здавалася їм срібною квіткою, а Місяць — золотою.

          В. Почали співати.

3. Коли дроворуби розповідали один одному про свої нещастя, то побачили, що:

          А.Звіри в лісу попряталися від холоду.

          Б. Вони заблукали.

          В. З небес упала дуже яскрава й красива зірка.

 

4.Дроворуби вирішили, що з неба :

А. Впала зірка.

Б. Горщик золота.

В. Метеорит.

 

5.Дроворуби знайшли в лісу:

           А. Дитину, загорнуту в золотий плащ.

           Б. Горщик з золотом.

 В. Зірку, що впала з неба.

 

6,Дроворуби , коли знайшли дитину у лісі:

               А. Залишили її там,  де знайшли.

               Б. Віднесли до замка.

               В. Забрали додому.

 

7. Що дружина дроворуба зняла з шиї  дитини?

              А. Срібний ланцюжок.

              Б. бурштиновий ланцюжок.

              В. Золотий ланцюжок.

 

 

8. Хлопчик-Зірка називав дітей дроворуба:

              А. Слугами.

 Б. Братами та сестрами.

 В. Найкращими друзями.

 

9. Як Хлопчик-Зірка  ставився до бідних, сліпих, покалічених і нужденних?

 А. Завжди подавав їм хліба.

                Б. Завжди подавав їм гроші.

 В. Кидав у них каміння, гнав їх із вулиць.

 

10. Хлопчик-Зірка дивився на відображення власного обличчя у воді й 

               А. Розмовляв із собою.

               Б. Сміявся від задоволення, милуючись собою.

               В. Засмучувався , дивлячись на своє обличчя.

 

11. Хто намагався навчити Хлопчика-Зірку любові до всього живого:

              А. Друзі.

              Б. Селіни.

              В. Священник.

 

12.Що зробили дроворуб та його дружина, коли побачили, що Хлопчик-Зірка, ображає жебрачку?

 А. Вони підтримали ь його та прогнали жебрачку.

                 Б. Вони запросили її до дому,  поставили перед нею їжу й воду

                      й просили її почувати себе як удома.

  В. Вони нагодували жебрачку та проводили її далі.

 

Частина 2

1. Що сказала мати Хлопчика-Зірки, коли зустрілася  з ним в домі дрворуба?

А.   «Ходімо зі мною, сину, адже я зможу дати тобі багатсво».          

Б.   «Ходімо зі мною, сину, адже мені потрібна твоя любов».          

В.   «Ходімо зі мною, сину, адже я хочу зробити тебе відомим на весь світ».          

 

2.Що відповів Хлопчик-Зірка матері, коли вона просила його підти з нею:

А. « ти така огидна, що я б краще поцілував гадюку або жабу, ніж тебе».

Б. «Я так довго чекав на тебе, моя рідна мати».

В. «Я не можу піти з тобою, бо в мене тепер є інші батьки».

 

3. Що сталося з Хлопчиком-Зіркою, коли він прогнав свою матір?

А. Він став ще красивіше, ніж був.

Б. З ним стали дружити всі діти.

В. Він став «гидкий, як жаба, і бридкий, як гадюка»

 

4. Хлопчик-Зірка весь день шукав свою матір, і коли «сонце зайшло за небокрай, зробив собі ліжко» :

А. З листя .

Б.З трави.

В. З хвойних гілок.

 

5.Кого питав Хлопчик – Зірка на другий день пошуків матері?

А. Пташку, Зайчика, Вовка.

Б. Крота, Білочку, Синицю.

В. Крота, Коноплянку, Білочку.

 

6.Скільки років Хлопчик-Зірка ходив світом, шукаючи матір?

А. Три роки .

Б. Один рік.

В. Десять років.

 

7. Старий чоловік, чий обладунок був прикрашений золотими квітами й на шоломі котрого був крилатий лев, викупив Хлопчика-Зірку та повів його п’ятьма бронзовими східцями до саду, зав’язав очі:

А. Хустиною.

Б. Шовковим шарфом.

В. Поясом.

 

8.Що повелів Чаклун знайти у лісі Хлопчику-Зірці?

А. Скарб.

Б. Монети з білого, жовтого, червоного золота.

В. Горщик із золотом.

 

9.Кого врятував Хлопчик-Зірка з  мисливської пастки  у лісі?

А. Зайчика.

Б. Білочку.

В. Крота.

 

 

10.Кому Хлопчик-Зірка віддавав монети, що знаходив в лісі?

А. Жебрачці.

Б. Прокаженому.

В. Чаклуну.

 

11.Де  Хлопик-Зірка  побачив своє знову красиве обличчя?

А. Дзеркало.
Б. Поверхня води.

В. Щит.

 

12. Що зробив Хлопчик-Зірка, коли знайшов свою матір?

А. Він не захотів з нею розмовляти.

Б. Він обняв свою матір і попросив у неї пробачення.

В. Він побіг і, ставши на коліна, поцілував рани на ногах своєї матері й окропив їх сльозами.

 

 

docx
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку