Тести до уроку позакласного читання "Що посієш , те й пожнеш" Тема 4

Про матеріал

Укладені тести дадуть можливість вчителюперевірити рівень знань змісту прочитаних творів розділу "Казки народів світу" за навчальним посібником О. Я савченко "Моя домашня читальня", 2 клас.

Перегляд файлу

Тести

Тема 4. Що посієш, те й пожнеш.

1.З'єднай стрілочкою назву твору та його автора.

«Чемний Микола»

 

Анатолій Григорук

«Знає кіт чиє сало з'їв»

Алла Потапова

«Чарівне слово»

Валентина Осєєва

 

2.Закінчи речення, яке є головною думкою твору «Що посієш, те й пожнеш».

Птахи зневажають тих, хто  ___________________    ____   ____________ .

 

3.Які слова найчастіше вживають у королівстві Будьласка. Запиши.

____________________,  ____________________,  _____________________.

 

4. Яке чарівне слово прошепотів дідусь хлопчику Павлику в оповіданні

 В. Осєєвої «Чарівне слово».

А) Дякую;

Б) Пробачте;

В) Будь ласка.

 

5.Встав пропущені слова за змістом оповідання «Чорна кішка, або магічне число «сім»».

      А Василько мовчить. Таємниця ж !

От воно що! Виходить , число « __________»  і справді  ________________ !

Сім разів повторив правило, і навіть  _______________    _______________ не зурочила.

 

6. Що насправді допомогло Василькові?

А) Працьовитість;

Б) Наполегливість ;

В) Сміливість.

 

7.Допиши речення.

Дівчинка страждала за правду,

          бо була _________________,  _____________________  і _______________ .

 

          8. Яке значення має підкреслене слово «золота хвилина».

           А) Хвилина для виконання корисної справи;

           Б) Коштовна хвилина.

 

          9. Утвори прислів'я, з'єднавши частини стрілочкою.

І від солодкого слова

 

а лихих стережись.

З добрим дружись,

то й в печі погасло.

Як пішов по масло,

буває гірко.

 

docx
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
1280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку