Тести і завдання для контрольної роботи (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Контрольна робота розроблена для учнів 5-го класу, що здобувають освіту за сімейною формою навчання. Контроль передбачається за блоком тем: "Повторення вивченого в початкових класах" та "Лексикологія" . Робота містить різнорівневі завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота№1  з  української мови (сімейна форма навчання)

Тема: Повторення вивченого в початкових класах. Лексикологія

І рівень  - записати № завдання і букву правильної відповіді

            1. Простим є речення:

А) Спинюся я і довго буду слухать, як бродить серпень по землі моїй (Л. Костенко).

Б) Молодий серпень  підперезався світлим перевеслом та  йшов гордою, спокійною ходою  (М. Сиротюк).

В) Сонце лежало зовсім на обрії, ніби воно лагодилося котитися землею, як велике червоне колесо (Ю. Яновський).                                                                               

             

             2. Укажіть речення, в якому правильно підкреслено граматичну основу:                                           

   А)  Мама пече смачні пироги.  .

   Б) Легкі тумани  вкривають сонні долини.

   В) Ліс наповнюється весняними піснями птахів.                                                    

   

        3. Укажіть рядок, у якому всі антонімічні пари дібрано правильно:

А) Сухий — мокрий, знайти— загубити, тямовитий —розумний

Б)  гіркий — солодкий, балакучий — мовчазний, старанний — недбалий

     В) боязливий — безстрашний, сумний — здоровий, замерзлий — розталий

Г) заснути — прокинутись, шедрість —підлість, відкрити — закрити

 

  1. Укажіть рядок, у якому слова в словосполученнях ужиті тільки в прямому значенні:

        А) Усміхнене сонце, ляпає язиком, гострий погляд

        Б) рожевий шовк, водити за руку, краяти серце

        В)  усміхнені діти, холодне повітря, дзвонити по телефону

        Г) квашена капуста, паперовий літачок, м’який характер                    

                                                                                                                                       

  1. Позначте рядок з реченням, у якому неправильно вжито слово неділя.

       А) У неділю рано сім'я зібралася виїхати на дачу.

       Б)  Була неділя — тихий час дозвілля (М. Рильський).

       В)  Ця неділя була важкою: щодня по шість уроків (3 розмови).

       Д) У неділю п'ятикласники поїхали на екскурсію   

                                         

  1. Позначте рядок, у якому вказані слова становлять синонімічний ряд:

А) височина, вершина, гора, скеля

Б)  мовчазний, безмовний, неговіркий, небалакучий

В)  слово, словник, словотвір, словниковий

Г)  мовити, говорити, кричати, слухати

 

 

 

 

 

 

ІІ рівень

     7. До поданих слів поставити запитання за наведеним зразком.

Зразок: Сито (що?) , золотий (який?)

Вишня ( ...),  свіжий (...  ),  чесно (...  ), радіти  (...  ),  юнак  (...  ),  дитячий (  ...  ),

  два (...  ),   влітку(…).

                                                                                  

  1. Запишіть пари слів. У дужках після кожної пари вкажіть  групу за значенням:

Рюмсати – посміхатись (…)

Запашний – духмяний (…)

Лічити  - лікувати (…)

Морська коса - дівоча коса (…)                                                                                                        

                                                               ІІІ рівень

     9. Перебудуйте речення з розповідних    у   спонукальне (А) та питальне (Б)         

          А)   Діти шанують батька й неньку. -     …..

          Б)   Люди повинні берегти рідну природу.-    …. 

  

10.Запишіть речення, уставляючи на місці пропуску одне з наведених у дужках слів.

 

Миколка  вчиться  в … школі (музикальній/музичній ).

Дорога до лісу … місячним сяйвом  (освічена/освітлена).

 

                                                        ІV рівень

11.  Складіть два речення зі словом залізний так, щоб у першому

реченні це слово вживалося в прямому значенні, а в другому – у переносному.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
4389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку