Тести на повторення, математика 6 клас

Про матеріал

У 7 класі учні починають вивчати алгебру та геометрію. Тому я вважаю за доцільне проводити у 6 класі підсумкові тести з вивчення основних математичних понять 5-6 класів, а зокрема вміння учнів виконувати дії з раціональними числами, розв'язувати задачі та рівняння, а також знати геометричний матеріал.

Перегляд файлу

Варіант 1

1.Чому дорівнює НСД чисел 80 і 48?

А) 8  Б) 12  В) 16  Г) 240

2. Яку цифру треба поставити замість зірочки, щоб нерівність 98*1>9856 була правильна?

А) 5  Б) 6  В) 4  Г) 0

3. Укажіть усі спільні дільники чисел 12 і 8.

А) 2, 4  Б) 1, 2, 4  В) 8, 12 Г) 2, 4, 8

4. Яке з чисел 2, 5, 8 є коренем рівняння 2х – 3 = 7?

А) 5  Б) 2  В) 6  Г) жодне

5. Серед одиниць вимірювання вкажіть ту, якою можна вимірювати площу.     А) м3  Б) см  В) а  Г) км

6. Зведіть дріб до знаменника 21.

А)   Б)  В)   Г)

7. Яке із чисел є коренем рівняння 2х – 7 = 5?

А) 5  Б) 6  В) 7  Г) 8

8. Який шлях проїде автомобіль за год, якщо його швидкість дорівнює 60 км/год?

А) 24 км  Б) 150 км  В) 24км Г) 2,4км

9. Запишіть 5 км у метрах.

А) 5009 м  Б) 5090 м  В) 509 м Г) 5900 м

10. Для приготування нектару змішали сік з водою у відношенні 8 : 2. Скільки соку в 300 г нектару?

А) 60 г Б) 240 г В) 200 г Г) 250 г

11. Протягом першої години автомобіль рухався зі швидкістю 64,8 км/год, а протягом другої  – 76,2 км/год. Знайти середню швидкість автомобіля за 2 год руху.

А) 75 км/год    Б) 70 км/год В) 70,5 км/год Г) 76,2 км/год

12. Укажіть усі цілі від’ємні числа, що більші за -4,7.

А) -3; -2; -1 Б)-4; -3; -2; -1;0 В) -5; -4; -3; -2; -1 Г) -4; -3; -2; -1

 

Варіант 2

1.Відрізок 5 дм 7 см зменшили на 27 см. Яка довжина утвореного відрізка?

А) 31 см  Б) 3 дм  В) 20 см Г) 480 см

2. Знайдіть значення суми .

А)  Б)   В)   Г)

3. Вартість дитячого велосипеда зросла з 260 грн до 312 грн. На скільки відсотків зросла ціна?

А) на 17%  Б) на 20%  В) на 10% Г) на 15%

4. Розв’яжіть рівняння 0,5 х – 4 = 0

А) -8  Б) -80  В) 8  Г) 80

5. Знайдіть площу квадрата зі стороною м.

А) м2 Б)   м В) м2  Г) 1 м2

6. Три яблука розділили порівну між п’ятьма учнями. Яку частину яблук одержав кожен учень?   А)  Б)       В)       Г)

7. Марічка прочитала 154 сторінки книжки, у якій усього 385 сторінок. Скільки відсотків сторінок їй залишилось прочитати?

А) 40%  Б) 60%  В) 50% Г) 75%

8. Ширина прямокутника дорівнює 36 см, що становить 0,25 його довжини. Знайдіть довжину прямокутника.

А) 9 см  Б) 14,4 см  В) 144 см Г) 90 см

9. На скільки одиниць потрібно перемістити точку А(-4) вздовж числової осі, щоб вона перейшла в точку В(7)?

А) 3  Б) 11  В) 10  Г) 12

10. Спростіть вираз 18х + 13х – 11х + 10.

А) 30х  Б) 20х + 10  В) 20х – 10  Г) 10х + 10

11. Серед наведених пар чисел виберіть пару, що складається із взаємно простих чисел.

А) 14 і 21  Б) 39 і 65  В) 14 і 39 Г) 21 і 35

12. Укажіть найбільше ціле число, що належить проміжку (-13; -3,5)

А) -13  Б) -14  В) -4  Г) -3

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ляшко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Шевченко Олена
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
14367
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку