Тести на тему: "Розділові знаки в складнопідрядному реченні"

Про матеріал

Розробка містить два варіанти різнорівневих тестових завдань із теми: "Розділові знаки в складнопідрядному реченні". Для вчителів та учнів загальноосвітніх закладів освіти, викладачів та студентів закладів вищої освіти для узагальнення й систематизації знань.

Перегляд файлу

РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНОМУ РЕЧЕННІ

Варіант 1

  1. Перепишіть речення й розставте в них розділові знаки.

1. Пишіть листи і надсилайте вчасно коли їх ждуть далекі адресати коли є час коли немає часу і коли навіть ні про що писати (Л. Костенко). 2. Я помічав що в таборах де було голодно і холодно люди відчували себе дуже здоровими й міцними духом (М. Дочинець). 3. Надію в хаті поважайте її на видному тримайте бо де у хаті вона є туди і щастя забреде (С. Горлач). 4. Бери стільки скільки можеш підняти інакше надірвешся й утратиш усе що маєш (В. Шкляр). 5. У Івася немає тата. Не питайте тільки чому (В. Симоненко).

 

  1. Кому пропущено в реченні

А Хата, що стала для мене прилистком розміщувалася вище за інші.

Б Якщо молодший ні з чим не криється, старший не повинен дорікати.

В Цілком у твоїх силах зробити, щоб світ довкола став трішки кращим.

Г З’являться нові машини, рушієм яких буде електромотор і водневе паливо.

 

  1. Кому пропущено в реченні

А Ми ще не пізнали світу, у якому живемо.

Б З-за дерев, які оточували озеро, проблискувало світло.

В Коли дивлюся, як на очах міняються довколишні барви, мені легшає.

Г Цікаво, хто може облікувати скільки людині відведено випробувань?.

 

  1. Кому пропущено в реченні

А За традицією кожний, хто переживає сильне й глибоке почуття відкриває записничок і занотовує, як довго воно тривало.

Б Засідання, що відбувалося сьогодні, стало справді цікавим завдяки людині, яка стояла тепер на трибуні.

В  Западає тиша, у якій вряди-годи чується порипування крісла, чиєсь покахикування чи бурчання в шлунку.

Г  Думою тугу розвію, щоб був я завжди таким, яким мене мати й благословила в світи.

 

  1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А Мені не шкода того, що мої і що я втрачаю...

Б Доки мені Бог сил дасть і доки буду жити, буду робити...

В Є велика різниця між тими, хто розумний і хто інтелектуал.

Г Пройшло немало років, як погас вогонь війни, і вичахли гармати.

 

  1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А Перед тим як сідати обідати, радимо обов’язково ретельно помити руки милом.

Б І хоча життя послало йому калюжу замість океану, душа в нього була океанська.

В Бери стільки, скільки можеш підняти, інакше надірвешся й утратиш усе, що маєш.

Г Незважаючи на те, що починалася буря, ми всією юрбою йшли до морського берега.

 

  1. Прочитайте речення.

Солов’ї заливисто перетьохкають у вербах (1) і (2) коли вони тьохкають (3) то здається (4) усе на світі зникає.

НЕ ТРЕБА  ставити кому на місці цифри

А  1

Б  2

В  3

Г  4

РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНОМУ РЕЧЕННІ

Варіант 2

  1. Перепишіть речення й розставте в них розділові знаки.

1. У нас є до кого звернутися лише тоді коли тобі добре (Л. Костенко). 2. Коли приходить сезон ягід можете відмовляти собі в будь-якій їжі тільки не в ягодах (М. Дочинець). 3. І хоч весна одранкувала а осінь вже рум’янить глід мені зозуля накувала немарно сто завітних літ (Д. Луценко). 4. З того часу як почалися бої в Будапешті гармати супроводження йшли поряд штурмових груп (О. Гончар). 5. Для того щоб бути щасливим треба мріяти завжди (М. Сом).

 

  1. Кому пропущено в реченні

А Нас ніхто не чує, бо нас нікому почути.

Б Ми забуваємо, що ліки ростуть із землі.

В Камінь, що котиться мохом не поростає.

Г Ігрові шоу не такі важливі, як може здаватися.

 

  1. Кому пропущено в реченні

А Думаю про те, хто вмикає зорі й хто їх вимикає.

Б Люди носять із собою ліхтарі, щоб краще бачити.

В  Якщо не знаєш, що робити роби хоч те, що можеш.

Г Якщо ви хочете збирати мед, не перекидайте вулика.

 

  1. Кому пропущено в реченні

А Часто ми тікаємо в щоденні справи, щоб не відчувати базового незадоволення життям.

Б Люди, які споживають хоча б одне яблуко не день лікарів не знають і живуть на 10 років довше.

В  Сад стояв по коліна в тумані, який повільно спадав усе нижче й всотувався в землю.

Г  Вершник поплескав по шиї вірного товариша, що вивів його в білу зиму до України.

 

  1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А Ми ще не пізнали світу, у якому живемо.

Б Зернина, що лягає в грунт, не журиться, коли і що з неї виросте.

В Для того, щоб млинець не прилипав до сковороди, треба її змастити маслом.

Г Хто хоче мати друзів. той повинен діяти, не шкодуючи сил і часу.

 

  1. Тире можна поставити на місці крапок у реченні

А Часом здається … що життя стає легшим і простішим.

Б Будинок має таємницю … про яку перехожі навіть не здогадуються.

В Якщо приїдете вчасно … зможемо сходити в парк, що на тому березі.

Г Якщо ти за своє життя не посадив жодного дерева … плати за чисте повітря.

 

 

  1. Прочитайте речення.

Ви скажіть своєму пану (1) що заплати не бажаю (2) бо (3) коли я що дарую (4) то назад не забираю.

НЕ ТРЕБА  ставити кому на місці цифри

А  1

Б  2

В  3

Г  4

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Okomelchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
10565
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку