Тести всесвітня історія 11 клас

Про матеріал

Архів містить тестові роботи для контролю засвоєння рівня знаннь та сформованості уявлень про розвиток світової спільноти з 1945 року до наших днів. Завдання можна використовувати для організації індивідуального або дистанційного навчання одинадцятикласників, чи тематичного оцінювання.

Перегляд файлу

ТЕСТ

СРСР в 1945-1991 роках.

Встановіть відповідність:

І. 1) Велика Вітчизняна війна             а) сер. 40-х – поч. 50-х

2) «Перебудова»                                   б) сер. 50-х – сер. 60-х

3)  «Застій»                                            в) 1941-1945

4) «Відлига»                                           г) сер. 60-х – сер. 80-х

5) післявоєнна відбудова                      д) 1985- 1991

 

ІІ. 1.Велика Вітчизняна війна              А. «застій», «номенклатура», «дефіцит»,

                                                                     «правозахисник »
2. Післявоєнна відбудова                      Б. «відлига», «лібералізація», «раднаргоспи»,

                                                                     «шістдесятники»
3. «Перебудова» та розпад СРСР          В. «голокост», «новий порядок», «рух Опору»,

                                                                     «колабораціонізм»
4. Загострення кризи радянської

    системи                                                Г.  «прискорення», «гласність»,

                                                                       багатопартійність, путч.

5. Десталінізація                                      Д. «операція «Вісла», «ждановщина»,

                                                                             «космополітизм», «лисенківщина»

 

       ІІІ. 1.Велика вітчизняна війна                а) «Справа лікарів»

2. «Перебудова»                                              б) ХХ з’їзд КПРС

3. Десталінізація                                              в) Скасування 6-ї статті Конституції СРСР

4. Загострення кризи радянської системи     г) Сталінградська битва

5. Післявоєнна відбудова                                д) «Косигінські» реформи

 

ІV. 1. «Відлига»                                               а) введення військ а Афганістан

2. «Застій»                                                        б) введення військ в Чехословаччину

3. «Перебудова»                                               в) створення ОВД

                                                                           г) Карибська криза

                                                                           д) введення військ в Угорщину

                                                                           е) угода про скорочення стратегічних

                                                                              озброєнь (ОСО-1)

                                                                            є) виведенні військ з Афганістану

                                                                            ж) Договір по ліквідацію ракет середньої та

                                                                             меншої дальності

 

V.1)  лютий 1956            а) припинення існування СРСР

2) 1977                             б) усунення від влади М.Хрущова

3) 5 березня 1953             в) Конституція СРСР

4) 8 грудня 1991              г) смерть Сталіна

5) 19-21 серпня 1991       д) ХХ з’їзд КПРС

6) 24 серпня 1991            е) Проголошення незалежності України

7) 12 квітня 1961             є) антидержавний путч

8) 1964                             ж) політ Ю. Гагаріна у космос



 

Перегляд файлу

Підсумковий тест за темами:

«СРСР. Нові незалежні держави.

Країни Центральної та Східної Європи (1945 р. – поч. ХХІ ст.)»

Блок 1. СРСР. Нові незалежні держави (6 балів)

1. Встановіть відповідність між періодами історії СРСР та політичними діячами: (1)


А) 1945-1953 рр.

Б) 1953-1964 рр.

В) 1964-1982 рр.

Г) 1985-1991 рр.

 

 

1) Л. Брежнєв

2) М. Горбачов

3) В. Путін

4) Й. Сталін

5) М. Хрущов

6) Ю. Андропов


2. Розташуйте події історії СРСР в хронологічній послідовності: (2)

А) ХХ з’їзд КПРС

Б) введення радянських військ до Афганістану

В) смерть Й. Сталіна

Г) обрання М.Горбачова Президентом СРСР

Д) вибух на Чорнобильській АЕС

Е) утворення СНД та юридичне оформлення припинення існування СРСР

Є) введення військ СРСР та країн ОВД в Чехословаччину

Ж) Карибська криза

3. Розташуйте події історії Російської Федерації в хронологічній послідовності: (2)

А) конституція Росії, перехід до президентсько-парламентської республіки

Б) початок другої чеченської війни

В) обрання президентом В. Путіна на перший термін

Г) теракт в Беслані

Д) обрання Б. Єльцина  президентом РРФСР

Е) обрання президентом Росії Д. Медведєва

Є) перша чеченська війна

Ж) теракт в Москві

4. Встановіть відповідність між подією та країною з якою вона пов’язана: (1)


1) обрання президентом А. Лукашенка

2) проблема Придністров’я

3) проблема Абхазії

4) участь у війні за Нагорний Карабах

5) «революція тюльпанів»

6) значний ісламістський рух

А) Таджикистан і Узбекистан

Б) Білорусь

В) Молдова

Г) Азербайджан

Д) Киргизія

Е) Грузія


Блок 2. Країни Центральної та Східної Європи (1945 р. – поч. ХХІ ст.) (6 балів)

5. Політичні режими встановлені комуністами в 1947-1948 рр. В Центрально-Східній Європі ввійшли в історію під назвою:


А) «соціалізму з людським обличчям»

Б) «празької весни»

В) «народних демократій»

Г) «диктатур пролетаріату»


6. «Варшавський договір» було підписано у:


А) 1949 р.

Б) 1955 р.

В) 1944 р.

Г) 1968 р.


7. Зміна влади не мирним шляхом відбулася у таких країнах:


А) Польща і Угорщина

Б) Румунія і Югославія

В) Польща і Румунія

Г) Угорщина і Югославія


8. ПОРП зосередила всю повноту влади у:


А) Португалії

Б) Угорщині

В) Польщі

Г) Румунії


9. Демократичну конституцію в Польщі було прийнято:


А) 1989 р.

Б) 1997 р.

В) 1999 р.

Г) 1990 р.


 

 

10. За конституцією 1960 ЧСР перетворилась у:


А) ЧССР

Б) Чехію і Словаччину

В) КЧП

Г) УРСР


11. «Празька весна» мала місце в історії:


А) Польщі

Б) Чехословаччини

В) Угорщини

Г) СРСР


12. Реформи 1956 р. Було придушено силою радянських військ в:


А) Польщі

Б) Угорщині

В) Румунії

Г) Болгарії


13. Назвіть лідера народної революції в Угорщині:


А) М. Ракоші

Б) Я. Кадар

В) І. Надь

Г) М. Немет


14. Назвіть лідера незалежного профспілкового руху в Польщі в 80-ті роки ХХ ст..:


А) В. Ярузельський

Б) Л. Валенса

В) Л. Бальцерович

Г) В. Гомілка


15. Вкажіть дату розпуску ОВД:


А) 1985 р.

Б) 1989 р.

В) 1991 р.

Г) 1968 р.


16. Вкажіть лідера «Празької весни»:


А) В.Гавел

Б) О. Дубчек

В) Й.Броз-Тіто

Г) Г. Гусак


 

Перегляд файлу

Підсумковий тест

США та Канада у 1945 – на початку ХХІ ст.

Країни Західної Європи у 1945 – на початку ХХІ ст.

 

 І Виберіть одну правильну відповідь (За блок можна отримати 5 балів)

1. Яка з перелічених країн відмовилась від допомоги за «планом Маршалла»:


а) Велика Британія

б) Франція

в) НДР

г) ФРН


2. У 1958 році П’яту Республіку було проголошено у:


а) Франції

б) Італії

в) Великобританії

г) ФРН


3. Алжир був колонією:


а) Італії

б) Великобританії

в) Франції

г) США


4. Які дві країни в різні періоди воювали у В’єтнамі:


а) Італія і Франція

б) США і Франція

в) США і Великобританія

г) Канада і ФРН


5. Яка країна вперше висадила людину на поверхню Місяця:


а) Великобританія

б) США

в) СРСР

г) Франція


6. Американськими президентами ХХІ століття стали:


а) Б. Клінтон і Б. Обама

б) Дж.Буш-молодший і Б.Обама

в) Дж. Буш-старший і Дж.Буш-молодший

г) Б. Обама і Дж. Кеннеді.


7. Зображення кленового листка на своєму прапорі має:


а) США

б) Канада

в) ФРН

г) Франція


8. У березні 1957 р. відповідно до Римського договору було утворено «Спільний ринок», що став основою для створення:


а) НАТО

б) ЕС

в) Ради Європи

г) ООН


9. Яка з даних країн на даний момент не є республікою:


а) Франція

б) Великобританія

в) США

г) Італія


10. Країни в яких в другій половині ХХ ст. відбулося «економічне диво»:


а) ФРН і НДР

б) ФРН і Італія

в) Італія і Франція

г) США і ФРН


11. 3 жовтня 1990 року відбулося:


а) проголошення П’ятої Республіки у Франції

б) проголошення Другої Республіки  в Італії

в) об’єднання Німеччини

г) об’єднання Канади і США


12. У абревіатурі НДР літера Д розшифровується як:


а) держава

б) демократична

в) договір

г) дружба


13. Співдружність націй виникла на уламках:


а) Британської колоніальної імперії

б) Французької колоніальної імперії

в) Німецької колоніальної імперії

г) Італійської колоніальної імперії


14. ЕС має власну валюту яка називається:


а) європейський долар

б) євро

в) американський долар

г) марка


15. Яка з перелічених країн не має посади президента:


а) Франція

б) Великобританія

в) США

г) Італія


 

 

ІІ Встановіть відповідність

16. Встановіть відповідність між політичними діячами та їх фотографіями. (2 бали)


1) Ангела Меркель

2) Маргарет Тетчет

3) Ніколя Саркозі

4) Сільвіо Берлусконі

5) Єлизавета ІІ

6) Гельмут Коль

7) Рональд Рейган

8) Барак Обама

9) Білл Клінтон

10) Джордж Буш-молодший

11) Джон Кеннеді


              а)          б)        в)    

  г)      д)     е)     є)

  ж)   з)   и)    і)

17. Встановіть відповідність між країнами та подіями: (2 бали)


1) США

2) Велика Британія

3) Франція

4) Італія

5) Німеччина

 

 

 

 

 

 

 

а) убивство А. Моро

б) А. Меркель обрано канцлером на другий термін

в) 1979 р. –  «залізна леді» М.Тетчер стала главою уряду

г) вбивство Дж.Кеннеді

д) вихід з військової складової НАТО

е) створення С. Берлу сконі власної політичної партії «Вперед,

    Італіє!»

є) побудова Берлінської стіни

ж) надання більш широкої автономії Шотландії та Уельсу,

     часткове врегулювання проблеми Ольстера

з) «чорний вівторок» - трагедія 11 вересня 2001 року

и) прийняття Конституції П’ятої Республіки


18. Встановіть відповідність між країною та елементами її зовнішньополітичної діяльності: (3 бали)

1) США                            а) конфлікт пов’язаний з Фолклендськими островами

2) Велика Британія         б) підписання Римського договору про створення «Спільного ринку»

3) Франція                       в) антитерористична війна в Афганістані

4) Італія                            г) колоніальні війни в Алжирі та В’єтнамі

5) ФРН                             д) активна економічна співпраця з США

6) Канада                         е) 1955 р. – вступ до НАТО

Перегляд файлу

Підсумковий тест за темами:

«Розвиток провідних країн Азії, Африки та Латинської Америки

в другій половині ХХ – на поч. ХХІ ст.

Міжнародні відносини у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

Розвиток культури (1945- поч.. ХХІ ст.).

Світ на початку ХХІ ст.»

Оберіть одну правильну відповідь

  1. Вкажіть дату проголошення КНР:

А) 1 жовтня 1949 року;

Б) 2 вересня 1945 року;

В) 1 січня 1959 року;

Г) 17 квітня 1960 року.


  1. Назвіть першого прем’єр-міністра незалежної Індії:

А) Р. Ганді

Б) Н. Рао

В) М. Ганді

Г) Дж. Неру.


  1. Вкажіть рік, названий «роком Африки»:

А) 1955;

Б) 1960;

В) 1991;

Г) 1974.


  1. Вкажіть визначальну групу протиріч у розвитку міжнародних відносин у 1950-1980 рр.:

А) між СРСР і КНР;

Б) між демократичною і тоталітарною політико-ідеологічними системами;

В) між розвинутими країнами Заходу і країнами «третього світу»;

Г) між США і рештою країн світу.

  1. Назвіть наслідки Карибської кризи:

А) зміцнення радянського тоталітарного режиму;

Б) створення НАТО країнами Заходу;

В) зміцнення міжнародної позиції Куби;

Г) усвідомлення безперспективності ядерного протистояння.

  1. Назвіть документ, який підтверджує створення Європейського союзу:

А) Гаазька конвенція;

Б) Маастрихтський договір;

В) Північноатлантичний договір;

Г) Варшавський договір.


Оберіть всі правильні відповіді

  1. Назвіть причини деколонізації після Другої світової війни:

А) зростання економічного потенціалу і впливу колоній;

Б) розгортання масових національно-визвольних рухів;

В) негативне ставлення до колоніалізму світової громадськості;

Г) посилення територіальних в релігійних протиріч між колоніальними країнами;

Д) ослаблення метрополій у результаті Другої світової війни;

Е) «холодна війна», активізація зовнішньополітичної діяльності щодо колоній СРСР та США;

Є) зростання національної самосвідомості народів колоній;

Ж) масова еміграція населення колоній в країни Заходу.

  1. З’ясуйте причини «японського економічного дива»:

А) активна інвестиційна політика держави;

Б) орієнтація виробництва на наукомісткі технології та експорт;

В) значні витрати на потреби оборони;

Г) висока кваліфікація і дисципліна робітників;

Д) широке використання ресурсів колоній;

Е) патерналістська система найму робочої сили;

Є) політична стабільність;

Ж) реформи, здійснені американською окупаційною адміністрацією.

  1. Визначте основні проблеми сучасної Індії:

А) сепаратизм;

Б) гостра конфронтація із США;

В) невирішеність проблеми кордонів з Пакистаном та Китаєм;

Г) технічна і культурна відсталість;

Д) ядерне протистояння з Пакистаном;

Е) демографічний «вибух»;

Є) нестабільність економічного зростання;

Ж) панування патріархальних відносин на селі.

  1.   Визначте основні тенденції розвитку культури в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття:

А) розвиток масової культури, її стрімке поширення, комерціалізація культури;

Б) занепад культури в умовах тотальної технізації суспільства;

В) пошук нових форм естетичного вираження;

Г) самоізоляція культури від гострих суспільних проблем;

Д) розвиток національних культур, їх взаємовплив і взаємопроникнення, діалог культур;

Е) прискорений розвиток науки і техніки;

Є) зростання освітнього рівня населення;

Ж) «інформаційна революція».

  1. Назвіть функції масової культури другої половини ХХ століття:

А) залучення до досягнень культури широких верств населення;

Б) формування у людей наукового мислення;

В) засіб розваги людей, звільнення їх від стресів і психічного навантаження;

Г) відволікання людей від серйозних суспільних проблем;

Д) культивування традиційних моральних цінностей – сім’я, любов, перемога добра над злом;

Е) ідейний вплив на свідомість і поведінку населення через засоби масової інформації;

Є) джерело прибутків;

Ж) розвиток високих естетичних смаків, почуттів, стимулювання високої інтелектуальної енергії,

  1. Визначте основні тенденції розвитку освіти в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття:

А) удосконалення форм і методів навчання;

Б) демократизація, розширення доступу населення до здобуття освіти всіх рівнів;

В) сепаратизм;

Г) технізація і комп’ютеризація;

Д) посилення релігійного впливу;

Е) інтеграція освітніх систем, формування європейського і світового освітнього простору;

Є) розрив у рівні освіти між населенням індустріальних держав і країн, що розвиваються;

Ж) освітні реформи як складова соціальної політики держав.

  1. Зазначте, які проблеми людства можна вважати глобальними:

А) урядова криза;

Б) перенаселення Землі;

В) міжнародний тероризм;

Г) регіональні конфлікти;

Д) політичні скандали;

Е) накопичення зброї масового знищення;

Є) забруднення навколишнього середовища;

Ж) виснаження природних ресурсів

Перегляд файлу

Розпад світової колоніальної системи.

Нові індустріальні країни.

Японія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.

 

Дайте визначення поняттям

Деколонізація,  «Рік Африки», неоколоніалізм

Заповніть пропуски в реченнях

  1.             Деколонізація відбулась у ______ етапи: __________, _________, ________.
  2.             У 1958 р. прем’єр-міністр  ________  __________ оголосив про звільнення  французьких колоній.
  3.             На відміну від Великої Британії _________ спробувала силоміць утримати свої колоніальні володіння: у 1945-1954 рр. вона вела війну в ________ , а в 1954-1962 рр. – в __________.
  4.             Поряд з Японією на передові економічні позиції у світі вийшли ______, _______, ________, _________. Їх називали «азійськими тиграми» або «новими індустріальними країнами Сходу».
  5.             За формою державного правління Японія є __________, а ____________ є «символом єдності нації».

Дайте відповідь на запитання або продовжте твердження.

  1.             Фінансово-промислові корпорації («Самсунг», «LG-груп», «Деу» тощо) відіграють головну роль в економіці ______ (назва країни).
  2.             Другу світову війну Японія виграла чи програла?
  3.             Конституцію Японії було прийнято _______ (день місяць рік)
  4.             Головним стратегічним партнером Японії є _______ (країна).

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпад світової колоніальної системи.

Нові індустріальні країни.

Японія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.

 

Дайте визначення поняттям

Деколонізація,  «Рік Африки», неоколоніалізм

Заповніть пропуски в реченнях

  1. Деколонізація відбулась у ______ етапи: __________, _________, ________.
  2. У 1958 р. прем’єр-міністр  ________  __________ оголосив про звільнення  французьких колоній.
  3. На відміну від Великої Британії _________ спробувала силоміць утримати свої колоніальні володіння: у 1945-1954 рр. вона вела війну в ________ , а в 1954-1962 рр. – в __________.
  4. Поряд з Японією на передові економічні позиції у світі вийшли ______, _______, ________, _________. Їх називали «азійськими тиграми» або «новими індустріальними країнами Сходу».
  5. За формою державного правління Японія є __________, а ____________ є «символом єдності нації».

Дайте відповідь на запитання або продовжте твердження.

  1. Фінансово-промислові корпорації («Самсунг», «LG-груп», «Деу» тощо) відіграють головну роль в економіці ______ (назва країни).
  2. Другу світову війну Японія виграла чи програла?
  3. Конституцію Японії було прийнято _______ (день місяць рік)
  4. Головним стратегічним партнером Японії є _______ (країна).

 

Перегляд файлу

Розпад світової колоніальної системи.

Нові індустріальні країни.

Японія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.

 

Дайте визначення поняттям

Деколонізація,  «Рік Африки», неоколоніалізм

Заповніть пропуски в реченнях

  1.             Деколонізація відбулась у ______ етапи: __________, _________, ________.
  2.             У 1958 р. прем’єр-міністр  ________  __________ оголосив про звільнення  французьких колоній.
  3.             На відміну від Великої Британії _________ спробувала силоміць утримати свої колоніальні володіння: у 1945-1954 рр. вона вела війну в ________ , а в 1954-1962 рр. – в __________.
  4.             Поряд з Японією на передові економічні позиції у світі вийшли ______, _______, ________, _________. Їх називали «азійськими тиграми» або «новими індустріальними країнами Сходу».
  5.             За формою державного правління Японія є __________, а ____________ є «символом єдності нації».

Дайте відповідь на запитання або продовжте твердження.

  1.             Фінансово-промислові корпорації («Самсунг», «LG-груп», «Деу» тощо) відіграють головну роль в економіці ______ (назва країни).
  2.             Другу світову війну Японія виграла чи програла?
  3.             Конституцію Японії було прийнято _______ (день місяць рік)
  4.             Головним стратегічним партнером Японії є _______ (країна).

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпад світової колоніальної системи.

Нові індустріальні країни.

Японія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.

 

Дайте визначення поняттям

Деколонізація,  «Рік Африки», неоколоніалізм

Заповніть пропуски в реченнях

  1. Деколонізація відбулась у ______ етапи: __________, _________, ________.
  2. У 1958 р. прем’єр-міністр  ________  __________ оголосив про звільнення  французьких колоній.
  3. На відміну від Великої Британії _________ спробувала силоміць утримати свої колоніальні володіння: у 1945-1954 рр. вона вела війну в ________ , а в 1954-1962 рр. – в __________.
  4. Поряд з Японією на передові економічні позиції у світі вийшли ______, _______, ________, _________. Їх називали «азійськими тиграми» або «новими індустріальними країнами Сходу».
  5. За формою державного правління Японія є __________, а ____________ є «символом єдності нації».

Дайте відповідь на запитання або продовжте твердження.

  1. Фінансово-промислові корпорації («Самсунг», «LG-груп», «Деу» тощо) відіграють головну роль в економіці ______ (назва країни).
  2. Другу світову війну Японія виграла чи програла?
  3. Конституцію Японії було прийнято _______ (день місяць рік)
  4. Головним стратегічним партнером Японії є _______ (країна).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Христенко Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Ладиченко Т.В.)
Додано
31 липня 2018
Переглядів
8239
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку