Тести за творами: Бертольд Брехт «Життя Галілея», Альбер Камю «Чума», Хемінгуей «Старий і море»

Про матеріал
Тести за творами: Бертольд Брехт «Життя Галілея», Альбер Камю «Чума», Хемінгуей «Старий і море»
Перегляд файлу

Бертольд Брехт «Життя Галілея»

1.    «Життя Галілея» за жанром: а) філософська драма;  б) історична драма;   в) психологічна драма.

2. Художній конфлікт драми «Життя Галілея» - боротьба: а) Галілея з неуцтвом та інквізицією;

б) церкви з розповсюдженням науки, знань;

в) різних світоглядних систем та ідей.

3. Основна проблема драми «Життя Галілея»: а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;

б) складні стосунки вчених і релігійних сил;

в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;

г) співвідношення наукової істини і помилки.

4. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво:

 а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби; б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур; в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.

5. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є: а) виправданням свого зречення; б) позицією вченого, який працює не заради слави; в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.

6. Брехта гітлерівський уряд позбавив німецького громадянства за антимілітаристський характер:

а) вірша «Легенда про мертвого солдата»;

б) драми «Матінка Кураж і її діти»;

в) драми «Страх і відчай у Третій імперії».

7. Характер свого театру Брехт визначив як:

а) драматичний;                   б)дискусійний;                    

в) проблемний;                     г) епічний.

Альбер Камю «Чума»

8.      Міжнародного визнання Камю досяг після публікації:

а) трагедії «Калігула»;        б) повісті «Сторонній»;

в) есе «Міф про Сізіфа»;            г) роману «Чума».

9. Роман «Чума» побудований як:

а) хроніка зачумленого міста;     б) щоденник Ріе;

в) зібрання спогадів про епідемію.

10. Ріє задумує і пише оповідь про чуму:

а) історію перемоги над хворобою;   б) гімн мужності й стійкості борців; в) пересторогу на майбутнє.

11. Епіграф до роману (вислів Даніеля Дефо: «Якщо дозволяється зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то дозволяється також зобразити будь-який предмет через щось таке, що не існує взагалі»): а) розкриває тему твору;  б) пояснює задум автора; в) виражає ідею твору;  г) дає оцінку зображуваному.

12. Центральною ідеєю роману «Чума» є: а) стоїчний опір загальному безглуздю;   б) примирення з нездоланним злом; в) відмежування від зла в особистому житті;

г) переборення абсурду прекрасною мрією.

13. Знайдіть помилкове твердження: «Те, що Ріе пише про себе в третій особі, дає Камю змогу:

а) наблизити суб’єктивну оповідь до стилю документа;

б) написати неупереджену колективну історію;

в) показати події крізь сприйняття колективу;

г) приховати авторську позицію за фігурою оповідача».

14. Притаманне екзистенціалізмові відчуття абсурдності людського буття обумовлює те, що Ріе: а) сприймаючи абсурдність появи чуми як вияв абсурдності життя, примирюється зі страшною хворобою; б) хоч і не впевнений в успіхові, вперто бореться з чумою;

в) починає боротися з чумою, бо вірить у перемогу над страшною хворобою.

«Старий і море» Хемінгуей

15. Скільки днів старий не міг упіймати рибу:

а)  67   б) 84  в) 100   г) 14

16.Старого звали:

а)  Роберто  б)  Педро   в) Сантьяго  г) Санчо

17.Хлопчик любив старого за те, що: а) старий пригощав його цукерками  б) старий читав йому казки   в) старий катав його у човні г) старий навчив його ловити  рибу

18.Що снилось старому в човні а)  покійна дружина б) велика риба   в) Африка  г) бейсбол

19.Чому човен старого відпливав далеко в море:

а) старий шукав місце , де є риба  б) його тягла за собою велика рибина на буксирі    в)старий катався на човні   г)човен відносив шалений вітер

20.Про що, перебуваючи у морі,  весь час жалкував старий: а) що з ним немає хлопчика  б)  що порвалася волосінь  в)що риба зірвалась з волосінь   г) що почався шторм

21.Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море: а)  менше човна  б) така ж, як човен   в) на два фунти більша за човен  г) близько 50 см

22.Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі: а) боявся, що риба відчує слабкість старого    б) боявся, що риба втече   в) боявся, що риба переверне човен   г) боявся, що не зможе сам витягнути рибину

23.Скільки тривав силовий поєдинок:  а) 3 годин 

б) 10 годин  в)12 годин  г) добу

24.Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:  а) черепах    б) ворогів  в) злодіїв    г) зірки

 

 

 

Бертольд Брехт «Життя Галілея»

1.    «Життя Галілея» за жанром: а) філософська драма;  б) історична драма;   в) психологічна драма.

2. Художній конфлікт драми «Життя Галілея» - боротьба: а) Галілея з неуцтвом та інквізицією;

б) церкви з розповсюдженням науки, знань;

в) різних світоглядних систем та ідей.

3. Основна проблема драми «Життя Галілея»: а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;

б) складні стосунки вчених і релігійних сил;

в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;

г) співвідношення наукової істини і помилки.

4. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво:

 а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби; б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур; в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.

5. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є: а) виправданням свого зречення; б) позицією вченого, який працює не заради слави; в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.

6. Брехта гітлерівський уряд позбавив німецького громадянства за антимілітаристський характер:

а) вірша «Легенда про мертвого солдата»;

б) драми «Матінка Кураж і її діти»;

в) драми «Страх і відчай у Третій імперії».

7. Характер свого театру Брехт визначив як:

а) драматичний;                   б)дискусійний;                    

в) проблемний;                     г) епічний.

 

 

 

Альбер Камю «Чума»

8.      Міжнародного визнання Камю досяг після публікації:

а) трагедії «Калігула»;        б) повісті «Сторонній»;

в) есе «Міф про Сізіфа»;            г) роману «Чума».

9. Роман «Чума» побудований як:

а) хроніка зачумленого міста;     б) щоденник Ріе;

в) зібрання спогадів про епідемію.

10. Ріє задумує і пише оповідь про чуму:

а) історію перемоги над хворобою;   б) гімн мужності й стійкості борців; в) пересторогу на майбутнє.

11. Епіграф до роману (вислів Даніеля Дефо: «Якщо дозволяється зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то дозволяється також зобразити будь-який предмет через щось таке, що не існує взагалі»): а) розкриває тему твору;  б) пояснює задум автора; в) виражає ідею твору;  г) дає оцінку зображуваному.

12. Центральною ідеєю роману «Чума» є: а) стоїчний опір загальному безглуздю;   б) примирення з нездоланним злом; в) відмежування від зла в особистому житті;

г) переборення абсурду прекрасною мрією.

13. Знайдіть помилкове твердження: «Те, що Ріе пише про себе в третій особі, дає Камю змогу:

а) наблизити суб’єктивну оповідь до стилю документа;

б) написати неупереджену колективну історію;

в) показати події крізь сприйняття колективу;

г) приховати авторську позицію за фігурою оповідача».

14. Притаманне екзистенціалізмові відчуття абсурдності людського буття обумовлює те, що Ріе: а) сприймаючи абсурдність появи чуми як вияв абсурдності життя, примирюється зі страшною хворобою; б) хоч і не впевнений в успіхові, вперто бореться з чумою;

в) починає боротися з чумою, бо вірить у перемогу над страшною хворобою.

«Старий і море» Хемінгуей

 

15. Скільки днів старий не міг упіймати рибу:

а)  67   б) 84  в) 100   г) 14

16.Старого звали:

а)  Роберто  б)  Педро   в) Сантьяго  г) Санчо

17.Хлопчик любив старого за те, що: а) старий пригощав його цукерками  б) старий читав йому казки   в) старий катав його у човні г) старий навчив його ловити  рибу

18.Що снилось старому в човні а)  покійна дружина б) велика риба   в) Африка  г) бейсбол

19.Чому човен старого відпливав далеко в море:

а) старий шукав місце , де є риба  б) його тягла за собою велика рибина на буксирі    в)старий катався на човні   г)човен відносив шалений вітер

20.Про що, перебуваючи у морі,  весь час жалкував старий: а) що з ним немає хлопчика  б)  що порвалася волосінь  в)що риба зірвалась з волосінь   г) що почався шторм

21.Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море: а)  менше човна  б) така ж, як човен   в) на два фунти більша за човен  г) близько 50 см

22.Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі: а) боявся, що риба відчує слабкість старого    б) боявся, що риба втече   в) боявся, що риба переверне човен   г) боявся, що не зможе сам витягнути рибину

23.Скільки тривав силовий поєдинок:  а) 3 годин 

б) 10 годин  в)12 годин  г) добу

24.Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:  а) черепах    б) ворогів  в) злодіїв    г) зірки

 

 

 

 «Старий і море» Хемінгуей

1.Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:  а) черепах    б) ворогів  в) злодіїв    г) зірки

2.Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море: а)  менше човна  б) така ж, як човен   в) на два фунти більша за човен  г) близько 50 см

3.Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі: а) боявся, що риба відчує слабкість старого    б) боявся, що риба втече   в) боявся, що риба переверне човен   г) боявся, що не зможе сам витягнути рибину

4. Скільки днів старий не міг упіймати рибу:

а)  67   б) 84  в) 100   г) 14

5.Старого звали:

а)  Роберто  б)  Педро   в) Сантьяго  г) Санчо

6.Хлопчик любив старого за те, що: а) старий пригощав його цукерками  б) старий читав йому казки   в) старий катав його у човні г) старий навчив його ловити  рибу

7.Що снилось старому в човні а)  покійна дружина б) велика риба   в) Африка  г) бейсбол

8.Чому човен старого відпливав далеко в море:

а) старий шукав місце , де є риба  б) його тягла за собою велика рибина на буксирі    в)старий катався на човні   г)човен відносив шалений вітер

9.Про що, перебуваючи у морі,  весь час жалкував старий: а) що з ним немає хлопчика  б)  що порвалася волосінь  в)що риба зірвалась з волосінь   г) що почався шторм

10.Скільки тривав силовий поєдинок:  а) 3 годин 

б) 10 годин  в)12 годин  г) добу

 

Альбер Камю «Чума»

11. Центральною ідеєю роману «Чума» є: а) стоїчний опір загальному безглуздю;   б) примирення з нездоланним злом; в) відмежування від зла в особистому житті;

г) переборення абсурду прекрасною мрією.

12. Притаманне екзистенціалізмові відчуття абсурдності людського буття обумовлює те, що Ріе: а) сприймаючи абсурдність появи чуми як вияв абсурдності життя, примирюється зі страшною хворобою; б) хоч і не впевнений в успіхові, вперто бореться з чумою;

в) починає боротися з чумою, бо вірить у перемогу над страшною хворобою.

13. Ріє задумує і пише оповідь про чуму:

а) історію перемоги над хворобою;   б) гімн мужності й стійкості борців; в) пересторогу на майбутнє.

14. Знайдіть помилкове твердження: «Те, що Ріе пише про себе в третій особі, дає Камю змогу:

а) наблизити суб’єктивну оповідь до стилю документа; б) написати неупереджену колективну історію;  в) показати події крізь сприйняття колективу;

г) приховати авторську позицію за фігурою оповідача».

15. Епіграф до роману (вислів Даніеля Дефо: «Якщо дозволяється зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то дозволяється також зобразити будь-який предмет через щось таке, що не існує взагалі»): а) розкриває тему твору;  б) пояснює задум автора; в) виражає ідею твору;  г) дає оцінку зображуваному

16.      Міжнародного визнання Камю досяг після публікації:

а) трагедії «Калігула»;        б) повісті «Сторонній»;

в) есе «Міф про Сізіфа»;            г) роману «Чума».

17. Роман «Чума» побудований як:

а) хроніка зачумленого міста;     б) щоденник Ріе;

в) зібрання спогадів про епідемію.

Бертольд Брехт «Життя Галілея»

18. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво: а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби; б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур; в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.

19. Брехта гітлерівський уряд позбавив німецького громадянства за антимілітаристський характер:

а) вірша «Легенда про мертвого солдата»;

б) драми «Матінка Кураж і її діти»;

в) драми «Страх і відчай у Третій імперії».

20.    «Життя Галілея» за жанром: а) філософська драма;  б) історична драма;   в) психологічна драма.

21. Художній конфлікт драми «Життя Галілея» - боротьба: а) Галілея з неуцтвом та інквізицією;

б) церкви з розповсюдженням науки, знань;

в) різних світоглядних систем та ідей.

22. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є: а) виправданням свого зречення; б) позицією вченого, який працює не заради слави; в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.

23. Основна проблема драми «Життя Галілея»: а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;

б) складні стосунки вчених і релігійних сил;

в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;

г) співвідношення наукової істини і помилки.

24. Характер свого театру Брехт визначив як:

а) драматичний;                   б)дискусійний;                    

в) проблемний;                     г) епічний.

 

 

 

«Старий і море» Хемінгуей

1.Закінчіть речення: « Як добре, що нам не доводиться вбивати..:  а) черепах    б) ворогів  в) злодіїв    г) зірки

2.Якою за розміром була риба, що тягнула старого у море: а)  менше човна  б) така ж, як човен   в) на два фунти більша за човен  г) близько 50 см

3.Чому старому було важливим впевнити рибу у своїй силі: а) боявся, що риба відчує слабкість старого    б) боявся, що риба втече   в) боявся, що риба переверне човен   г) боявся, що не зможе сам витягнути рибину

4. Скільки днів старий не міг упіймати рибу:

а)  67   б) 84  в) 100   г) 14

5.Старого звали:

а)  Роберто  б)  Педро   в) Сантьяго  г) Санчо

6.Хлопчик любив старого за те, що: а) старий пригощав його цукерками  б) старий читав йому казки   в) старий катав його у човні г) старий навчив його ловити  рибу

7.Що снилось старому в човні а)  покійна дружина б) велика риба   в) Африка  г) бейсбол

8.Чому човен старого відпливав далеко в море:

а) старий шукав місце , де є риба  б) його тягла за собою велика рибина на буксирі    в)старий катався на човні   г)човен відносив шалений вітер

9.Про що, перебуваючи у морі,  весь час жалкував старий: а) що з ним немає хлопчика  б)  що порвалася волосінь  в)що риба зірвалась з волосінь   г) що почався шторм

10.Скільки тривав силовий поєдинок:  а) 3 годин 

б) 10 годин  в)12 годин  г) добу

 

Альбер Камю «Чума»

11. Центральною ідеєю роману «Чума» є: а) стоїчний опір загальному безглуздю;   б) примирення з нездоланним злом; в) відмежування від зла в особистому житті;

г) переборення абсурду прекрасною мрією.

12. Притаманне екзистенціалізмові відчуття абсурдності людського буття обумовлює те, що Ріе: а) сприймаючи абсурдність появи чуми як вияв абсурдності життя, примирюється зі страшною хворобою; б) хоч і не впевнений в успіхові, вперто бореться з чумою;

в) починає боротися з чумою, бо вірить у перемогу над страшною хворобою.

13. Ріє задумує і пише оповідь про чуму:

а) історію перемоги над хворобою;   б) гімн мужності й стійкості борців; в) пересторогу на майбутнє.

14. Знайдіть помилкове твердження: «Те, що Ріе пише про себе в третій особі, дає Камю змогу:

а) наблизити суб’єктивну оповідь до стилю документа; б) написати неупереджену колективну історію;  в) показати події крізь сприйняття колективу;

г) приховати авторську позицію за фігурою оповідача».

15. Епіграф до роману (вислів Даніеля Дефо: «Якщо дозволяється зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то дозволяється також зобразити будь-який предмет через щось таке, що не існує взагалі»): а) розкриває тему твору;  б) пояснює задум автора; в) виражає ідею твору;  г) дає оцінку зображуваному

16.      Міжнародного визнання Камю досяг після публікації:

а) трагедії «Калігула»;        б) повісті «Сторонній»;

в) есе «Міф про Сізіфа»;            г) роману «Чума».

17. Роман «Чума» побудований як:

а) хроніка зачумленого міста;     б) щоденник Ріе;

в) зібрання спогадів про епідемію.

 

Бертольд Брехт «Життя Галілея»

18. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво: а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби; б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур; в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.

19. Брехта гітлерівський уряд позбавив німецького громадянства за антимілітаристський характер:

а) вірша «Легенда про мертвого солдата»;

б) драми «Матінка Кураж і її діти»;

в) драми «Страх і відчай у Третій імперії».

20.    «Життя Галілея» за жанром: а) філософська драма;  б) історична драма;   в) психологічна драма.

21. Художній конфлікт драми «Життя Галілея» - боротьба: а) Галілея з неуцтвом та інквізицією;

б) церкви з розповсюдженням науки, знань;

в) різних світоглядних систем та ідей.

22. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є: а) виправданням свого зречення; б) позицією вченого, який працює не заради слави; в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.

23. Основна проблема драми «Життя Галілея»: а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;

б) складні стосунки вчених і релігійних сил;

в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;

г) співвідношення наукової істини і помилки.

24. Характер свого театру Брехт визначив як:

а) драматичний;                   б)дискусійний;                    

в) проблемний;                     г) епічний.

 

docx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
7242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку