Тестове завдання "Рослини та середовище їхнього існування"

Про матеріал
Тестове завдання для учнів 3-го класу з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" до розділу "Досліджую рослини та середовище їхнього існування".
Перегляд файлу

Тестове завдання

Рослини та середовище їхнього існування

Прізвище та ім'я учня___________________________________________

1. З'єднай опис природного угруповання з його назвою.

а) Великий, безлісий, рівнинний простір у зоні сухого клімату, вкритий трав’янистою рослинністю.

 

 

Болото

б) Велика площа землі, заросла деревами та кущами, трав’янистими рослинами.

 

 

Водойма

в) Природне або штучне заглиблення в земній поверхні, у якому затримується або накопичується вода.

 

 

Лука

г) Рівнинна місцевість, вкрита трав’янистою рослинністю, що розташована в долинах річок та коло боліт.

 

 

Ліс

ґ) Грузьке місце з надмірно зволоженим ґрунтом та вологолюбною рослинністю.

 

Степ


 

2. Досліди причини  поганого росту та розвитку кімнатних рослин. Познач (v) твердження, із якими погоджуєшся.

    ⃝  Недостатня кількість поживних речовин.

    ⃝  Присутність шкідників або грибкових захворювань.

    ⃝  Недостатній або надмірний полив.

    ⃝  Недостатнє або надмірне освітлення.

    ⃝  Сухе або забруднене повітря.

    ⃝  Несприятливий температурний режим.

    ⃝  Неправильно підібраний вазон.

 

3. Яке значення мають рослини у житті людини? Скориставшись довідкою, встав пропущені слова.

а)  Рослини виробляють_____________ .

б)  Задовольняють потребу людей і тварин  у______________.

в) Очищують від забруднення _______________.

г) Підвищують родючість та зменшують  руйнування _____________.

ґ)  Поглинають міський ________________.

д) Дають матеріал для виготовлення ______________,____________, ________________,______________,________________,__________________________.

Довідка: ґрунтів; шум; повітря; кисень; їжі; ліків, одягу, фарби, меблів, будівельних матеріалів.

4. Зафарбуй кружечок: червоним – рослини посушливих місць; жовтим – світлолюбні рослин; зеленим  − тіневитривалі рослини; блакитним – вологолюбні рослини; синім – рослини водойм.

⃝  Стрілолист, глечики жовті, ряска.

⃝   Рогіз, очерет, верба.

⃝   Соняшник, кульбаба, сосна.

⃝   Папороть, копитняк, ялина.

⃝   Ковила, лаванда, кактус.

5. Який матеріал для пошиття одягу виготовляють з рослин? Підкресли назви тканин рослинного походження:

Шовкова, бавовняна, шерстяна, лляна.

6. Підкресли назви природних копалин, що утворилися із решток відмерлих рослин:

Торф, крейда, нафта, граніт, пісок, кам’яне вугілля.

Самооцінювання (постав позначку)

Було легко                   Виникли питання                ⃝ Було складно

docx
Додав(-ла)
Чвирук Леся
Додано
25 лютого
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку