Тестові роботи з геометрії (стереометрії) для 10 класу
Запропоновані тестові завдання можуть бути використані з метою організації та проведення тестової перевірки знань учнів з геометрії за наступними темами:
Роботи розроблено у 3 – 4 варіантах, різнорівневі.
І рівень – репродуктивного характеру. Вимагає знання визначень, теорем, ознак, формул.
ІІ рівень – складається з більш складних задач, вимагає більш широкого круга математичних знань, вмінь та практичних навичок.
ІІІ рівень – складається із задач рівня підвищеної складності, розв’язок яких потребує творчого застосування набутих знань.
До кожного завдання І та ІІ рівнів запропоновано варіанти відповідей, один з яких є правильним. На допомогу вчителеві наведено таблиці відповідей до кожного тесту та критерії оцінювання.
Тест № 1
(у чотирьох варіантах)
Тема: Паралельність прямих та площин.
І рівень 4 завдання 1б∙4=4б
ІІ рівень 2 завдання 2б∙2=4б
ІІІ рівень 3 завдання 3б∙3=9б
Всього 17 балів
Оцінювання
від 0б до 7б «1-3 бали»
від 8б до 11б «4-6 балів»
від 12б до 15б «7-9 балів»
від 16б до 17б «10-12 балів»
Таблиця відповідей на завдання тестової роботи № 1
варіант |
І рівень |
ІІ рівень |
ІІІ рівень |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
|
І вар. |
Г |
Г |
Б |
Б |
Б |
В |
Паралельні |
4 см |
32 см |
ІІ вар. |
Б |
В |
В |
Г |
В |
Б |
Паралелограм |
4 см |
41 та 57 см |
ІІІ вар. |
В |
Б |
В |
Б |
Г |
В |
Мимобіжні |
9 см |
78 см |
IV вар. |
А |
Б |
Г |
Б |
В |
В |
Рівні |
2 см |
27 см |
ТЕМА : Паралельність прямих та площин
Тест № 1
І ВАРІАНТ
І рівень
а) безліч ; б) дві; в) жодної ; г) одну; д) три.
а) жодної; б) одна; в) дві; г) безліч; д) три.
а) перетинають площину; б) паралельні до площини; в) належать площині.
а) паралельні; б) перетинаються ; в) співпадають.
ІІ рівень
а) жодної; б) дві; в) три; г) одна; д) чотири.
а) φ=30о; б) φ=90о; в) φ=0о; г) φ=45о; д) φ=20о.
ІІІ рівень
ТЕМА : Паралельність прямих та площин
Тест № 1
ІІ ВАРІАНТ
І рівень
а) перетинаються; б) паралельні; в)мимобіжні.
а) дві; б) жодної; в) одна; г) безліч; д) три.
3. Скільки площин, паралельних до заданої площини, можна провести через точку поза даної площини?
а) дві; б) безліч; в) одну; г) три; д) жодної.
4. Пряма а паралельна до площини α. Скільки площин, паралельних до площини α, можна провести через задану пряму?
а) дві; б) жодної; в) безліч; г) одну; д) три.
ІІ рівень
а) мимобіжні; б) перетинаються; в) паралельні.
а) прямі АС та ВD б) прямі АС та ВD в) прямі АС та ВD
можуть перетинатися; можуть бути мимобіжними можуть бути
паралельними
ІІІ рівень
ТЕМА : Паралельність прямих та площин
Тест № 1
ІІІ ВАРІАНТ
І рівень
а) ; б) в)
а)Через точку, яка не належить заданій прямій, можна провести пряму, паралельну до цієї прямої, причому тільки одну |
б) Якщо пряма у просторі перетинає одну з двох паралельних прямих, то вона обов’язково перетинає й другу |
в) Якщо дві різні площини мають спільну точку, то вони перетинають-ся по прямій |
г) Якщо дві точки прямої належать заданій площині, то вся пряма належить цій площині |
а) перетинаються; б) паралельні; в) мимобіжні; г) співпадають.
а) паралельна до площини; б) перетинає площину; в) належить площині.
ІІ рівень
а) нескінчену кількість; б) дві; в) жодної; г) одну; д) три.
а) прямі МК та CD перетинаються;
б) Прямі МК та ВС паралельні;
в) пряма МК паралельна до площини грані АВCD;
г) прямі МК та Ас перетинаються.
ІІІ рівень
ТЕМА : Паралельність прямих та площин
Тест № 1
ІV ВАРІАНТ
І рівень
а) лежать на одній прямій; б) належать одній прямій.
а) дві; б) жодної; в) одну; г) безліч; д) три.
3. Дві прямі перетинаються. Скільки площин можна провести через ці прямі?
а) жодної; б) дві; в) безліч; г) одну; д) три.
4. Прямі a і b не перетинаються. Яке взаємне розміщення цих прямих, якщо пряма a паралельна до площини, а пряма b перетинає цю площину?
а) паралельні; б) мимобіжні.
ІІ рівень
а) перетинає площину; б) належить площині; в) паралельна до площини
а) 45о; б) 30о; в) 90о; г) 120о; д) 60о.
ІІІ рівень
Тест № 2
(у трьох варіантах)
Тема: Перпендикулярність прямих та площин.
І рівень 1 завдання 1б∙1=1б
ІІ рівень 3 завдання 2б∙3=6б
ІІІ рівень 3 завдання 3б∙3=9б
Всього 17 балів
Оцінювання
від 0б до 6б «1-3 бали»
від 7б до 10б «4-6 балів»
від 11б до 14б «7-9 балів»
від 15б до 16б «10-12 балів»
Таблиця відповідей на завдання тестової роботи № 2
варіант |
І рівень |
ІІ рівень |
ІІІ рівень |
||||
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
|
І вар. |
Б |
В |
Г |
В |
13 |
7 |
6 та 15 |
ІІ вар. |
В |
Г |
А |
В |
2 |
13 |
|
ІІІ вар. |
Б |
В |
Б |
Б |
16π |
10 |
8 |
ТЕМА : Перпендикулярність прямих та площин
Тест № 2
І ВАРІАНТ
І рівень
а) A1D; б) АА1; в) DB1; г) A1D1.
ІІ рівень
а) 8 см; б) 11 см; в) 12 см; г) 14 см; д) 15 см
а) 6 см; б) 4,5 см; в) 3 см; г) 8 см; д) 4 см.
а) 30о; б) 60о; в) 45о; г) 40о; д) 20о.
ІІІ рівень
ТЕМА : Перпендикулярність прямих та площин
Тест № 2
ІІ ВАРІАНТ
І рівень
а) перетинаються; б) мимобіжні; в) паралельні.
ІІ рівень
а) МА; б) МD; в) МВ; г) МС; д) АD.
а) 6 см; б) 3 см; в) см; г) см; д) -.
а) 25 см; б) 30 см; в) 32 см; г) 35 см; д) 55 см.
ІІІ рівень
ТЕМА : Перпендикулярність прямих та площин
Тест № 2
ІІІ ВАРІАНТ
І рівень
а) паралельна до площини; б) перпендикулярна до площини;
в) належить площині.
ІІ рівень
а) 7 см; б) 4 см; в) 6 см г) 10 см.
а) 9 см; б) 10 см; в) 10,5см;
г) 12 см; д) 14 см.
а) 2 см; б) 4 см; в) 6 см; г) 8 см; д) 12 см.
ІІІ рівень
Матеріал сертифіковано сайтом «Шкільне життя»