Тестові роботи з української мови 3 клас
Робота при виконанні тестових завдань буде ефективною і дасть позитивні наслідки лише про певних умовах.
Українська мова
Тестова робота за темою « Звуки і букви»
1. Прочитай склади. Утвори з них слова, постав наголос.
На-ши-ма ______________, чень-у- ______________, ро-до-га - ______________, ла-шко- ________, на-кім-та- _______________.
2. До поданих слів добери такі слова, які б відрізнялися першим звуком:
калина-........., колос-........., шишка-........., косили-........, чайка-.........
3. У прислів'ї підкресли звуки, що позначають голосні звуки:
Менше обіцяй - більше роби.
4. Випиши слова, у яких є м'які приголосні звуки, підкресли їх: сад, лук, сядь, люк, туман, чорне, тюлень.
5 Випиши слова, у яких є тверді приголосні звуки, підкресли їх: синє, диво, діти, зима, літо, дуб, диво.
6. Встав потрібні літери ф,х: .....едір, ... валько, ....вала, ....шо....ер, ....арба, теле....он, ....вилина, ....віст..
7. Розглянь уважно слова, у кожному з них заховалось інше. Запиши, поділи на склади.
моря- ________ , карась-__________ ,приказки- _________ , банка- ______ , сосна- _____.
8. До поданих моделей підбери слова з довідки і добав одне своє слово:
=о=, _ _о_о, _о_ = о. Слова: слово, школа, тінь, земля.
9. Доповни речення. Голосних звуків є :
а) 33, б) 10, в) 6
Запиши їх:________________________________________________________________
10. Випиши зайві слова: кабан, ведмідь, лисиця, ластівка.
11. До назв одного предмета добери назву багатьох: абрикос- _______________, космонавт - ___________, хвилина - __________________, айстра- ____________________________.
13. Поділи слова на склади для переносу: ожина, урожай, Лідія, вбрання, бджола, солов'ї, рік.
12. Розташуй слова в алфавітному порядку:
фарби альбом пензлик вірьовка дзвін майонез книга сади молодець
Тестова робота за темою « Текст»
1. Текст-це…..
А. кілька речень, які не зв’язані однією думкою;
Б. кілька слів, які зв’язані однією думкою;
В. кілька речень, які зв’язані однією думкою.
3. Доповни речення. До тексту можна дібрати
А. речення Б. заголовок В. слова
2. Розташуй речення так, щоб вийшов текст, запиши, давши заголовок.
Природа подбала про все у неї. Чи доводилося вам бачити жирафу?. Завдяки цьому вона дістає листя з високих дерев. У цієї тварини найдовша шия.
_____________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)
найдовша-______________, сумно-______________, високих-__________.
5. Доповни речення. Частина, якою починається текст, називається
А. кінцівка Б. початок В. зачин
6. Познач рядок, у якому всі слова написано правильно.
А. свято, бурян, прислів’я
Б. свято, бур’ян, прислів’я
В. св’ято, бур’ян, прислів’я.
Тестова робота за темою « Звуки і букви»
1. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)
Тихо-______________, низько-______________, сумно-______________, висока-__________.
2. Визначити граматичну основу речення
За школою діти посадили яблуні.
Дівчата зібрали багатий урожай.
3. З поданих слів скласти речення і записати.
проліски, лісовій, з’явилися, перші, галявині, на.
__________________________________________________________________________________________
проліски, весну, синьоокі, вітають, красуню.
__________________________________________________________________________________________
4. Які слова у строчці перенесені правильно:
А. о-сінь, світ-ло, Со-фі-я, бджо-ла.
Б. се-ло, ку-ку-руд-за, ма-лю-ван-ня, я- лин-ка.
В. ку-ку-ру-дза, Со-фія, мо-ре, чи-тан-ня.
5. Встав де потрібно ь, ьо, йо, апостроф:
л...н, вересен..., ....сип, місяц...., дяд....ко, п..тниця, бур...к, палец...., мен....ше, біл...ше, голуб...., ра.....он, ден...., п...ять, вісім..., бур....я, піч....
6. Розберіть за будовою.
Вихідний підводний, вербичка, школяр, квіточка
Тестова робота за темою « Речення»
1. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)
Весело-____________ товстий-______________, уїхати-______________, сонце-__________.
2. Визначити граматичну основу речення
За будинком учні посадили квіти.
Хлоп’ята зібрали багатий урожай груш.
3. З поданих слів скласти речення і записати.
краплі, блищать, роси, сонці, на, прозорі.
__________________________________________________________________________________________
на, виблискували, самоцвітами, сонці, роси, краплі.
__________________________________________________________________________________________
4. Які слова у строчці перенесені правильно:
А. осі-нь, світ-ло, Ма-рі-я, бд-жо-ла.
Б. се-ло, ку-ку-ру-дза, ма-лю-ван-ня, ялин-ка.
В. ку-ку-руд-за, Ма-рія, го-ре, пи-тан-ня.
5. Встав де потрібно ь, ьо, йо, апостроф: с….годні, вересен..., ....сип, місяц...., дяд....ко, солов…ї, бур...н, стілец...., мен....ше, біл...ше, голуб...., ра.....он, ніч...., дев....ять, вісім..., бур...я, кров....
6. Розберіть за будовою.
Прохідний, вихід, надводний, школярка, весели