Тестові роботи з української мови 3 клас

Про матеріал
Тестові завдання з української мови для 3 класу допоможуть продіагностувати знання з вивчених тем.
Перегляд файлу

                              Тестові роботи з української мови 3 клас

Робота при виконанні тестових завдань буде ефективною і дасть позитивні наслідки лише про певних умовах.

  1. Тестові завдання повинні містити посильні труднощі, подолання яких вимагає прояву певних вольових зусиль.
  2. Завдання в тесті повинні бути скеровані на розвиток мислення учнів, на зміцнення їх пізнавальних сил.
  3. У процесі роботи над тестом не можна всю вагу перекладати на плечі дітей, а роль вчителя зводити до контролювання самостійно виконаних завдань. Самостійна робота є однією з найскладніших форм навчальної праці, тому учнів потрібно старанно до неї готувати.
  4. Тест є ефективною формою навчання лише тоді, коли він практикується систематично.
  5. Необхідною умовою успішного виконання тесту є чітка, конкретна постановка завдання.
  6. На тестову роботу слід відводити достатню кількість часу.
  7. Тестові роботи організовуються вчителем і проходять під його керівництвом.
  8. Наслідки тестів обов’язково перевіряються. Це стимулює учнів до праці.

 

                                                     Українська мова                

                           Тестова робота за темою « Звуки і букви»

 

1. Прочитай склади. Утвори з них слова, постав наголос.

      На-ши-ма ______________,  чень-у- ______________, ро-до-га - ______________, ла-шко- ________,      на-кім-та-  _______________.

 

2. До поданих слів добери такі слова, які б відрізнялися першим звуком:

калина-.........,  колос-........., шишка-........., косили-........, чайка-.........

 

3.  У прислів'ї підкресли звуки, що позначають голосні звуки:

      Менше обіцяй - більше роби.

 

4. Випиши слова, у яких є м'які приголосні звуки, підкресли їх:  сад, лук, сядь, люк, туман, чорне, тюлень.

 

5  Випиши слова, у яких є тверді приголосні звуки, підкресли їх:  синє, диво, діти, зима, літо, дуб, диво.

 

6.  Встав потрібні літери ф,х:  .....едір, ... валько, ....вала, ....шо....ер, ....арба, теле....он, ....вилина,  ....віст..

 

7. Розглянь уважно слова, у кожному з них заховалось інше. Запиши, поділи на склади.

    моря-   ________   , карась-__________  ,приказки-  _________  , банка-   ______  , сосна- _____.   

      

8.  До поданих моделей підбери слова з довідки і добав одне своє слово:

  =о=,      _ _о_о,     _о_ = о.        Слова:  слово, школа, тінь, земля.

 

9.   Доповни речення.  Голосних звуків є :

а)  33,   б) 10,   в) 6

Запиши їх:________________________________________________________________

 

10.  Випиши зайві слова:  кабан, ведмідь, лисиця, ластівка.

 

11. До назв одного предмета добери назву багатьох:   абрикос- _______________, космонавт - ___________,  хвилина - __________________, айстра- ____________________________.

 

13. Поділи слова на склади для переносу:  ожина, урожай, Лідія, вбрання, бджола, солов'ї,  рік.

 

12.  Розташуй слова в алфавітному порядку:

 фарби        альбом        пензлик             вірьовка            дзвін        майонез          книга         сади         молодець

 

                                                    

                           Тестова робота за темою « Текст»

 

1. Текст-це…..

А.  кілька речень, які не зв’язані однією думкою;

Б.  кілька слів, які зв’язані однією думкою;

В.  кілька речень, які зв’язані однією думкою.

 

3. Доповни речення.  До тексту можна дібрати

А.  речення                  Б.  заголовок                 В.  слова

 

2. Розташуй речення так, щоб вийшов текст, запиши, давши заголовок.

Природа подбала про все у неї. Чи доводилося вам бачити жирафу?. Завдяки цьому вона дістає листя з високих дерев. У цієї тварини найдовша шия.

                                     _____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)

найдовша-______________,   сумно-______________, високих-__________.

 

5. Доповни речення.   Частина, якою починається текст, називається

А.  кінцівка             Б.  початок                 В.  зачин

 

6.  Познач рядок, у якому всі слова написано правильно.

А.  свято, бурян, прислів’я

Б.  свято, бур’ян, прислів’я

В.  св’ято, бур’ян, прислів’я.

 

                           Тестова робота за темою « Звуки і букви»

1. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)

Тихо-______________,        низько-______________,       сумно-______________,          висока-__________.

 

2.  Визначити граматичну основу речення

За школою діти посадили яблуні.

Дівчата зібрали багатий урожай.

3.   З поданих слів скласти речення і записати.

проліски, лісовій, з’явилися, перші, галявині, на.

__________________________________________________________________________________________

проліски, весну, синьоокі, вітають, красуню.

__________________________________________________________________________________________

 

4. Які слова у строчці перенесені  правильно:

А.    о-сінь, світ-ло,  Со-фі-я, бджо-ла.

Б.    се-ло,  ку-ку-руд-за,  ма-лю-ван-ня, я- лин-ка.

В.    ку-ку-ру-дза,  Со-фія, мо-ре, чи-тан-ня.

 

5.   Встав де потрібно ь, ьо, йо, апостроф:

  л...н,   вересен...,   ....сип,    місяц....,    дяд....ко,   п..тниця,  бур...к,    палец....,     мен....ше,     біл...ше,    голуб....,       ра.....он,     ден....,    п...ять,        вісім...,    бур....я,       піч....

 

6. Розберіть за будовою.

Вихідний           підводний,              вербичка,            школяр,                квіточка

 

                    Тестова робота за темою « Речення»

1. До слів добери протилежні за значенням слова ( антоніми)

Весело-____________          товстий-______________, уїхати-______________,          сонце-__________.

 

2.  Визначити граматичну основу речення

За будинком  учні   посадили квіти.

Хлоп’ята  зібрали багатий урожай груш.

3.   З поданих слів скласти речення і записати.

краплі, блищать, роси, сонці, на, прозорі.

__________________________________________________________________________________________

на, виблискували, самоцвітами, сонці, роси, краплі.

__________________________________________________________________________________________

 

4. Які слова у строчці перенесені правильно:

А.    осі-нь, світ-ло,  Ма-рі-я, бд-жо-ла.

Б.    се-ло,  ку-ку-ру-дза,  ма-лю-ван-ня,  ялин-ка.

В.    ку-ку-руд-за,  Ма-рія, го-ре, пи-тан-ня.

 

5.   Встав де потрібно ь, ьо, йо, апостроф:   с….годні,     вересен...,     ....сип,    місяц....,      дяд....ко,     солов…ї, бур...н,      стілец....,     мен....ше,     біл...ше,     голуб....,    ра.....он,   ніч....,    дев....ять,     вісім...,   бур...я,  кров....

 

6. Розберіть за будовою.

Прохідний,         вихід,          надводний,           школярка,           весели

 

                                         

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Колганова Майя
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку