"Тестові завдання" для проведення ДПА.

Про матеріал

Дані завдання складені у 2 варіантах відповідно до методичних рекомендацій проведення ДПА в 4 класі. Це і тестові завдання, завдання на відновлення відповідності подій у творі, робота з пропущеними орфограмами, повторення про частини мови, встановлення зв'язків між членами речення за допомогою питань та висловлення власної думки.

Перегляд файлу

Контрольна робота (ДПА)

Майа Фролова. Щасливий день

 

Варіант 1

Виконай завдання.

1. Чому плакала Катя?

а) бо вона загубила нову стрічку;

б) бо її не запросили на день народження;

в) бо її насварила мама

2.   Віднови послідовність подій у творі. Постав числа в порожні клітинки.

         І тут на подвірї знялося ревище.

         Наталка витягає всі свої стрічки.

         Катя бере одну стрічку.

        Я мчу додому, налітаю на маму.

        Раптом з-за дверей викочується опецькувате цуценя.

        Вибігаю на балкон, піднімаю цуценя високо вгору – дивіться всі!

3.Дай письмову відповідь на запитання.

     Яким було цуценятко?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Спиши текст із пропущеними орфограмами.

С…огодні у мене день народже…я.

        Двері ро…чиняються. Нікого не видно. Раптом з-за дв…рей викочується  опецькувате цуценя. Хтось підштовхнув його до м…не. Воно падає на бік, задирає (до)гори передні лапи. Диви(тьс, ц)я чорними очицями. Ж…ве! Справжнісін…ке!

         Хіба може таке бути, щоб мені на день народже…я подарували цуценя?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________          __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Позначте спонукальне окличне речення..

  а) Катька стрічку загубила!

  б)Купіть мені, будь ласка , цуценя!

  в) Найщасливіша я в світі людина!

6. Зєднай слова  з відповідними частинами мови

іменник                                                     сьогодні, гарно

прикметник                                              стрічки, будинку

прислівник                                                гарне, чудові

 

7.  Підкресли головні члени та встанови зв’язки між членами

речення за допомогою питань.

Моя мама дістає з шафи блакитну шовкову стрічку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Чому, на твою думку, іменинник почувався щасливим?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота (ДПА)

За Гнатом Майстренком. Урок

 

Варіант 2

Виконай завдання.

1. За чим спостерігав оповідач на лузі?

а) як лунь змахує крилами;

б) як луні навчали молодих птахів ловити здобич;

в) яке забарвлення піря в лунів.

2.   Віднови послідовність подій у творі. Постав числа в порожні клітинки.

         Непомітно для себе я задрімав.

         Розгніваний батько стрімголов кинувся вниз і відігнав

        бешкетників.

        Лунь – це хижий птах.

        Раптом у небі сталося щось дивне.

        Він завжди вилітає в один і той же час.

        Що це за парад такий?

3. Дай письмову відповідь на запитання.

Хто може стати здобиччю для лунів?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Спиши текст із пропущеними орфограмами.

Старий лунь хапав із з…млі здобич, злітав (у)гору, кидав її. Молоді луні намагалися зловити, але спочатку це їм (не)вдавалося. Тоді здобич підхоплювала самиця, що л…тіла нижче. Вона підіймає(тьс,ц)я вгору, а самець займає її місце внизу. Навча…я триває далі. Молодий лун… впіймав здобич. Бат…коху(д,т)копочав шукати нову. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Позначте речення, в якому слова вжиті в переносному

    значенні.

  а) Я прокинувся від крику якоїсь пташки.

  б) Наді мною літали луні.

  в) Тихо шепотіло різнотравя.

 

 

6. Зєднай слова  з відповідними частинами мови

     Іменник                                           сивий, гаряче

     Прикметник                                   безладно, згодом

     прислівник                                     трави, терпіння

 

7.  Підкресли головні члени та встанови зв’язки між членами

речення за допомогою питань.

У блакитному небі пропливали маленькі білі хмаринки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуй свій варіант заголовка до цього твору. Обґрунтуй свій вибір.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку