Тестові завдання "ШІстдесятники"

Про матеріал

Тестові завдання для 11 класу з української літератури до теми "Шістдесятники. (В. Симоненко, Д. Павличко, І. Драч,М. Вінграновський Л. Костенко, В. Стус)", які допожуть без усиль перевірити знання учнів з даної теми.

Перегляд файлу

Українська література

11 клас

Тематична контрольна робота

 

ШІСТДЕСЯТНИКИ

 (В. Симоненко, Д. Павличко, І. Драч,

М. Вінграновський Л. Костенко, В. Стус)

 

В-І

 

        1. З‘єднати автора та його твір.

1. В. Симоненко  А)  «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»

2. Д.Павличко  Б)  «Два кольори»

3. М Вінграновський В)  «Балада про соняшник»

4. І Драч   Г)  «Стрвшні слов, коли ваони мовчать»

    Д)  « Задивляюсь у твої зіниці»

 

2.Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?

А  В.Стуса

Б  Л.Костенко

В.  В.Симоненко

Г. Д.Павличка

Д. М.Вінграновського

 

3.  Установіть відповідність:

Назва твору     Уривок твору                                                          

1. «О земле втрачена, явися»   А)Минуле, озовися, де ти?

2. «Українське альфреско»                       Забуті радощі, жалі. 

3. «Два кольори»               Б) Я знаю, дід та баба - це коли є онуки, 

4. «Балада про соняшник»                   а в них сусідські шовковицю їдять.діти

       В) Мене водило в безвiстi життя,

                                                                             Та я вертався на свої пороги.
                    Переплелись, як мамине шиття,
                 Щасливi i сумнi мої, щасливi i сумнi мої дороги.

Г) Він стрибав на одній нозі,
     Щоб вилити з вуха воду,
      І раптом побачив сонце,
      Красиве засмагле сонце

 Д) Я забув, що забув був вас,
       Але осінь зійшла по плечі,
       Осінь, ви і осінній час,

4. Який розділ має назву «Весна, і смерть, і світле воскресіння» ?

1.​ 9 розділ

2.​ 4 розділ

3.​ жоден

4.​ 7 розділ

 

5. Що таке БАЛАДА?

 

6. Жанр твору «Маруся Чурай»?

 

 

 

В-ІІ

 

        1. З‘єднати автора та його твір.

 

1.В. Стус   А) «О земле втрачена, явися…»

      2.Л. Костенко  Б) «Балада про соняшник»

      3. І Драч   В) «Два кольори»

      4. В. Симоненко  Г) «Українське альфреско»

    Д) « Задивляюсь у твої зіниці»

 

 

2. Установіть відповідність:

Назва твору                                                                    Уривок твору

1.«Як добре те, що смерты не боюсь я…»              А  Як син, тобі доземно уклонюсь

2.«Балада про соняшник»                                                і чесно гляну в чесні твої вічі

3.«Задивляюсь у твої зіниці»                                     Б   Хай мовчать Америки й Росії,

4.«Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»                        Коли я з тобою говорю

           .                                                                           В Ми – це народу одвічне лоно,

                                                                                           Ми – океанна вселюдська сім’я.

                                                                                        Г  але осінь зійшла по плечі,

                            Осінь, ви і осінній час…

     Д  І застиг він на роки і на століття

                                                                                             В золотому німому захопленні…

 

 

3. Дати визначення жанру: роман у віршах.

 

4. Тема поезії : .«Балада про соняшник»

 

5. Як називається розділ, коли Маруся перебуває у в’язниці й осмислює все своє життя (із твору «Маруся Чурай») ? 

 

6. Назвати поетів-шістдесятників

 

 

 

 

 

 

 В-ІІІ

        1. З‘єднати автора та його твір.

 

1. . М Вінграновський  А) «Маруся Чурай»

      2. В. Стус    Б) « Задивляюсь у твої зіниці»

      3. Д.Павличко   В) «Два кольори»

      4. Л. Костенко   Г) «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»

     Д) «Як добре те, що смерті не боюсь я»

 

 

2. Установіть відповідність між назвою твору і символом:

А   «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»                   1 соняшник

Б    «Задивляюсь у твої зіниці»                                     2 вишита сорочка

В   «Балада про соняшник»                                           3 червоні блискавиці

Г «Два кольори»                                                             4 осінь

Д   «Я…»

 

 

3. Вкажіть жанр твору Ліни Костенко «Маруся Чурай»:
А історичний роман у віршах;
Б історична повість;
В психологічна повість;
Г ліро-епічна поема;
Д романтична балада.

 

 

4. Який вірш написаний верлібром?

 

5. Вказати автора твору рядків:

Так хочеться пожити хоч годинку,

Коли моя розів’ється біда.

Хай прийдуть в гості Леся Українка,

     Франко, Шевченко і Сковорода

 

6. Скільки днів Маруся (із твору «Маруся Чурай») перебувала у в’язниці?

 

 

ВІДПОВІДІ

В-І

1. 1Д         4В;     2.В;      3. 1А 2Б 3В 4Г          4.1

5. Балада – поетичний жанр історико-героїчного, соціально-побутового або фантастичного змісту із напруженим драматичним сюжетом і трагічним закінченням.

6. Роман у віршах

 

В-ІІ

1.      

 2. 1-А, 2-Д, 3-Б, 4-Г

3. Роман у віршах – один із жанрів ліро-епосу, який відповідає вимогам роману як великого розповідного твору й водночас зберігає особливості поезії.

5. «Сповідь»

6. Драч, Вінграновський,Симоненко, Голобородько, Павличко,  Костенко, Тютюнник, Дзюба, Гуцало

 

В-ІІІ

1. 1Г      ;      2. А-4, Б-3, В-1, Г-2      3      4. «Балада про соняшник»

5. «Як добре те, що смерті не боюсь я»   6. 3 дні

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вишневська Галина Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
10366
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку