Тестові завдання для 11 класу з української літератури до теми "Шістдесятники. (В. Симоненко, Д. Павличко, І. Драч,М. Вінграновський Л. Костенко, В. Стус)", які допожуть без усиль перевірити знання учнів з даної теми.
Українська література
11 клас
Тематична контрольна робота
ШІСТДЕСЯТНИКИ
(В. Симоненко, Д. Павличко, І. Драч,
М. Вінграновський Л. Костенко, В. Стус)
В-І
1. З‘єднати автора та його твір.
1. В. Симоненко А) «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»
2. Д.Павличко Б) «Два кольори»
3. М Вінграновський В) «Балада про соняшник»
4. І Драч Г) «Стрвшні слов, коли ваони мовчать»
Д) « Задивляюсь у твої зіниці»
2.Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?
А В.Стуса
Б Л.Костенко
В. В.Симоненко
Г. Д.Павличка
Д. М.Вінграновського
3. Установіть відповідність:
Назва твору Уривок твору
1. «О земле втрачена, явися» А)Минуле, озовися, де ти?
2. «Українське альфреско» Забуті радощі, жалі.
3. «Два кольори» Б) Я знаю, дід та баба - це коли є онуки,
4. «Балада про соняшник» а в них сусідські шовковицю їдять.діти
В) Мене водило в безвiстi життя,
Та я вертався на свої пороги.
Переплелись, як мамине шиття,
Щасливi i сумнi мої, щасливi i сумнi мої дороги.
Г) Він стрибав на одній нозі,
Щоб вилити з вуха воду,
І раптом побачив сонце,
Красиве засмагле сонце
Д) Я забув, що забув був вас,
Але осінь зійшла по плечі,
Осінь, ви і осінній час,
4. Який розділ має назву «Весна, і смерть, і світле воскресіння» ?
1. 9 розділ
2. 4 розділ
3. жоден
4. 7 розділ
5. Що таке БАЛАДА?
6. Жанр твору «Маруся Чурай»?
В-ІІ
1. З‘єднати автора та його твір.
1.В. Стус А) «О земле втрачена, явися…»
2.Л. Костенко Б) «Балада про соняшник»
3. І Драч В) «Два кольори»
4. В. Симоненко Г) «Українське альфреско»
Д) « Задивляюсь у твої зіниці»
2. Установіть відповідність:
Назва твору Уривок твору
1.«Як добре те, що смерты не боюсь я…» А Як син, тобі доземно уклонюсь
2.«Балада про соняшник» і чесно гляну в чесні твої вічі
3.«Задивляюсь у твої зіниці» Б Хай мовчать Америки й Росії,
4.«Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» Коли я з тобою говорю
. В Ми – це народу одвічне лоно,
Ми – океанна вселюдська сім’я.
Г але осінь зійшла по плечі,
Осінь, ви і осінній час…
Д І застиг він на роки і на століття
В золотому німому захопленні…
3. Дати визначення жанру: роман у віршах.
4. Тема поезії : .«Балада про соняшник»
5. Як називається розділ, коли Маруся перебуває у в’язниці й осмислює все своє життя (із твору «Маруся Чурай») ?
6. Назвати поетів-шістдесятників
В-ІІІ
1. З‘єднати автора та його твір.
1. . М Вінграновський А) «Маруся Чурай»
2. В. Стус Б) « Задивляюсь у твої зіниці»
3. Д.Павличко В) «Два кольори»
4. Л. Костенко Г) «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»
Д) «Як добре те, що смерті не боюсь я»
2. Установіть відповідність між назвою твору і символом:
А «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» 1 соняшник
Б «Задивляюсь у твої зіниці» 2 вишита сорочка
В «Балада про соняшник» 3 червоні блискавиці
Г «Два кольори» 4 осінь
Д «Я…»
3. Вкажіть жанр твору Ліни Костенко «Маруся Чурай»:
А історичний роман у віршах;
Б історична повість;
В психологічна повість;
Г ліро-епічна поема;
Д романтична балада.
4. Який вірш написаний верлібром?
5. Вказати автора твору рядків:
Так хочеться пожити хоч годинку,
Коли моя розів’ється біда.
Хай прийдуть в гості Леся Українка,
Франко, Шевченко і Сковорода
6. Скільки днів Маруся (із твору «Маруся Чурай») перебувала у в’язниці?
ВІДПОВІДІ
В-І
1. 1Д 2Б 3А 4В; 2.В; 3. 1А 2Б 3В 4Г 4.1
5. Балада – поетичний жанр історико-героїчного, соціально-побутового або фантастичного змісту із напруженим драматичним сюжетом і трагічним закінченням.
6. Роман у віршах
В-ІІ
1. 1А 2Г 3Б 4Д
2. 1-А, 2-Д, 3-Б, 4-Г
3. Роман у віршах – один із жанрів ліро-епосу, який відповідає вимогам роману як великого розповідного твору й водночас зберігає особливості поезії.
5. «Сповідь»
6. Драч, Вінграновський,Симоненко, Голобородько, Павличко, Костенко, Тютюнник, Дзюба, Гуцало
В-ІІІ
1. 1Г 2Д 3В 4А; 2. А-4, Б-3, В-1, Г-2 3 .А 4. «Балада про соняшник»
5. «Як добре те, що смерті не боюсь я» 6. 3 дні