Тестові завдання з біології для 8 класу до теми "Опора та рух" (урок №2) до підручника В.І.Соболь

Про матеріал
Картка – завдання відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8». До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків. Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик Рівень Кількість завдань К-сть балів за кожне завдання Загальна кількість балів I 6 0,5 3 II 3 1 3 III 2 1,5 3 IV 1 3 3
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

Картка – завдання

 

                              

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Картка – завдання  відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8».

До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором  однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків.

 

Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик

 

Рівень

Кількість завдань

К-сть балів за кожне завдання

Загальна кількість балів

I

6

0,5

3

II

3

1

3

III

2

1,5

3

IV

1

3

3

 

 

 

Картка 2

   Кістка як орган скелетної системи      

1 рівень

(За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала)

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.

1.Укажіть з названих кісток довгу трубчасту кістку:

а) стегнова  б) потилична в) фаланга пальця       г) хребець

2.Укажіть з названих кісток плоску губчасту кістку:

а) стегнова  б) потилична в) фаланга пальця         г) хребець

3. Укажіть з названих кісток довгу губчасту кістку:

а) ребро              б) зап’ястка в) надколінок                г) лопатка

4. Укажіть з названих кісток повітроносну кістку:

а) потилична  б) лобова            в) фаланга пальця        г)хребець

5. Укажіть з названих кісток змішану кістку:

а) ребро              б) зап’ястка  в) надколінок          г) нижня щелепа

6. Укажіть з названих кісток коротку трубчасту кістку:      

 а) стегнова   б) потилична  в) фаланга пальця                                   г) хребець

2 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1 бал)

Завдання 7-9 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів. Виберіть правильні відповіді.

7. Нерухомі з’єднання кісток:

а) з’єднання між хребцями б) колінний суглоб     в) вклинення між коренями зубів і зубними лунками щелеп                    г) з’єднання кісток черепа

8. Суглоб складається з таких елементів:

а)  суглобова сумка б) тіло кістки      в) суглобова порожнина з рідиною       г) суглобові поверхні кісток

9. Рухомо з’єднані кістки:

а) стегнова                б) верхньощелепна      в) нижньощелепна            г) тім’яна

3 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1,5 бала)

У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари.

10. До кожного рядка позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник позначений БУКВОЮ.

 

Суглоби

Приклади

1-Одноосьовий

А- плечовий

2- Двоосьовий

Б- ліктьовий

3 -Багатоосьовий

В - колінний

 

Г- кульшовий

Правильні відповіді:1-б,2 – в,3 – а.

11.Заповніть таблицю «Будова  довгої трубчастої кістки та функції її складових»:

Складові кістки

Функції

 

Кровотворна

 

Ріст кістки в товщину

 

Ріст кістки в довжину

 

Допоміжна роль у кровотворенні

 

Обмін речовин

 

4 рівень (За повну розгорнуту відповідь – 3 бали)

12. Поясніть, як у будові суглоба забезпечується достатня рухливість, захист від поштовхів, міцність з’єднання кісток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку