Тестові завдання з біології для 8 класу до теми "Опора та рух" (урок №4) до підручника В.І.Соболь

Про матеріал
Картки – завдання відповідають діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8». До кожної теми підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків. Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик Рівень Кількість завдань К-сть балів за кожне завдання Загальна кількість балів I 6 0,5 3 II 3 1 3 III 2 1,5 3 IV 1 3 3
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

Картка – завдання

 

                              

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Картка – завдання  відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8».

До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором  однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків.

 

Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик

 

Рівень

Кількість завдань

К-сть балів за кожне завдання

Загальна кількість балів

I

6

0,5

3

II

3

1

3

III

2

1,5

3

IV

1

3

3

 

 

 

Картка 4

Рух людини. М’язи       

1 рівень

(За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала)

1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.

1.М’язова тканина характеризується здатністю до:

а) збудливості        б) провідності      в) відтворення        г) твердості

2. За структурою і функціями розрізняють такі види м’язової тканини:

а) непосмугована    б) грудна              в) поперекова     г) тім’яна

3.Серцевий м’яз унікальний за своєю структурою завдяки:

а) гладеньким стінкам  б) м’язовому волокну   в) білку актину       г) білку міозину

4. Непосмугована м’язова  тканина складається з:

а) клітин міоцитів б) м’язів органів в) м’язів серця                            г) м’язових волокон

5. Посмугована скелетна тканина складається з:

а) клітин міоцитів б) м’язів органів в) м’язів серця       г) м’язових волокон

6. Посмугована серцева тканина складається з:

а) клітин - кардіоміоцитів  б) клітин міозитів     в) нейронів                    г) сухожилок

     2 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1 бал)

Завдання 7-9 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів. Виберіть правильні відповіді.

7. М’язи здійснюють такі функції:

а) рухову   б) депонувальну    в) чутливу                 г) кровотворну

8. Скорочення непосмугованої м’язової тканини:

а) мимовільне  б)без втоми                     в) повільне                                    г) довільне

9. Скорочення посмугованої м’язової тканини:

а) мимовільне         б) потужне          в) із втомою                              г) довільне

3 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1,5 бала)

У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари.

10. До кожного рядка позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник позначений БУКВОЮ.

М’язова тканина

Утворює

1.Поперечно – посмугована скелетна

А – стінки внутрішніх органів

2. Поперечно – посмугована серцева

Б – мімічні м’язи

3.Непосмугована

В - діафрагму

 

Г –м’язи язика

 

Д – стінки кишечника

 

Е – міокард

 

Є – скелетні м’язи

 

Ж - нейрони

Відповіді: 1 – БГВЄ, 2 – Е, 3 – АД

11.Опишіть взаємозалежність будова м’язів людини  від їх функцій.

4 рівень(За повну розгорнуту відповідь – 3 бали)

12. М’язи окрім виконання рухової й захисної функцій ще й беруть участь у розвитку мислення людини. Чи погоджуєтесь ви з таким твердженням?

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку