Тестові завдання з біології для 8 класу до теми "Опора та рух" (урок №3) до підручника В.І.Соболь

Про матеріал
Картка – завдання відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8». До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків. Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик Рівень Кількість завдань К-сть балів за кожне завдання Загальна кількість балів I 6 0,5 3 II 3 1 3 III 2 1,5 3 IV 1 3 3
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

Картка – завдання

 

                              

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Картка – завдання  відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8».

До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором  однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків.

 

Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик

 

Рівень

Кількість завдань

К-сть балів за кожне завдання

Загальна кількість балів

I

6

0,5

3

II

3

1

3

III

2

1,5

3

IV

1

3

3

 

 

 

Картка 3

Скелет людини

1 рівень

(За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала)

1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.

1.Укажіть відділи скелета людини:

а) скелет голови        б) гідроскелет      в) ендоскелет                             г) екзоскелет

2. До мозкового відділу черепа входять кістки:

а) виличні        б) носові      в) піднебінні      г)скроневі

3. До лицьового відділу черепа входять кістки:

а) виличні                   б) решітчаста       в) тім’яні      г) скроневі              

4. Пояс верхніх кінцівок утворюють:

а) дві ключиці б) дві кульшові кістки в) великогомілкова кістка   г) стопа

5. Пояс нижніх кінцівок утворюють:

а) дві ключиці б)дві кульшові кістки в) ліктьова кістка                         г) плечова кістка

 6. Скелет вільної верхньої кінцівки має кістки:

а) п’ястка       б) кульшові кістки в) великогомілкову кістку                   г) кістки стопи

2 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1 бал)

Завдання 7-9 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів. Виберіть правильні відповіді.

7. Хребет у людини має 4 вигини:

а) шийний       б)грудний    в) поперековий                            г) тулубовий

8. Грудна клітка утворена:

а) грудними хребцями     б) грудиною   в) лопатками                               г) ключицями

9. Пристосування до прямоходіння у людини:

 а) міцні стегнові кістки  б) аркоподібна стопа  в) малорухливі пальці

г) непарна нижньощелепна кістка

3 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1,5 бала)

У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари.

10. До кожного рядка позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник позначений БУКВОЮ.

Відділи скелета

Кістки

1.Череп

А - лопатка

2.Хребет

Б - вилична кістка

3.Грудна клітка

В - стопа

4.Плечовий пояс

Г –поперекові хребці

5.Тазовий пояс

Д – плечова кістка

6. Верхні кінцівки

Е – ребра

7.Нижні кінцівки

Є – кульшові кістки

 

Ж - міоцити

Відповіді: 1 – Б, 2 – Г, 3 – Е, 4 – А, 5 – Є, 6 – Д, 7 - В

11.Установіть послідовність розташування відділів хребта зверху вниз.

А – Куприковий

Б – Шийний

В – Поперековий

Г – Крижовий

Д – Грудний

Відповіді: БДВГА

4 рівень(За повну розгорнуту відповідь – 3 бали)

12. Порівняйте скелет людини зі скелетом горили та знайдіть ознаки подібності та відмінності.

 

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку