Тестові завдання з біології для 8 класу (урок №1) до підручника В.І.Соболь

Про матеріал
Картка – завдання відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8». До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків. Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик Рівень Кількість завдань К-сть балів за кожне завдання Загальна кількість балів I 6 0,5 3 II 3 1 3 III 2 1,5 3 IV 1 3 3
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

Картка – завдання

 

                              

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Картка – завдання  відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8».

До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором  однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків.

 

Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик

 

Рівень

Кількість завдань

К-сть балів за кожне завдання

Загальна кількість балів

I

6

0,5

3

II

3

1

3

III

2

1,5

3

IV

1

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка 1

Опора людини

1 рівень

(За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала)

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.

1.Укажіть який скелет характерний для людини:

а) екзоскелет        б) гідроскелет      в) ендоскелет        г) етноскелет

2. Кісткова тканина належить до:

а) епітеліальної  б) м’язової  в) нервової                             г)сполучної

3.Клітини – хондроцити входять до складу тканини:

а) хрящової    б) м’язової   в) кісткової   г) нервової 

4. Структурною одиницею компактної речовини є:

а)остеон   б)трабекула  в) колаген  г) охрястя

5.Органічні речовини надають кісткам:

 а) твердості  б) щільності  в) пружності                  г) росту

6. Головною особливістю хрящової тканини є наявність:

а) остеона       б) трабекули в) компактної речовини                                   г) відсутність кровоносних судин

2 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1 бал)

Завдання 7-9 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів. Виберіть правильні відповіді.

7. Гіаліновий  хрящ:

а) є у складі вушних раковин  б) є у міжхребцевих дисках 

в) утворює суглобові поверхні кісток  г) є у складі хрящів гортані             

д) утворює реберні хрящі

8. Еластичний хрящ:

а) є у складі вушних раковин  б) є у міжхребцевих дисках 

в) утворює суглобові поверхні кісток  г) є у складі хрящів гортані             

д) утворює реберні хрящі

9. Волокнистий хрящ:

а) є у складі вушних раковин  б) є у міжхребцевих дисках 

в) утворює суглобові поверхні кісток  г) є у складі хрящів гортані             

д) утворює реберні хрящі

3 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1,5 бала)

У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари.

10. До кожного рядка позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник позначений БУКВОЮ.

10.

Функції опорно-рухової системи

Виконавці

1.Опори

А-Хрящі гортані,голосові зв’язки,м’язи язика,під’язикова, нижньощелепна кістки

2.Захисту

Б- Мінеральні солі входять до складу кісток, м’язи запасають глікоген

3.Руху

В- Червоний кістковий мозок утворює клітини крові

4. Кровотворення

Г- Допомагає тілу зберігати форму, протидіє силі тяжіння, здійснює переміщення в просторі

5. Депонування

Д – Кістки і м’язи захищають внутрішні органи

6. Мовленнєву

Ж – кістки як «важелі», для переміщення тіла та його частин, м’язи внутрішніх органів здійснюють переміщення крові,сечі,їжі

 

З – підтримує температуру тіла

Правильні відповіді: 1-г,2-д,3 – ж,4-в,5-б,6-а

Завдання 11передбачаєвстановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ:

11.Установіть рівні організації організму людини від нищого до вищого:

1- організмовий, 2 – клітинний, 3 – молекулярний, 4 – тканинний, 5 – органний, 6 – системний

Правильні відповіді: 3,2,4,5,6,1

4 рівень (За повну розгорнуту відповідь – 3 бали)

12. Порівняйте особливості будови та хімічного складу хрящової та кісткової тканин.

 

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
1476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку