Тестові завдання з фізичної культури для учнів 7 класу.

Про матеріал
Тестові завдання для перевірки теоретичних знань учнів 7 класу модуль "Баскетбол", "Футбол","Легка атлетика" .
Перегляд файлу

Тести з фізичної культури для учнів

7 класу  2019-2020 н.р. (II семестр).

Модуль баскетбол

1. Скільки разів можна виконати заміну під час гри в баскетбол?

а) 3

б) не обмежено

в) 5

г) 7

2. Розмір майданчика.

а) 26м - 14м

б) 28м – 15м

в) 27м - 16м

3. Висота баскетбольного кошика  (см):

а) 300;

б) 305;

в) 310.

4. Як називається рівний рахунок після закінчення основного часу матчу : 

а) овертайм; 

б) фол;

 в) аут

 

Модуль футбол

5. Чи дозволяється воротарю вкидати м’яча через бокову лінію?

а) так

б) ні

6. Тривалість гри

а) 40 хв. – 2 тайми по 20 хв.

б) 90 хв. – 2 тайми по 45 хв.

в) 120 хв. – 2 тайми по 60 хв.

7. Коли футбол включено до програми Олімпійських ігор?

а) у 1908 році

б) у 1926 році

в) у 1896 році 

8. В якій країні склалась гра в футбол у сучасному вигляді?

а) в Англії

б) в Америці

в) в Германії

 

Модуль легка атлетика

9.  В чому полягає головна відмінність бігу від ходьби?

а) в постановці стопи; під час бігу стопа ставиться на носок

б) під час бігу наявна фаза польоту

в) в швидкості пересування

10. Як називається збільшення швидкості після старту?

а) старт

б) стартовий розбіг

в) прискорення

11. За рахунок яких рухів підсилюється відштовхування у стрибках?

а) за рахунок розгинання тулуба

б) за рахунок маху рук

в) за рахунок поворотів

12. Яка контрольна вправа для визначення спритності?

а) човниковий біг 4 х 9м

б) біг на 30м

в) біг на 60м

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайлюк Андрій Борисович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 травня 2020
Переглядів
2379
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку