Тестові завдання з української мови для 2-го класу
з теми: «Мова і мовлення. Текст»
Варіант 1
Усне мовлення має бути:
2.Обери правильні форми звертання: ( 1 бал)
А) Обери слова, які означають те саме, що й «Добридень!». ( 2 бали)
Б) Познач назви частин тексту. ( 2 бали)
а) Розстав нумерацію речень так, щоб утворився текст. Підкресли зачин. ( 3 бали)
б) Прочитай текст. Обери до нього заголовок. ( 3 бали)
Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Це помітив горобець. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю.
Варіант 2
Писемне мовлення має бути:
3. Виконай завдання.
а) Обери слова, які означають те саме, що й «До побачення!». ( 2 бали)
б) Познач, яка це частина тексту. ( 2 бали)
Який урочистий стоїть ліс у своєму вбранні.
4. Виконай завдання.
а) Розстав нумерацію речень так, щоб утворився текст. Підкресли зачин. ( 3 бали)
б) Визнач тип тексту. ( 3 бали)
Ялиновий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його загнуті у протилежні боки. Так і працює з ранку до вечора – шишки трощить.
Тестові завдання з української мови для 2-го класу
Мова і мовлення. Текст
Варіант 1
Усне мовлення має бути:
швидким
правильним
тихим
зрозумілим
виразним
голосним
2.Обери правильні форми звертання: ( 1 бал)
земля
Миколко
Ольга Петрівно
А) Обери слова, які означають те саме, що й «Добридень!». ( 2 бали)
Добраніч!
До побачення!
Доброго вечора!
Доброго дня!
Привіт!
Б) Познач назви частин тексту. ( 2 бали)
Зачин
Початок
Основна думка
Кінцівка
а) Розстав нумерацію речень так, щоб утворився текст. Підкресли зачин. ( 3 бали)
Побачила розсипане зерно.
Залізла мишка у сарай.
А пастка хап мишку за лапку!
Кинулась до нього.
б) Прочитай текст. Обери до нього заголовок. ( 3 бали)
Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Це помітив горобець. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю.
Кошеня
Полювання
Невдале полювання
Варіант 2
Писемне мовлення має бути:
охайним
зрозумілим
брудним
грамотним
каліграфічним
нерозбірливим
лисонько
дідусе
бабуся
3. Виконай завдання.
а) Обери слова, які означають те саме, що й «До побачення!». ( 2 бали)
Здрастуйте!
Бувайте здорові!
Доброго ранку!
Доброго дня!
Щасливо зоставатися!
Вітаю!
б) Познач, яка це частина тексту. ( 2 бали)
Який урочистий стоїть ліс у своєму вбранні.
зачин
основна частина
кінцівка
4. Виконай завдання.
а) Розстав нумерацію речень так, щоб утворився текст. Підкресли зачин. ( 3 бали)
Вони дружно почали ліпити хатку.
Навесні повернулися ластівки.
У гніздечку з’явилися ластів’ята.
Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
б) Визнач тип тексту. ( 3 бали)
Ялиновий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його загнуті у протилежні боки. Так і працює з ранку до вечора – шишки трощить.
розповідь
опис
міркування