Тринадцяте грудня
Контрольна робота №2
Нова українська література. Творчість
І. П. Котляревського, Г. Ф. Квітки-Основ’яненка.
Тестові завдання
І рівень (по 0,5 б.)
1. «Енеїду» І. Котляревського вважають
А) найпізнішим твором давньої української літератури
Б) першим драматичним твором нової української літератури
В) зразком героїчного епосу українців
Г) першим твором нової української літератури
2. Кому належать ці рядки
Де общеє добро в упадку,
Забудь отця, забудь і матку,
Лети повинность ісправлять…
А)Енеєві; Б) Низу; В) Евріалу; Г) Турну
3. Події в повісті «Маруся» Г. Квітки-Основ’яненка розвиваються в такій послідовності:
А) прощання на кладовищі – відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – смерть Марусі – Василь у монастирі
Б) прощання на кладовищі – смерть Марусі – відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – Василь у монастирі
В) відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – прощання на кладовищі – смерть Марусі – Василь у монастирі
4. Кого із зазначених нижче письменників названо батьком української прози:
а) Г. Квітку-Основ’яненка;
б) П. Гулака-Артемовського;
в) М. Петренка;
г) І. Котляревського.
ІІ рівень (по 1 б.)
5. Тематика соціально-побутової драми «Наталка Полтавка» І. Котляревського.
6. Визначте жанр «Енеїди».
7. У чому полягає значення творчості І. П. Котляревського?
8. Розкрийте головну думку повісті «Маруся» Г. Квітки-Основ’яненка.
ІІІ рівень (по 2б.)
9. Установіть відповідність
Вчинок Герой
1 здійняв бурю на морі, щоб потопити троянців А Меркурій
2 на прохання Зевса нагадує Енеєві про його призначення Б Евріал
3 на прохання Венери робить Енеєві зброю В Еол
4. вирізає вночі рутульців Г Турн
5 спалює троянський флот
10. . Висловіть свої міркування щодо актуальності в наш час головної думки повісті «Маруся» Г. Ф. Квітки-Основ’яненка.
11. Порівняйте образи Марусі та Наталки Полтавки.