Тестування як метод виміру і оцінювання учбових досягнень учнів з різних шкільних предметів

Про матеріал

Існує велика кількість діагностичних методів тому ми зупиняємося на певних класифікаціях. Нижче ми розглянемо найбільш розповсюджені методи психолого-педагогічної діяльності.

Перегляд файлу

Класифікація методів психолого-педагогічної діагностики

 

Існує велика кількість діагностичних методів тому ми зупиняємося на певних класифікаціях. Нижче ми розглянемо найбільш розповсюджені  методи психолого-педагогічної діяльності.

У сучасних умовах модернізації змісту освіти, зокрема і системи загальної освіти, широкого застосування тестування як метод виміру і оцінювання учбових досягнень учнів з різних  шкільних предметів як в процесі їх засвоєння, так і під час складання державної підсумкової атестації за курсом шкільних предметів і зовнішнього незалежного оцінювання особливої актуальності придбало питання якості педагогічної тестової діагностики предметної компетентності учнів, що пов’язано із забезпеченням, об’єктивності, надійності, точності методу тестування як методу вимір учбовий досягнення учень, тест як інструмент це метод, і процедура вимір і оцінювання. Тому зараз ми пропонуємо зупинитися на психолого-педагогічному тестуванні, як основному методі психодіагностики, тому дамо визначення тестуванню. Тест (від англ. – досвід, проба) – це метод психодіагностики, що використовує стандартизовані відповіді і задачі, які мають певну шкалу значень. Під тестом розуміється специфічний інструмент для оцінювання психологічних якостей особистості. Він складається із сукупності завдань або питань, пропонованих у стандартних умовах і призначених для виявлення часткових типів поведінки. Разом ці визначення містять наступні загальні моменти: тест – це один із методів виміру в психодіагностиці поряд з такими, як проективні методи, стандартизовані самозвіти, інтерв’ю, апаратурні методи; це метод виміру властивостей особистості й особливостей інтелекту. Тому для вчителя є доцільним використання цього методу у своїй роботі з дітьми [24, c. 16].

docx
Додано
20 січня 2019
Переглядів
472
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку