А із трояндою б мімозою в маком
2. Яка забава була найліпшою для героїні?
А коли стрибала вище неба
Б коли летіла у глибоку прірву
В «коли другі діти її запрягали і гнали, немов коня...»
3. З якою метою героїня пішла до міста, коли її застала
А по наперсток б п’яльця в нитки
4. Уставити назву птаха у речення «Чорно-сині ... літали низько-низенько понад землею, купаючи в льоті рожево-білу грудь»
А шпаки б ластівки в горобці
5. Про кого сказано, «...що він емігрант і походить з високого роду»?
А стройника фортеп’ян
Б квартиранта
В сусіда
6. Що з героїнею робили рухи стройника фортеп’ян, коли він почав грати, налаштувавши інструмент?
А електризували й втводили з рівноваги
Б заставляли плакати
В змушували пуститися у танок
7. Що робив настройник, коли побачив, що героїня плакала?
А підходив і схилявся над нею
Б учив грати на фортепіано
В розпитував, чому плаче
8. У цей час героїня порівнюється із
А загнаним звіром б згорнутим їжачком в заполоханою пташинкою
9. Як звалася штука, що грав настройник?
А «Меланхолійний вальс»
Б «Фантазя-експромт»
В «Пори року»
10. Коли рекомендував героїні грати «Фантазію-експромт»?
Коли буде мати більше як 20 років
Б коли настане весна
В коли закінчить школу
11. Як настройник назвав героїню, поцілувавши її руки?
А «будуча слава» б геніальна в неперевершена
12 Що значить «була віроломна натура»?
А не любила нікого довго
Б з усіма сперечалася
В уміла постояти за себе
Відповіді: 1б 2в 3а 4б 5а 6а 7а 8в 9б 10а 11а 12а