Типи посередників діджитил агенції. Класифікація, рейтинги

Про матеріал
Типи посередників. Діджитал агенції. Класифікація, рейтинги Мета: 1. Ознайомитись з рейтингом ІАВ. 2. Дослідити платформи фріланса на ринку цифрових послуг: a) Які групи фахівців доступні b) Як сформувати заявку 3. Порівняти виконання маркетингових функцій самою компанією, незалежною агенцією та фрілансером.
Перегляд файлу

Уліна Анна Павлівна. ДХМг-99м

Типи посередників. Діджитал агенції. Класифікація, рейтинги

Мета:

  1. Ознайомитись з рейтингом ІАВ.
  2. Дослідити платформи фріланса на ринку цифрових послуг:
    1. Які групи фахівців доступні
    2. Як сформувати заявку
  3. Порівняти виконання маркетингових функцій самою компанією, незалежною агенцією та фрілансером.

 

  1. Interactive Advertising Bureau (ІАВ)

 

Interactive Advertising Bureau (IAB) — американська організація рекламного бізнесу, яка розробляє галузеві стандарти, проводить дослідження і надає юридичну підтримку індустрії інтернет-реклами. Організація представляє багато найвидатніших ЗМІ по всьому світу, але переважно в США, Канаді та Європі.

Організація була створена у 1996 році та базується в Нью-Йорку.

Девід Коен є головним виконавчим директором організації. Він розробив низку форматів інтерфейсу для метаданих цифрової реклами, шаблон розміщення відеореклами та формати визначення інтерфейсу відеопрогравача-реклами.

26 лютого 2012 року IAB випустила стандартне портфоліо рекламних блоків IAB, яке включало детальну інформацію про всі формати медійної реклами.

У червні 2017 року IAB завершив розробку специфікації для початкової версії ads.txt стандарту для видавців для переліку авторизованих продавців.

 

У лютому 2020 року IAB сформувала загальногалузевий консорціум у рамках «Project Rearc», щоб знайти рішення для блокування файлів cookie сторін.

 

Глобальна мережа IAB складається з 42 міжнародних організацій-ліцензіатів по всьому світу. IAB Europe — це коаліція 27 національних IAB по всій Європі та понад 500 компаній. IAB щорічно публікує Mediascope Europe, дослідження медіаспоживання, яке ґрунтується на понад 50 000 інтерв’ю зі споживачами.

 

Організаційна модель IAB включає 4 сфери: IAB (Нові критерії членства), IAB Education Foundation, IAB Technology Lab і Trustworthy Accountability Group.

Trustworthy Accountability Group належить галузі, тоді як решта належить IAB. Медійні оголошення підлягають стандартам, встановленим IAB.

­

В Україні відкрилося бюро IAB - об'єднання учасників ринку реклами

 

Декілька великих учасників українського ринку реклами оголосили про створення українського представництва міжнародної мережі Interactive Advertising Bureau — IAB Ukraine. IAB – відоме міжнародне об'єднання учасників ринку реклами. До нього входять 650 компаній, серед яких Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media. Мета IAB – розвивати медіа та маркетинг в умовах цифрової економіки. Україна стала 44 країною-учасницею об'єднання.

 

Напрямки діяльності IAB UKRAINE:

  • Формування індустріальних стандартів
  • Дослідження
  • Освітня діяльність
  • Робота над законодавством
  • Тестування та впровадження інноваційних інструментів

 

Переваги членства IAB UKRAINE:

  1. участь у розвитку ринку;
  2. Авторитет і визнання провідного індустріального Партнерства в області інтерактивної реклами;
  3. Право на використання логотипу Партнерства в презентаційних матеріалах компанії, що відображає приналежність до професійного співтовариства;
  4. Участь у комітетах IAB Ukraine з метою вирішення поточних і перспективних галузевих завдань;
  5. Участь у дослідженнях, які проводить IAB Ukraine, і використання отриманих результатів;
  6. Доступ до глобальних досліджень і матеріалів IAB;
  7. Знижки на сертифікації, заходи, навчальні програми, що організовуються IAB Ukraine і IAB Global;
  8. Можливість підвищення кваліфікації співробітників компанії в рамках освітніх проектів IAB Ukraine;
  9. Нові бізнес-контакти зі всього світу, значні знижки на заходи IAB Global та National IABs, закриті події лише для учасників IAB.

 

Комітети IAB UKRAINE

  • Market Research - Надання необхідних досліджень і вимірювань усіх сегментів ринку digital реклами, обмін досвіду із зарубіжними колегами по методикам і стандартам досліджень.
  • Market Standards - Аналіз, адаптація, впровадження та популяризація стандартів IAB
  • Programmatic - Розвиток ринку Programmatic в Україні, навчання
  • Performance - Створення профільного глосарію і екосистеми performance послуг, підготовка галузевих рекомендацій для учасників ринку, а також блок навчальних заходів
  • DOOH - Сприяння розвитку ринку цифрової інтерактивної реклами
  • Influencer Marketing - Сприяння розвитку ринку інфлюенсер маркетингу України
  • SMM

 

Ініціаторами створення IAB Ukraine виступили Google Україна, Admixer, Kantar TNS, Group M, Publicis One, OLX, Медіа Група Україна та Оглядач. Організація також готова приймати нових учасників. Очолив IAB Ukraine співзасновник Admixer - Олексій Болтівець.

13 лютого IAB Ukraine представили міжнародній спільноті на щорічній конференції IAB Annual Leadership Meeting (ALM) у Палм-Дезерт, США. Вступ України до спільноти оцінили як важливий крок, який дозволить діджитал-ринку країни розвиватися, ухвалити світові стандарти та інтегруватися у глобальний ринок.

 

"Останні кілька років ми спостерігаємо безпрецедентне зростання ринку інтернет-реклами в Україні", - зазначив Дейв Грімальді, виконавчий віце-президент із громадської політики IAB.

«Відкриття IAB Ukraine дає можливість створення спільної для ринку платформи, що призведе до розширення співробітництва у галузі. Ми з нетерпінням очікуємо на спільну роботу з IAB Ukraine у ​​нашій спільній справі сприяння подальшому зростанню ринку інтернет-реклами в усьому світі».

Також, IAB Ukraine буде займатись розробкою єдиних стандартів вимірювання рекламного ринку, рекламних форматів, працюватиме над тим, щоб «digital став зрозумілим, ефективним і прозорим».

 

  1. Дослідити платформи фріланса на ринку цифрових послуг:

 

  1. Які групи фахівців доступні

 

Заробіток українського фрілансеру залежить від виду роботи. За статистикою платіжної системи Payoneer, українські фрілансери в середньому заробляють від $650 до $2,1 тис. на місяць. Середній дохід у період з 2019 до 2021 року зріс на 18%, загальні зарахування – на 51%, а кількість фрілансерів – на 31%.

 

Найбільш популярними галузі є: дизайн, програмування, робота з текстами та просування. Під час повномасштабного вторгнення російських військ в Україну спостерігалося зростання попиту на дизайнерів, а саме:

  • з'явилося багато замовлень на ілюстрації (із сюжетами для підтримки України);
  • виріс попит на розробку логотипу;
  • зростає попит на створення дизайну веб-сайтів.

 

Поки що замовники рідше публікують проєкти для копірайтерів: показник знизився з 6,47% до 3,66%. Великий дефіцит перекладачів, оскільки є зростання кількості проєктів у цій спеціалізації з 1,61% до 2,84%. Бізнес сфокусувався на західному ринку, тому адаптує свої онлайн-ресурси.

 

Найпопулярніші сервіси для фрілансерів

  1. Fiverr — це легкість визначання кваліфікації та репутації фрілансера. Хоча всі біржі фрілансерів мають ту чи іншу систему відгуків, проте саме на Fiverr працювати з цією системою найлегше. Рейтингова система Fiverr враховує час виконання роботи, задоволеність клієнтів і якість обслуговування. До речі, це дозволяє легко знаходити приховані таланти.

Однією з найсильніших переваг Fiverr є сервіс Fiverr Pro, який дозволяє звузити ваш пошук до найкращих кандидатів у своїй галузі. Так, за це доведеться доплатити, але сервіс точно вартий цих грошей. Кожен фрілансер з позначкою Pro Verified проходить ретельну перевірку, в ході якої оцінюють їхню освіту, досвід роботи, відгуки клієнтів та портфоліо. А значить, що ви витрачатимете менше часу на пошук кандидата та мінімізуєте ризик отримання результату низької якості.

Найпоширеніші категорії фрілансерів: Графічний дизайн/дизайн логотипів, розробка веб-сайтів, написання статей, озвучування записів, соціальні мережі

 

  1. Upwork — це універсальний ринок послуг фрілансерів, який може похвалитися мільйонами активних профілів. Тут ви легко знайдете фрілансера для довгострокового співробітництва, опублікувавши власну пропозицію роботи або переглянувши тисячі пропозицій послуг інших.

Відбирати, проводити співбесіди та наймати кандидатів ще ніколи не були так легко. Ви можете зареєструватися на платформі та опублікувати свою першу пропозицію роботи менш ніж за 30 хвилин. Якщо вам подобається детально знайомитися з профілями кандидатів, ви оціните величезну кількість доступних фільтрів, які допоможуть звузити пошук. Мені дуже сподобалась можливість фільтрувати результати пошуку на базі показників успішності роботи фрілансерів.

Оплата не здійснюється, доки клієнт не схвалить результат роботи, фрілансери зацікавлені виконувати завдання саме так, як було обговорено.

Найпопулярніші категорії фрілансерів: копірайтинг, графічний дизайн, розробка програмного забезпечення, іт-підтримка, теорія та методи аналізу даних.

 

  1. Toptal має лише 5 основних категорій фрілансерів — дизайнери, розробники, фінансові експерти, менеджери з продуктів і менеджери проектів.

Тут дотримуються суворого процесу відбору. Претендент має виконати п’ять кроків, для чого йому може знадобитися до п’яти тижнів. Якщо фрілансер не проходить перший раунд, то він може розпрощатися з перспективою співпрацювати з Toptal. Сподіваюсь, тепер ви розумієте, що працюватимете тут лише з найкращими.

Щоразу, коли ви обиратимете нового фрілансера, Toptal даватиме вам пробний період до двох тижнів, аби вирішити, чи підходить він вам. Якщо ви залишитеся не повністю задоволеними результатом його роботи, вам не виставлятимуть рахунок за витрачений час, і ви просто перейдете до співпраці з іншим фрілансером.

Найпопулярніші категорії фрілансерів: розробники програмного забезпечення, дизайнери, фінансові експерти, менеджери з продуктів і менеджери проектів.

 

  1. DesignCrowd. Процес найму подібний до 99designs, тільки дешевший та менш ретельний. Ваше технічне завдання складатиметься лише з однієї сторінки, і до того ж ви не зможете продивитися відгуки про певних дизайнерів та коефіцієнт успішно виконаних ними робіт. Проте для тих, хто має обмежений бюджет, ця біржа може стати досить гідним компромісом.

Мені сподобалося, що ви можете почати працювати з дизайнером безпосередньо або влаштувати конкурс та оцінити запропоновані кандидатами дизайни. Після вибору відповідного дизайну ви можете залишити свій відгук та запитувати необмежену кількість безкоштовних правок до свого проєкту.

Найпоширеніші категорії фрілансерів: Проекти графічного дизайну, серед яких розробка логотипів, веб-дизайну та проекти для друку.

 

  1. 99designs передбачає 2 типи роботи – ви можете шукати дизайнера для найму, або запустити тендер. Коли я оголосив тендер на дизайнерський проект, то за рахунок оцінки якості отриманих зразків робіт швидко знайшов потрібного мені дизайнера.

Під час пошуку відповідного кандидата особливо корисним для вас виявиться функція проведення конкурсу серед потенційних претендентів, оскільки так ви отримаєте кілька варіантів на вибір. Біржа дуже проста у користуванні, а дизайнери, з якими я там працювала, справили на мене дуже гарне враження. Спочатку треба відповісти на кілька питань. Це допоможе дизайнерам краще розуміти, який логотип вам потрібен.

Ви сплачуєте за проект наперед, і як тільки ви затвердите отриманий дизайн, гроші будуть перераховані платформою виконавцю. Ви отримуєте всі необхідні права на ваш дизайн та проектні файли, як для друку, так і у цифровому форматі.

Найпоширеніші категорії фрілансерів: Розробка дизайну: від логотипів до одягу

 

  1. Як сформувати заявку

Біржі фрілансу значно спростили пошук віддаленої роботи. На таких сайтах зосереджена велика кількість замовлень для самих різних спеціальностей, причому як від самих дріб'язкових завдань на пару годин, так і серйозних довгострокових проектів, які можуть перерости в щось більше.

Можна не прив'язуватися до офісу, міста та країни проживання, виїхати туди, де інтернет потягне і все одно мати доступ до джерела заробітку. Самостійно управляти своїм робочим часом і підбирати замовлення відповідно.

Зараз не просто знайти хороше замовлення. Та ще й такі, які ви б хотіли виконувати, з задовільними термінами та гідною оплатою. Потрібно виділятися серед інших виконавців. Розвивати свій аккаунт, стежити за позитивним рейтингом, набирати кейси, які можна показати замовнику.

Новачкам доводиться складно. Тут не тільки потрібно звикнути і зорієнтуватися, але і конкуренція велика. Замовнику простіше вибрати бувалого виконавця з великою кількістю хороших оцінок, відгуків і прикладами робіт. Швидкий і великий заробіток тут не світить.

 

Різновиди бірж

Біржі фрілансу, як майданчики, що допомагають співпраці замовника-клієнта теж на чомусь заробляють.

  • Безкоштовні (без оплати за доступ до бази замовлень) – не зажадають від вас вкладень, так як беруть відсоток з оплати замовлень, а також надають платні додаткові послуги.
  • Платні – або подача заявок на виконання роботи платна, або потрібно буде заплатити за підписку на деякі категорії завдань.

Новачкові краще вибрати безкоштовні, щоб набратися досвіду і напрацювати портфоліо, з яким вже можна виходити на платні біржі і окупати витрати.

 

Правильні заявки фрілансерів

Якщо ви хочете, щоб ваші пропозиції частіше приймалися замовниками, використовуйте такі складові тексту.

 

  • Вітання. Обов'язково починайте з вітання, зробити це зовсім не складно, а такий початок покаже вашу ввічливість та вихованість, що створює приємне враження.
  • Презентація послуг - потрібно буде представити свої послуги, а також докладно розповісти про свою діяльність, представите посилання на своє портфоліо. Сюди можна включити значні досягнення (наприклад, співробітництво з великими сайтами або відомими вебмайстрами).
  • Варіанти реалізації. Щоб потенційний замовник був упевнений, що ви справді професіонал, запропонуйте йому кілька варіантів виконання роботи. Цей варіант доступний не для всіх видів роботи.
  • Контакти. Щоб замовники не мали труднощів при спілкуванні, вам потрібно створити кілька видів контактів і по можливості постійно їх використовувати.

 

3. Порівняння суб'єктів виконання цифрових маркетингових функцій.

Відділ цифрового маркетингу компанії

Незалежна агенція

Фрілансер

переваги

недоліки

переваги

недоліки

переваги

недоліки

Інформаційне забезпечення

Без доступу до інтернету

великий досвід роботи

ім'я компанії не відповідає якості роботи

заощадження ресурсів, оперативність

незнання психології споживачів

Комерційність

Ігнорування реклами

Самостійна виплата затрачених ресурсів

Завищена ціна

Використання сучасних

інформаційних та

комунікаційних

технологій

брак часу, ресурсів;

Універсаль-ність, ідентифікацій-ність

Обман споживачів

Недовіра до продукції

зволікання з прийняттям рішень

позитивний ефект від самостійно виконаної роботи.

Некоректне виконання ТЗ

Маркетингова реклама дешевше

Критика набридливої реклами

 

 

Легко домовитись

Не залучений до організації

 

 

Висновки

 

Постійний ріст фрілансерів як в Україні, так і у всьому світі має позитивний ефект як для самих онлайн-працівників, так і для країни загалом, оскільки в державі зменшується рівень безробіття. Проблемою залишається недосконалість законодавчої бази, що призводить до відсутності реєстрації та в подальшому – до несплати податків.

Найбільший веб-сервіс для фрілансерів в Україні – Kabanckik.ua, де кількість проектів становить близько 1 538 664, хоча це й не зовсім біржа фріланса в її класичному розумінні, а біржа для дистанційної праці з великим набором різних пропозицій, та Weblancer.net як класична інтернет-платформа флілансерів, де кількість проектів становить 2900 тис.

Аналізуючи найпопулярніші позиції замовлень, можна виділити такі: програмування, копірайтинг, дизайн та переклад текстів.

Фрілансерам необхідно обирати відповідний веб-ресурс, щоб робота приносила задоволення і бажані доходи. Вибір індивідуальний, і в ньому важливо все: від популярних категорій до інтерфейсу. Зарубіжні біржі фрілансу в основному відрізняються вищою оплатою праці, але виведення коштів з таким майданчиків може бути ускладненим. Вітчизняні ресурси не поступаються за функціоналом і пропонують доступні методи виведення коштів.

 

Використані джерела

  1. Бюро інтерактивної реклами. Посилання: https://en.wikipedia.org/wiki/Interactive_Advertising_Bureau
  2. IAB Ukraine. Посилання: https://iab.com.ua/
  3. Бюро IAB запустилося в Україні. Посилання: https://ain.ua/ru/2018/02/14/v-ukraine-zapustilos-iab/
  4. Переваги та недоліки цифрового маркетингу. Посилання: https://seguidores.online/uk/ventajas-y-desventajas-del-marketing-digital/#Desventajas
  5. Найкращі українські та зарубіжні біржі фрілансу. Посилання: https://uaspectr.com/category/startups/
  6. Які фахівці користуються попитом на фрілансі під час війни. Посилання: https://delo.ua/uk/society/yaki-faxivci-koristuyutsya-popitom-na-frilansi-pid-cas-viini-396155/
  7. 7 кращих сайтів для найму талановитих фрілансерів у 2022. Посилання:

https://www.websiteplanet.com/uk/freelance-websites/

  1. Біржі фрілансу для початківців. Посилання:

https://para.school/blog/life-hack/birzhi-frilansa-dlja-nachinajuschih

  1. Заявки на замовлення фрілансу. Посилання: https://workion.ru/zayavki-na-zakazy-frilansa.html

 

docx
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку