Економічний ринг.
Мета. За допомогою казкових героїв знайомити учнів 4 класу з економікою, розвивати творчі здібності, мислення, культуру спілкування.
Обладнання. Столи для учасників гри, завдання.
Хід.
І ведучий Зайчик. В добрий день і в добрий час
Завітали ви до нас.
Всіх гостей ми в нас вітаємо,
Подивіться, що ми знаємо.
Змагання проводиться у формі економічно рингу (у перекладі з англійської – вид змагання, місце для змагання)
ІІ ведучий Білочка. Девізом гри будуть слова: «Економіку щоб знати,
Будемо плідно працювати!»
Девіз написаний на дошці.
Завдання принесли учні 11 класу, які вивчають економіку. Вони допомагатимуть вести ринг, а також будуть членами журі.
Зайчик. У грі беруть участь команди : «Бізнесмени» і «Комерсанти».
План змагань написаний на дошці:
1 конкурс «Привітання команд».
2 конкурс «Економічний ринг».
3 конкурс «Фінансова розминка».
4 конкурс «Ми - шоумени».
5 конкурс «Талановитий економіст».
Білочка. Вельмишановна дітвора!
Розпочалася наша економічна гра.
1 конкурс «Привітання команд»:
Бізнесмени: людей бізнесу називають бізнесменами.
Ми люди дуже діловиті
І в бізнесі талановиті.
Ми справами всіма керуємо
І наполегливо працюємо.
Комерсанти:
Комерсант – синонім слова бізнесмен.
Круг пальця нас не обведеш,ми знаємо, що почім і де.
Як продати, де купити,
Щоб більше грошей заробити.
Оцінки журі.
Зайчик. . ІІ конкурс Економічний ринг
Правильна відповідь оцінюється в 1 бал або цукерку.
Пропонуємо по 3 запитання кожній команді:
Білочка. ІІІ конкурс « Фінансова розминка»
Розв'язати задачі. (правильна відповідь 5 балів)
Зайчик.І\/ конкурс «Ми – шоумени.»
До цього завдання команди готувались заздалегідь.
Заспівати пісню про працю, фінанси …
Білочка. А тепер запрошуємо капітанів на \/ конкурс «Талановитий економіст».
Зайчик. Ось і закінчилась наша зустріч. Всі добре попрацювали, а тепер надаємо слово журі.
Нагородження переможців.