Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Презентація.

Про матеріал
Мета уроку: узагальнити знання та вміння щодо означення та властивостей арифметичного квадратного кореня. Закріпити вміння та навички застосовувати вивчені способи дій для перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розвивати увагу, пам'ять та логічне мислення учнів, пізнавальний інтерес до історії математики. Виховувати культуру спілкування, працьовитість та позитивне ставлення до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні кореніУрок удосконалення знань, вмінь та навичок. Підготувала вчитель математики. КЗ «Городнянський ліцей №1» Резніченко Наталя Вікторівна

Номер слайду 2

Уміє розв’язувати задачі той, хто їх розв’язує. Д. Пойя

Номер слайду 3

Знайди помилку!№ 670  55+20=5∙5+5∙20=25+100=5+10=15 2) 52−18+50∙2=54−36+100=10−6+10=14 

Номер слайду 4

Знайди помилку!№ 6703)  1−23+2=3+2−32−2=1−22 4)   2+71−7=2−27+7−7=−5−7 

Номер слайду 5

№67219+319−3=192−32=19−3=163−23+3=32−22=9−2=743−1943+19=48−19=29 

Номер слайду 6

№6723−52−8=32−215+52−8=−2155+22−210=5+210+2−210=750−22=50−210+2=52−20=32 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

6. Корінь з добутку двох невід'ємних множників дорівнює… а) добутку коренів із цих множників д) невід’ємне число, квадрат якого дорівнює аг) здобування квадратного кореня із числае) число, квадрат якого дорівнює а1. Квадратним коренем з числа а називають …3. Дія, за допомогою якої обчислюють арифметичний квадратний корінь, називається…5. Рівняння х2 = а має …2. Частка, чисельник якої є коренем з невід’ємного числа, а знаменник – коренем з додатного числа, дорівнює…4. Арифметичним квадратним коренем із числа а називають…б) два корені а, -а в) кореню із частки цих чисел

Номер слайду 9

Завдання 1 Виконайте дії: 12а + 4а; (a – 1)(a + 1). Завдання 2 Виконайте дії:  

Номер слайду 10

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь       5- 554- 441- 1120- 20200,8- 0,80,8   

Номер слайду 11

Чи віриш, ти, що рівність правильна?гравірюне вірю  

Номер слайду 12

Чи віриш, ти, що рівність правильна?гравірюне вірю  

Номер слайду 13

√25 - √16 =√121 - √100=(√8) 2 =√49 х 1 =Усно виконайте обчислення, записавши відповіді, ви дізнаєтесь, в якому році в літописі вперше з’явилася назва «Україна»

Номер слайду 14

1187√25 - √16 =√121 - √100=(√8) 2 =√49 х 1 =Перша згадка про Україну відноситься до 1187 року.

Номер слайду 15

1. Знайдіть значення виразу: Невірно!Молодець!Тестова робота

Номер слайду 16

2. Невірно!Молодець!Знайдіть значення виразу:

Номер слайду 17

3. Знайти значення виразу: Невірно!Молодець!

Номер слайду 18

4. Невірно!Молодець!Знайти значення виразу :

Номер слайду 19

5. Невірно!Молодець!Яка із рівностей правильна :

Номер слайду 20

6. Невірно!Молодець!Яка рівність є хибною :

Номер слайду 21

7. Обчисліть : Невірно!Молодець!

Номер слайду 22

8. Знайти х: Невірно!Молодець!

Номер слайду 23

9. Який вираз не має змісту : Невірно!Молодець!

Номер слайду 24

Гра «Математичне лото»Спростіть:722 Виконайте множення:23−√523+√5 Звільнитись від ірраціональності в знаменнику дробу:183 Звільнитись від ірраціональності в знаменнику дробу:156−1 Скоротіть дріб:5−55 Скоротіть дріб:7−а49−а

Номер слайду 25

Знак кореня від Рене Декарта. Еволюція знака радикала продовжувалась більше 500 років. Починаючи з ХІІІ ст. італійські та інші європейські математики позначали корінь латинським словом Radix (корінь) або скорочено R. В XV ст. Н. Шюке писав R212 замість 12 Тільки в 1637 р. Рене Декарт з’єднав знак кореня з горизонтальною рискою, застосувавши в своїй «Геометрії» сучасний знак кореня. Знак став загальновживаним лише на початку ХVІІІ ст.

Номер слайду 26

Винесення множника з-під знака кореня Самостійно: Перевір себе!    

Номер слайду 27

Внесення множника під знак кореня. Приклади: Самостійно: Перевір себе!    

Номер слайду 28

Додавання, віднімання та множення виразів, які містять квадратні кореніПриклади:50+8=17−117+1=37+57−28=77−√28= 

Номер слайду 29

Розкласти на множники вираз: Приклади: Самостійно:      

Номер слайду 30

Скоротити дріб: Приклади: Самостійно:  

Номер слайду 31

Математичний словник назвати вирази, які спряжені до наступних: Самостійно:    

Номер слайду 32

Звільнитися від ірраціональності в знаменнику. Приклади: 1) 𝑎−𝑏𝑎; 2)5+15−1. 

Номер слайду 33

Робота в парах « Вправний рахівник » Обчисліть значення виразів зручним способом

Номер слайду 34

 Спростити вирази: Обчислити значення виразів: Робота в парах « Вправний рахівник »

Номер слайду 35

1. Значення слова радикал в хімії.2. Значення слова радикал в суспільстві.3. Значення слова радикал у лінгвістиці.4. Значення слова радикал у біології. 

Номер слайду 36

У хімії: Радикал – це стійка група атомів у молекулі, яка у процесі хімічного перетворення переходить без зміни з однієї сполуки в іншу.

Номер слайду 37

У суспільстві: Радикал - прихильник радикалізму, тобто безкомпромісний виразник будь-яких поглядів, як правило - пов'язаних з глибокими перетвореннями в суспільному устрої. Радикал - член якої-небудь Радикальної партії.

Номер слайду 38

У лінгвістиці: Радикал - ієрогліфічний ключ (ієрогліф, який є складовою частиною іншого ієрогліфа і який часто дозволяє пояснити його значення).

Номер слайду 39

Це розгалужена підземна частина рослини або гриба, орган, який забезпечує закріплення (укорінення) у ґрунті, підживлення водою та іншими речовинами, а в окремих випадках, для вегетативного розмноження. У біології:

Номер слайду 40

Рефлексія: Продовжи речення: Сьогодні на уроці я дізнався…Мені сподобалось…Сьогодні на уроці я навчився…На мою думку можна було б…Тепер я знаю, що…

Номер слайду 41

Рефлексія: За що ти можеш себе сьогодні ПОХВАЛИТИ? Що тобі ВДАЛОСЯ сьогодні на уроці? Над чим ще потрібно ПОПРАЦЮВАТИ?

Номер слайду 42

Домашнє завдання: Щоб око бачило далеко, а розум – ще далі, виконайте вдома таке завдання: Повторити § 13- § 18,Виконати вправи: № 685, 689,додат.завд. № 687.

Номер слайду 43

Якщо сьогодні в когось щось не вийшло – не засмучуйтесь. Не махай на все рукою, Не лінуйся, а учись. Бо чого навчишся в школі, Знадобиться ще колись.

Номер слайду 44

Дякую всім за співпрацю!До наступної зустрічі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тимошенко Тетяна Іллівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Колесник Зоя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
30 березня 2021
Переглядів
9177
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку