Дихальна вправа "Футбол"Губи витягнуті вперед. Здувати ватну чи пінопластову кульку на протилежний край столу. Слідкувати, щоб видихуваний струмінь повітря був цілеспрямованим, а щоки не надувались.
Номер слайду 5
Дихальна вправа "Бульбашки"Рот трохи відкрити. Широкий кінчик язика впирається у нижні зуби. Посередині язика покласти соломинку для коктейлю, кінець якої опустити у склянку з водою. Дути у соломинку так, щоб утворювались бульбашки. Слідкувати, щоб губи були нерухомими і щоки не надувались.
Номер слайду 6
Дихальна вправа "Зігріємо ручки"Зліпити уявну снігову бабу, а потім дихати у долоні, вимовляючи звук «х-х-х», ніби зігрівати їх.
Номер слайду 7
Вправи на розширення кута зору. Піраміди
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Покажи всі парні(непарні) числа. Назви та покажи всі числа у порядку зростання (спадання).
Номер слайду 11
Прочитай склади у другому і четвертому рядках по горизонталі на одному подиху. НЕТНАПТИКЛУЧШЕИЧАЯЯІЧЧВССАММЛИПИРИРТОТРТОББОЛФЦІВУФВНАПСАРЕПЯЦЧСУЧМКЯСЕИТШБ
Номер слайду 12
Артикуляційні вправи
Номер слайду 13
Скоромовки- як засіб покращити дикцію. Прочитай повільно, швидко, дуже швидко
Номер слайду 14
Сіло сонце на сосну,Сонно мовило: «Засну!»Сосни сонечко гойдали,Сосни сонечко благали:- Сонце, сонечко, не треба,Стане темно нам без тебе.
Номер слайду 15
Бук бундючивсь перед дубом,Тряс над дубом бурим чубом. Дуб пригнув до чуба бука —Буде букові наука.
Номер слайду 16
Захар заліз. На перелаз.— Захарку, злізь!— Захарку, злазь!Зумів залізти —Знай, як злізти.
Номер слайду 17
Чистомовку кажи чисто. Ас – ас – ас – свято матері у нас. Ки – ки – ки – вас вітають малюки. Си – си – си – щастя, радості й краси. Ого – ого – ого – і здоров’я всім міцного.
У неї сіра…( шубка),Маленькі гострі….( зубки),Втікає геть від…( кішки),Хитра, сіра….( мишка).
Номер слайду 20
Римки-картинки. Візьміть книгу з ілюстраціями, обирайте картинки та вигадуйте рими до них. Ускладнити гру можна так: ви вигадуєте риму до якоїсь картини та називаєте її дитині, а дитина має здогадатися, до якої саме картини підходить ця рима.
Номер слайду 21
«Щоб написане зрозуміти- слова треба розділити»КУЛЯКОШИКЧЕРЕВИКИБІНОКЛЬЇЖАМАВПОЧКАКНИГАРУКАЯЛИНАГОДИНАТРАМВАЙОЛІВЕЦЬГРАВІКНО
Номер слайду 22
Тексти - анаграми для розвитку швидкочитання Народні прикмети У нроаді є дежу бгаато пкримет, пзаниов’яхіз пковеодіню патіхв. Ось дякеі з нхи. Ящко латсвіка злива гнзідо пді даохм бдуинук аоб нда вкіонм- у цмьоу дмоі бдуе щсатя. А ящколатсвіка ліатє нкизьо нда зелмею - бдуе щод. Свейлооко спаівє вюс ніч - тже на дщо. Срокоа сккорече блія вкіна - чкаей на нвоини.
Номер слайду 23
тіК ля. ФіУ бсубаі Пінлои жвие тік Флія. Вні сирій і птихнаусй. У нгоьо виклеі зенелі чіо й дгові бліі всуа. Бусбая вивишає, а Флія гтьсраєя мкоотм ноитк. Пітом ббуася Пінола хваоє нктии, ела Флія вес ноод ен смуує. Вні гєтьсаняя аз сїовм хстовом! Яикй еж нів птуусн! А лико ббусаі намеє вмода, тік сдитиь ан пвііднконі й чкатеи її.
Номер слайду 24
опа. Зорк. У зпарооку жвие тгир Тшкоа. У нгньоо лгіадне ім’я, ела храктеар зсіовм ішинй. Тгирхдиоть оп ктцліі, гзнріо рчиить і вісх лкаяє. Лшие пціврацния зпарооку Лдюлмиа Пріветнаен бтьсоїя Тшкои. Ажде вноа гуводала йоог мкоолом із пшечляки, клои вні бву ще мкиаленьм треняигм. Тшкоа джуе її лбиють і,муабть, вжаває сєвою моамю.
Номер слайду 25
https://www.youtube.com/watch?v=_WB1y. LQFZ00 Я читаю швидко(зразок)
Номер слайду 26
Вправи на усвідомлення прочитаного Знайди у тексті значеннєві помилки, які роблять ситуацію безглуздою. Виправ ці помилки (заміни безглузді слова чи словосполучення так, щоб ситуація стала правильною). Прочитай тричі. Розкажи.
Номер слайду 27
- Галинко, ти вже знаєш абетку?- Звісно, знаю.- Тоді скажи мені, будь ласка, яка буква йде після «А»?- Усі інші букви. Скажи Вітю, які дні найкоротші?- Святкові.- О, а чому?- Бо вони найшвидше минають. В автобус зайшли мама з двома дочками. Одну посадила собі на коліна, а другу поряд – із собою. Друга дівчина запитує:- Мамо, а чому Іринку ти завжди садиш на коліна, а мене – ні?- Ти ж уже зовсім доросла. У тебе навіть зуб випав!
Номер слайду 28
Читання перед сном. Це може бути невелике оповідання чи вірш. Останні події дня фіксуються емоційною пам’яттю . Ось чому добре, коли читання є останньою подією дня.