Тренінг для батьків дітей раннього віку «Здатність любити».

Про матеріал
Познайомити батьків та педагогів між собою; окреслити коло спільних завдань та налагодити співпрацю; допомогти батькам дослідити їхню здатність любити, прослідкувати основні способи, якими можна висловити свою любов до дитини і до членів своєї сім’ї.
Перегляд файлу

 

Тренінг  для батьків дітей раннього віку

«Здатність любити».

Мета: познайомити батьків та педагогів між собою; окреслити коло спільних завдань та налагодити співпрацю; допомогти батькам дослідити їхню здатність любити, прослідкувати основні способи, якими можна висловити свою любов до дитини і до членів своєї сім’ї.

Обладнання :аркуші паперу формату А3, кольорові олівці, стікери, ножиці, свічка-таблетка, долоньки на кожного учасника батьків та дітей, осінні листочки для вирізання один на двох, цукерки, смайлики на кожного учасника, музика для релаксації, магнітофон, ноутбук, надруковані написи на три групи, магнітна дошка, сірники, надруковані прислів’я .

Орієнтовна тривалість :40 – 50 хв.

Хід заняття:

Організаційна частина.

Вступне слово тренера. ( 1-3 хв.) Добрий день шановні батьки, педагоги! Ми раді вас вітати у першій молодшій групі. Мета сьогоднішнього нашого тренінгу – познайомитися один з одним та згуртуватися. Адже протягом усього навчання, виховання та розвитку наших дітей ми будемо крокувати разом з вами пліч-о – пліч. А також за допомогою різних вправ дослідити свою здатність любити. Здатність любити – це емоційна складова особистості: це здатність емоційного ставлення, здатність дарувати любов, здатність приймати емоційне ставлення до себе – бути любимим.

Для початку обговоримо правила взаємодії в групі, яких будемо дотримуватися під час тренінгу.

Відтак учасники обговорюють і приймають такі основні правила:

1.Правило активності.

2.Правило контролю часу.

3.Кожен висловлює свою думку , не перебиваючи інших.

Тепер доречно познайомитися.

Вправа на знайомство. «Драже». (5-8 хв.)

Кожен учасник по колу вибирає на підносі кульки з цукерками, на яких  заздалегідь приклеюється цифра :  учасник називає своє ім’я , та розповідає про себе   , в залежності від цифри яка йому випала.

Мені дуже цікаво  чого  ви очікуєте від нашої зустрічі.

Вправа «Золота рибка» (5 хв.)

Мета: визначити очікування та сподівання педагогів та батьків  від роботи на  занятті.

В казках золота рибка завжди виконує бажання, і пропонує кожному учасникові написати свої очікування (не більше трьох), озвучити їх та  прикріпити стікери з написами в луски на малюнку.

Здатність любити формується в дитинстві, але її розвиток відбувається протягом усього життя  особистості. Любов – це  те, чого ми вчимося.

А зараз пропоную обєднатися у три групи за назвами: осінь, зима, весна.

Вправа «Три важливі слова» (10 хв.)

Кожній команді пропонується зашифрувати в малюнках слова: «ЛЮБОВ, ТУРБОТА, ДОБРОТА». Команди презентують свої малюнки, інші учасники відгадують зашифроване слово.

Запитання для обговорення.

  • Які почуття переважали під час виконання цієї вправи?
  • Чи легко вам було виконувати завдання?

 

Тренер. Всі ми з вами пливемо в одному човні. Кінцева мета нашої мандрівки – виховання здорової та щасливої дитини, гармонійний розвиток її особистості. Така мета передбачає спільні завдання та принесе позитивні результати. Щоб дізнатися як це працює , пропоную виконати слідуючу вправу.

Вправа «Однією рукою і вузла не завяжеш». (15 хв)

Мета : забезпечити узгоджені дії батьків та педагогів.

Тренер просить учасників пригадати прислів’я , вислови чи притчі про спільну працю. Вислухавши думки учасників, тренер нагадує одну народну мудрість - «Однією рукою і вузла не зав’яжеш».  Ведучий пропонує учасникам перевірити її на власному досвіді. Для цього учасники виконують завдання у парах. Один з учасників виступає в ролі правої руки (педагог), а другий  - лівої (батьки). Завдання пари – вирізати з паперу осінній листочок.

 

Ведучий оцінює правильність виконання завдання та швидкість, злагодженість в роботі.

  Наприкінці вправи тренер запитує учасників, як вони  зрозуміли завдання та які висновки з нього зробили.  Тренер підводить учасників до думки, що легше співпрацювати з тим , хто прагне взаємодіяти. А завдяки злагодженій співпраці сім’ї та дитсадка можна полегшити адаптацію дитини для її зростання та виховання , пізніше здатності віддавати любов.

 

А зараз пропоную вам використати ваші способи якими  у вашій сімї висловлюють любов.

Вправа «Долонька». (5-7 хв.)

На заготовлених долоньках  дітей та батьків на кожному пальчику батьки повинні написати, як у їхній сімї проявляють свою любов до дитини, одне до одного. Презентація долоньок за бажанням батьків.

 

Наш тренінг завершується. Чи справдилися ваші очікування?

Вправа «Завершення «Свічка». ( 5-7 хв.)

Учасники стають у коло і починаючи з тренера передають один одному свічку  при цьому говорять лагідне слово з яким вони повязують імя своєї дитини (н-д Оленочка – сонечко і т.д.). Коли свічка дійде до тренера він говорить такі слова:

«Шановні батьки, колеги! Хай ця свічка, сповнена словами любові, ніжності, тепла ваших душ назавжди зігріває серця ваших діточок. Тож даруйте своїм дітям любов та подарунки, а моїм подарунком для вас стане перегляд відеоролика «Притча про маму».

 

До побачення! Дякую кожному із вас за активну участь у тренінгу, за вашу відкритість та прагнення дізнаватись щось нове.  Кожному учаснику роздаються смайлики з побажаннями.

 

Пр. психолог  Балашова С.М.

я/с №7 «Джерельце» м.Каховка

Листопад 2018р.

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
2432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку