Тренінг "Дружній клас"

Про матеріал
Тренінг Тема «Другий клас -дружній клас» Мета цих вправ - у легкій ігровій формі ближче познайомити учасників один з одним і підготувати їх до подальшої спільної роботи, створити відповідну атмосферу та настрій.Подолати бар'єрів у спілкуванні та взаємодії між учасниками, розкріпачення. Завдяки цим вправам можна підвищити тонус групи та згуртувати учасників перед виконанням більш складних завдань.
Перегляд файлу

 Тренінг

Тема «Другий клас -дружній клас»

Згуртованість класу – це не тільки про гарні спогади зі школи, а і про продуктивніше навчання. Адже діти найкраще вчаться, якщо відчувають себе в безпеці й довіряють оточенню.

 Мета цих вправ - у легкій ігровій формі ближче познайомити учасників один з одним і підготувати їх до подальшої спільної роботи, створити відповідну атмосферу та настрій.Подолання бар'єрів у спілкуванні та взаємодії між учасниками, розкріпачення. Завдяки цим вправам можна підвищити тонус групи та згуртувати учасників перед виконанням більш складних завдань.

1. Вправа «Очікування» .)
Мета:сформулювати очікування учасників від тренінгу.

2.Вправа «Моє ім’я»

 Мета:вправа розвиває креативність, сприяє самоусвідомленню і підвищенню самооцінки. Обладнання:аркуші паперу, ручки.
Хід вправи:Запишіть свої імена у стовпчик і навпроти кожної літери — слово, яке починається з неї і характеризує вас з кращого боку. Наприклад, ВІКТОР:
В — вольовий
І – ініціативний
К — красномовний
Т – терплячий
О — оригінальний
Р— рішучий.
По черзі зачитайте написане. Під час виконання цієї вправи пам'ятайте правило «Не критикувати». Навіть якщо не надто старанний учень назвав себе працьовитим, не критикуйте його і не дозволяйте сміятися з нього іншим.  Потім результати виконання вправи зачитуються всіма учасниками.

Обговорення:
Чи легко вам було підібрати потрібні слова?

  3. Вправа « Дізнайся про мене, що я…»

Мета:  активізація учасників групи

Зміст вправи: Група розсідається по колу. Учням пояснюється, що зараз буде проводитися гра, з допомогою якої ви зможете краще пізнати один одного. Називається особистісна якість або описується ситуація і учасники, по відношенню до яких відноситься даний вислів, виконують певну дію. Вони встають зі стільця, виконують цю дію і знову сідають на місце. Наприклад: «Той, у кого є брат, повинен клацнути пальцями». Темп гри повинен зростати. Варіанти висловлювань:

•          у кого є син - тричі моргніть;

•          той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок – погладьте себе по животику;

•          хто народився весною, нехай візьме за руку сусіда з права;

·                    хто народився зимою, візьміть сусіда за руку з ліва;

•          хто любить котів - промурчіть;

•          у кого є донька, нехай скаже сусідові зліва, що це його не стосується;

•          хто п'є каву з цукром і молоком, загляньте собі під стілець;

•          хто любить вишивати, підніміть руки вгору;

•          у кого є захоплення  - підстрибніть і назвіть його;

•          хто дуже любить свою роботу-вигукніть фразу «Я в захваті!»;

•          хто вважає що помилився з вибором професії, вигукніть: « Я заблукав»

•          хто любить компліменти-вигукніть «Так-так!»;

•          той, хто вміє вирощувати квіти- зробіть ривки руками

•          хто вважає, що гра триває досить довго,  схрестіть руки на грудях і голосно крикніть: «Досить!».

4.Вправа «Всім презентувати»

Мета: розвивати рухливість мислення, уміння висловлюватися яскраво та виразно, уміння уважно слухати партнера.

Хід вправи: по 2 уч. Розповідають один про одного .Необхідно об'єднати учасників групи попарно. Кожен учасник має розповісти своєму сусідові що-небудь про себе. Слухач повинен, не перебиваючи оповідача, уважно стежити за його розповіддю. За часом розповідь не повинна перевищувати 5 хвилин. Ведучий контролює час.

Після того як кожний з партнерів «потренується» у терплячому вислуховуванні сусіда, група збирається разом. Кожен учасник коротко представляє свого напарника, розповідає, що він запам'ятав з того, що повідав йому його сусід.

 

5.Вправа «Я б хотів навчитися від тебе…»

 Мета:сприяє створенню зацікавленої та доброзичливої атмосфери.

6.Вправа «Дякую тобі»

 Мета:підвищення самооцінки, отримання підтримки групи. розвиток швидкості мислення та навичок спілкування, зняття психологічного навантаження, створення позитивного емоційного настрою.

Хід вправи. Один з учасників кидає м’яч іншому учаснику за вибором, називає його ім’я і каже фразу   «Дякую тобі…»  Бажано проводити гру до тих пір, поки м’яч перебуває у кожного учасника. Якщо керівник бачить, що комусь м’яч не попав, в кінці сам кидає йому м’яч та говорить свій комплімент.

 

7.Вправа «Передай позитивний настрій»( Вправа «Віночок побажань» )

Хід вправи:Покласти праву руку на ліве плече сусідові й продовжити фразу: «Я бажаю тобі…». Не знімати руки. По завершенні заплющити очі й подумки побажати всього найкращого тим, кого ви любите.

 
Рефлексія:
Чи справдились очікування, які ви записали на початку тренінгу?
Які почуття відчували?
Що нового дізналися про себе, про групу?
Як будете використовувати ці знання?
Як це стати в нагоді в майбутньому?
Що було важливим?
Над чим ви задумалися?
Що відбувалося з вами?
Що потрібно розвивати на майбутнє?

 

Тренер:Спасибі вам велике, що прийшли на наш тренінг, сподіваємося, що він не пройде безслідно у вашому житті, сподіваємося, що щось вам стане в нагоді і, що над чимось ви задумалися, і будете працювати в цьому напрямку. До побачення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
11 січня
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку