Тренінг «Коло друзів»(для дітей з особливими освітніми потребами,з проблемами комунікації та соціалізації,для згуртування дитячого колективу.Вік від 4 до 16 років)

Про матеріал
Тренінг «Коло друзів»(для дітей з особливими освітніми потребами,з проблемами комунікації та соціалізації,для згуртування дитячого колективу.Вік від 4 до 16 років)
Перегляд файлу

Тренінг «Коло  друзів»(для дітей з особливими освітніми потребами,з проблемами комунікації та соціалізації,для згуртування дитячого колективу.Вік від 4 до 16 років)

1 заняття

Мета :НАЛАГОДИТИ СПІЛКУВАННЯ З ФОКУСНОЮ ДИТИНОЮ У КОЛІ ДРУЗІВ.

 Тема: «Знайомство в країні сонячних зайчиків»

КОМАНДИ : «Промінчик» та «Сонечко»

Матеріали: м’ячик, бейджики сонечка і промінчика,стілець,ватман,олівці,гра «Мозаїка»,мультик «Просто так».

Вправа 1 «Знайомство» .

Передаємо м’ячик по колу кожній дитині, яка про себе розказує (Імя, що любить, який у неї зараз настрій, що не любить)

Вправа 2. «ЧАРІВНИЙ СТІЛЕЦЬ»

На «Чарівний стілець» запрошується фокусна дитина із учасників гри, як тільки він сідає, «висвітлюються» і стають явними всі його достоїнства. Дається установка: називати позитивні сторони дитини, та негативні. Записати на папері(ватман)олівцями позитивні та негативні риси фокусної дитини. Малюємо сонечко і в промінчики вписуємо хороші і погані риси фокусної дитини. Підвести дітей до того , що потрібно подружитись з фокусною дитиною, допомогти. Діти по черзі розповідають про свої хороші риси і ні.

Гра з мозаїкою . Скласти букет квітів за зразком по командах.

Подивитись мультик «Просто так».

Проаналізувати його , про що цей мультик. Що сподобалось. Що таке дружба?

Рефлексія . Що сподобалось у занятті ,а що ні. Домовитись про наступну зустріч.

 

2 заняття

 

Мета : зрозуміти поняття «дружба» у колі друзів.

Тема: «Дружба у країні сонячних зайчиків»

КОМАНДИ : «Промінчик» та «Сонечко»

Матеріали: бейджики сонечка і промінчика, фото на А4 коло дружби,фотоапарат або смартфон,фарби,ватман,мультик «Кіт Леопольд».

Вправа 1 . Розминка:розповідь про пройдений тиждень у класі з фокусною дитиною .

Вправа 2 . Розповідь учасників про дружбу, як вони уміють дружити .Як вони подружились з фокусною дитиною?

Гра 1 : зроби коло дружби руками. На А4  фото ,які треба відтворити дітям і сфотографувати.

 

Гра 2:

На ватмані намалювати руками коло дружби фарбами.

Подивитись мультик «Кіт Леопольд»

Проаналізувати його , про що цей мультик. Що сподобалось.

Рефлексія . Що сподобалось у занятті,а що ні. Домовитись про наступну зустріч.

3 заняття

Мета :Закріпити поняття «У колі друзів народжується доброта »

Тема: «Доброта у країні сонячних зайчиків»

КОМАНДИ : «Промінчик» та «Сонечко»

Матеріали: бейджики сонечка і промінчика цеглинка ,конструктор із цеглинок,ватман з малюнком дерева,олівці,клей,листочки,відео «Про соловейка з одним крилом».

Вправа 1.Зробити коло «Презентація свого настрою »перший учасник називає своє імя і дає характеристику свого настрою трьома фразами: встали в коло взяли цеглинку передали по колу:

Наприклад «Я- Олег ,у мене гарний настрій,я хочу щоб…. Наступний учасник «Це –Олег, у нього гарний настрій ,він хоче щоб ……»

2.Вправа. Встали в коло взяли цеглинки передали по колу вправо, вліво, повернулись направо і написали на спині :день, пора року, погоду, настрій.

Подивитись мультик «Про соловейка з одним крилом»

Проаналізувати його , про що цей мультик. Що сподобалось.

 

3.Вправа . Наклеїти листочки доброти на дерево.

Гра 1:Побудувати будиночок доброти з конструктора разом.

 

Рефлексія .Що сподобалось у занятті ,а що ні.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гусячкіна Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Інкл
Додано
31 травня 2019
Переглядів
4120
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку