20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Тренінг –семінар . Профілактика професійного вигорання педагогів.Психопрофілактика психічного здоров’я педагогів ,розвиток самоусвідомлення саморефлексії,самоаналізу.

Про матеріал
Тренінг –семінар Профілактика професійного вигорання педагогів.Психопрофілактика психічного здоров’я педагогів ,розвиток самоусвідомлення саморефлексії,самоаналізу,як необхідних складових здоров’я педагога.
Перегляд файлу

Тренінг –семінар

Профілактика професійного вигорання педагогів.

Мета:Психопрофілактика психічного здоров’я педагогів ,розвиток самоусвідомлення саморефлексії,самоаналізу,як необхідних складових здоров’я педагога.

Завдання:

-інформування педагогів про наявні методи профілактики і боротьби із СЕВ (системним емоційним вигоранням);

-сприяння формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях;

-збагачення психологічної компетентності педагогів з даного питання.

Обладнання:клубок ниток, ,мак карти «COPE» «HABITAT» «Моя внутрішня дитина»,кульки з перловкою та гречкою ,ефірні масла : лимон,апельсин,розмарин,ялівець, лаванда, картина фарбами вечірня осінь ,силуети, співаюча чаша.

Хід роботи

Синдром професійного вигорання –це певний психічний стан ,що проявляється у відчутті спустошення, втоми від власної роботи й негативно позначається на трудовій діяльності.

Цей стан найчастіше трапляється у педагогів, лікарів, психологів і т.д.

Вправа : « Мене на роботі цінують за ……..(передаючи один одному мячик)

Мета: зняти емоційне напруження.

Вправа «Чарівний клубочок»

Мета: сприяти згуртованості педагогів, створити позитивну психологічну атмосферу.

Педагогам по черзі пропонується передавати ,намотуючи нитку собі на руку , називаючи своє імя ,висловлювати думки , асоціації стосовно того як вони почувають себе у колективі .

Висновок. Ця павутинка показує ,наскільки ми пов’язані одне з одним .І коли хтось один або кілька осіб тягнуть нитку ,змотують її біля себе ,це відчуває весь колектив і на кожного це справляє певний вплив. Кожен реагує по- своєму ,залежно від того ,як ми в цей час почуваємося в групі .Хтось реагує негативно, хтось позитивно ,хтось байдуже ,але від кожного з нас залежить наше індивідуальне самопочуття в колективі ,яке впливає на виконання професійних обовязків.

Вправа «Довіра своїм відчуттям»

Зорова сенсорика – картина .

Слухова сенсорика – співаюча чаша.

Нюхова сенсорика – ефірні масла

Тактильна сенсорика – кульки з гречкою та перловкою..

Самодіагностика і саморефлексія: працюємо з своєю підсвідомістю за допомогою  МАК карт COPE та HABITAT . Вибираємо відкриті карти ,які асоціюються у вас з дітьми , батьками , колегами , адміністрацією . Обговорюємо . Потім вибираємо закриті картки  «Моя внутрішня дитина» -що нам не вистачає для гармонізації мого внутрішнього світу .Обговорюємо.

Рефлексія. Учасникам пропонується поділитися враженнями щодо проведеного тренінгу за допомогою маленького м’ячика.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
31 травня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку