Мета; сформувати в молодого вчителя впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий потенціал кожного молодого педагога.
Мета: сформувати в молодого вчителя впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий потенціал кожного молодого педагога. Девіз: Розуміти один одного, поважати, прощати, любити.
Номер слайду 3
1.Вправа «Знайомство»
Номер слайду 4
2.Мозковий штурм «Правила роботи в групі» Для чого в нашому житті необхідні різноманітні правила? Правила вкрай необхідні для створення такої обстановки, щоб кожен учасник: міг відверто висловлюватись і виражати свої почуття й погляди; не боявся стати об’єктом глузувань та критики; був упевнений у тому, що все особисте, що обговорюється на занятті, не вийде за межі групи; одержував інформацію сам і не заважав отримувати її іншим учасникам.
Номер слайду 5
4.Вправа «Очікування» Від семінару очікую… Наш семінар буде… На семінарі я буду…
Номер слайду 6
5. Мозковий штурм «Урок» Робота в групах На аркуші вертикально записуємо слово «урок». Шляхом вільного висловлювання запишіть слова, які асоціюються з уроком, що починаються з літер «у», «р», «о», «к». Це можуть бути іменники, прикметники, дієслова. У кожного різні відчуття щодо однієї й тієї самої речі.
Номер слайду 7
Ви почали вести урок, всі учні заспокоїлись, настала тиша, і раптом в класі хтось голосно засміявся. Ви здивовано подивились на того учня. Він, дивлячись вам прямо у вічі, заявив: „Мені завжди смішно дивитись на вас і хочеться сміятись, коли ви починаєте заняття”. Як ви відреагуєте на це? Виберіть і поясніть правильний варіант із запропонованих нижче. „Ось тобі й на”. „А що тобі смішне?” „Ну й ради Бога”. „Ти що, дурний”. „Люблю веселих людей”. „Я радий(а), що створюю у тебе веселий настрій”. 7.Запропонуйте свій варіант. 6. Вправа «Педагогічна майстерність» Розв’язання педагогічних ситуацій:
Номер слайду 8
На початку заняття або вже після того, як ви провели декілька занять, учень робить заяву: „Я не думаю, що ви як педагог зможете нас чогось навчити”. „Твоя справа – вчитися, а не вчити вчителя”. „Таких, як ти, я, звичайно, нічому не зможу навчити”. „Може тобі краще перейти у інший клас або вчитися у іншого вчителя?” „Ти просто не хочеш учитися”. „Мені цікаво знати, чому ти так думаєш ? ” Педагогічна ситуація №2
Номер слайду 9
Один із учнів постійно порушує дисципліну. Нарешті ви, втративши терпіння, наказуєте йому залишити клас. А ви не маєте права вигнати мене з класу. Я не вийду, - говорить учень. Ви наполягаєте на своєму. Погрожуєте, що інакше клас залишите ви. Нагадуєте учневі, що в нього є не лише права, а й обов’язки. Запропонуйте свій варіант. Педагогічна ситуація №3 «Хто зайвий?»
Номер слайду 10
Педагогічна ситуація № 4 Проаналізуйте та презентуйте ситуацію: Якщо дитина живе у стресі, вона … . Педагогічна ситуація № 6 Проаналізуйте та презентуйте ситуацію: Якщо дитина почувається безпечно, вона … . Педагогічна ситуація № 5 Проаналізуйте та презентуйте ситуацію: Якщо дитина зростає в атмосфері критики, вона … . Педагогічні ситуації
Номер слайду 11
1)Яким ви уявляєте своє майбутнє? 2)Чого очікуєте? 3)Чого побоюєтесь? Вправа «Яким я буду через 5 років»
Номер слайду 12
Вправа «Серцеведення»
Номер слайду 13
Вправа «Рука дружби»
Номер слайду 14
Вправа «Рюкзак, м’ясорубка, корзина»
Номер слайду 15
Сьогодні мене вразило… Сьогодні мені згадалося… Мені запам’яталося … Мене дратувало … Мені було цікаво … Мене порадувало ... Спілкування було … Метод «Прес»
Номер слайду 16
Нехай життя дарує щастя й долю, Душевну щедрість, доброту й любов. Терпіння, працьовитість, силу й волю, Поступливість і злагоду в усьому.