Мотиваційне тренінгове заняття для педагогів
Мета: підвищувати мотивацію до професійного зростання.
Кількість учасників: до 20 осіб.
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Тренер. Шановні колеги, сьогодні ми проведемо тренінг , мета якого - підвищити мотивацію до професійного зростання.
Пропоную обрати правила нашого спілкування.(Тренер оголошує правила, учасники додають свій варіант. Наприклад, всім долучатися до роботи, дотримуватись відведеного часу, бути активними і т.ін.).
Вправа «Слова-подарунки»
Мета: допомогти учасникам розкритися, налаштуватися на роботу, згуртувати групу.
Матеріали: м’яка іграшка або інший предмет
Хід: учасники стають у коло й «дарують» одне одному приємні слова, передаючи м'яку іграшку.
Вправа «Валіза очікувань»
Мета: визначити, чого кожен учасник очікує від тренінгового заняття, які завдання ставить перед собою.
Матеріали: плакат із зображенням валізи або справжня валіза, наліпки-стікери та маркери .
Хід: учасники записують на наліпках-стікерах відповідь на запитання: «Що я очікую від тренінгового заняття?». Учасники по черзі озвучують свої очікування й наклеюють стікери на валізу.
Вправа «Знайди пару»
Мета: організувати групу.
Матеріали: картки з малюнками фруктів (по 4 однакових).
Хід: тренер складає папірці в торбинку. Кожен учасник по черзі підходить й тягне навмання одну картку. При цьому тренер просить учасників не показувати свої папірці. Коли жеребкування закінчиться, учасники описують фрукт та об'єднуються у групи .
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Вправа «Мотивація –це…»
Матеріали: аркуші паперу , клей, ножиці, картинки.
Група створює колаж, презентує його іншим групам, учасники яких спробують відгадати відповідь –колаж.
Вправа «Мотивація + життєва ситуація»
Мета: проаналізувати власну життєву ситуацію (за вибором групи)
Презентація.
Вправа-батл «Моя професія найважливіша»
Учасники груп намагаються довести іншим учасникам важливість професії вчитель.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Тренер підбиває підсумки заняття, дякує учасникам за активну участь
-Які очікування здійснились?