Тренінг на тему «Дружба»
Мета: формування поняття «дружба», вміння знаходити друзів, формувати уявлення про якості необхідних у дружбі, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні:
1.Називають ознаки справжнього друга;
2.Дають визначення поняття «взаємодія»;
3.Пояснюють до чого веде незлагодженість у роботі;
4. Демонструють як допомагає в роботі злагодженість і взаємодія.
Хід заняття:
- Добрий день! Сьогодні наша зустріч буде присвячена темі дружби між людьми.
Вправа № 1. «Знайомство»
Мета: «розігрів» учасників.
Пропоную дітям по черзі назвати своє ім’я та розказати, в які ігри їм подобається грати разом з іншими дітьми.
Вправа № 2. « Справжній друг»
Мета: розігрів до дискусії про дружбу; формування поняття про значення дружби і про ті якості які необхідно розвивати в собі, щоб бути гідним дружби.
Зачитую твердження, якщо учні згодні з ним, плескають в долоні, а якщо ні – тупотять ногами.
Підсумовую: «Молодці! Ви добре знаєте, що значить бути справжнім другои»
Вправа № 3 «Розмова про дружбу і рефлексія власних якостей»
- Що для вас означає дружба?
- Чи може бути так, що у людини, є кілька приятелів і жодного друга?
- Що треба робити, щоб знайти друга?
Інформаційне повідомлення «Вчимося діяти разом»
Слово вчителя: «Щодня ви приходите до школи і спілкуєтеся з однокласниками. Усі ви різні. Одні мають здібності до математики. Інші – гарно співають, танцюють, малюють, займаються спортом або вміють робити чудові речі своїми руками. Але найголовніше – ви не байдужі одне до одного, вмієте співчувати і приходити на допомогу тим, хто її потребує.»
Запитання для обговорення:
Підсумок: «Взаємодія – це коли ви щось робите разом і допомагаєте один одному»
Перегляд та обговорення мультфільму «Ріпка»
Запитання для обговорення:
1. Хто посадив ріпку?
2. Що було головною умовою успіху?
3. Чи бувають подібні ситуації у нашому класі? Наведіть приклади таких ситуацій.
4. Як ви розумієте вислів: «Один за всіх і всі за одного» ?
Перегляд відео «Лебідь, щука і рак»
Запитання для обговорення:
Підсумок. Взаємодія і злагодженість – запорука успіху
Руханка (Фізичне та емоційне розвантаження)
Діти стають у коло. Вправа виконується почергово та у парах.
Розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;
Знову розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;
І востаннє розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;
Вправа № 4 «Струм»
- Давайте, передаючи м'ячик, скажемо одне одному побажання на день. Почну я: «Бажаю тобі доброго дня» ..
Висновок до тренінгу:
- Сьогодні ми постаралися з'ясувати що ж таке дружба, які якості найбільш цінні, і які з них необхідно розвивати в собі, щоб бути гідним дружби. До побачення!