Тренінг на тему "Дружба"

Про матеріал
Вчитель формує у дітей поняття «дружба», вміння знаходити друзів, уявлення про якості необхідних у дружбі, виховує взаємоповагу, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

Тренінг на тему «Дружба»

Мета: формування поняття «дружба», вміння знаходити друзів, формувати уявлення про якості необхідних у дружбі, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні:

1.Називають ознаки справжнього друга;

2.Дають визначення поняття «взаємодія»;

3.Пояснюють до чого веде незлагодженість у роботі;

4. Демонструють як допомагає в роботі злагодженість і взаємодія.

 

Хід заняття:

 - Добрий день! Сьогодні наша зустріч буде присвячена темі дружби між людьми.

Вправа № 1. «Знайомство»

 Мета: «розігрів» учасників.

Пропоную дітям по черзі назвати своє ім’я та розказати, в які ігри їм подобається грати разом з іншими дітьми.

Вправа № 2. « Справжній  друг»

 Мета: розігрів до дискусії про дружбу; формування поняття про значення дружби і про ті якості які необхідно розвивати в собі, щоб бути гідним дружби.

Зачитую твердження, якщо учні згодні з ним, плескають в долоні, а якщо ні – тупотять ногами.

  1. Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.
  2. Справжній друг – це той, хто нікому не розповість про секрети свого друга.
  3. Справжній друг радіє, коли товариш отримав двійку.
  4. Справжній друг – завжди намагається захистити від образ.
  5. Справжній друг насміхається, коли в його товариша щось не виходить.
  6. Справжній друг – це той, хто не шкодує для друга нічого. Що має.

Підсумовую: «Молодці! Ви добре знаєте, що значить бути справжнім другои»

Вправа № 3 «Розмова про дружбу і рефлексія власних якостей»

 - Що для вас означає дружба?

 - Чи може бути так, що у людини, є кілька приятелів і жодного друга?

 - Що треба робити, щоб знайти друга?

Інформаційне повідомлення «Вчимося діяти разом»

Слово вчителя: «Щодня ви приходите до школи і спілкуєтеся з однокласниками. Усі ви різні. Одні мають здібності до математики. Інші – гарно співають, танцюють, малюють, займаються спортом або вміють робити чудові речі своїми руками. Але найголовніше – ви не байдужі одне до одного, вмієте співчувати і приходити на допомогу тим, хто її потребує.»

Запитання для обговорення:

  1. Які роботи в класі ви виконуєте разом?
  2. Що потрібно для того, щоб робота була успішною?

Підсумок: «Взаємодія – це коли ви щось робите разом і допомагаєте один одному»

Перегляд та обговорення мультфільму «Ріпка»

Запитання для обговорення:

1. Хто посадив ріпку?

2. Що було головною умовою успіху?

3. Чи бувають подібні ситуації у нашому класі? Наведіть приклади таких ситуацій.

4. Як ви розумієте вислів: «Один за всіх і всі за одного» ?

Перегляд відео «Лебідь, щука і рак»

Запитання для обговорення:

  1. Що хотіли зробити Лебідь, Щука і Рак ?
  2. Куди кожен із них тягнув віз?
  3. Чи трапляються подібні ситуації у нашому класі?
  4. Як їх краще вирішувати: Кричати. Сперечатися. Наполягати на своєму чи радитися, домовлятися і діяти разом?

Підсумок. Взаємодія і злагодженість – запорука успіху

Руханка (Фізичне та емоційне розвантаження)

Діти стають у коло. Вправа виконується почергово та у парах.

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  • Зупинились. Подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного).
  • Долоньки - до долоньок (доторкнутися долонями)

Розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  •  Зупинились, подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного)
  • П’ятка до п’ятки (доторкнутися п’ятками)

Знову розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  • Зупинились, подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного)
  • Плече до плеча (доторкнутися плечами)

І востаннє розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  • Зупинились, подивились (повернутися в парах обличчям одне до одного)
  • Вушко до вушка (доторкнутися вушками)
  • Завершуємо вправу аплодисментами

 

 

Вправа № 4 «Струм»

 - Давайте, передаючи м'ячик, скажемо одне одному побажання на день. Почну я: «Бажаю тобі доброго дня» ..

 

Висновок до тренінгу:

 - Сьогодні ми постаралися з'ясувати що ж таке дружба, які якості найбільш цінні, і які з них необхідно розвивати в собі, щоб бути гідним дружби. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку